Draag ik nooit. Schiet zo door 2 knopen door. Onderkant van mijn buro is wel kleverig.quote:
Lekker blijven plakken hahaquote:Op donderdag 2 april 2015 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Draag ik nooit. Schiet zo door 2 knopen door. Onderkant van mijn buro is wel kleverig.
quote:
Komt omdat je daar al je pulken aan afveegt.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Draag ik nooit. Schiet zo door 2 knopen door. Onderkant van mijn buro is wel kleverig.
Eyquote:Op donderdag 2 april 2015 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou jij dat niet betaald doen dan, mr Isaac?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ey
ik maakte net de grap dat jij als beroep fokker was haha
Het beroep niet, posten op FOK! welquote:Op donderdag 2 april 2015 12:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou jij dat niet betaald doen dan, mr Isaac?
wat zeg je nou precies Je wil het niet als verplichting gaan zien?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het beroep niet, posten op FOK! wel
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat zeg je nou precies Je wil het niet als verplichting gaan zien?
fokken als in schapen fokken enzquote:Op donderdag 2 april 2015 12:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat zeg je nou precies Je wil het niet als verplichting gaan zien?
loop niet zo te fokken johquote:Op donderdag 2 april 2015 12:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
fokken als in schapen fokken enz
eerste kerstdag ofzo tochquote:Op donderdag 2 april 2015 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
waarom ben ik vandaag eigenlijk vrij
wow valt vroeg dit jaar dus?quote:
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kunnen jullie even wat sneller converseren in deze vorm?
Vraag hem namens Mij ff wrm hij bestaatquote:Op donderdag 2 april 2015 09:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vragen die je hebt, mag je in de dm flikkeren.
Haaaaahahaha kerel shit ;"Oquote:Op donderdag 2 april 2015 12:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ey
ik maakte net de grap dat jij als beroep fokker was haha
pulken?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Komt omdat je daar al je pulken aan afveegt.
Whehehe ;]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |