Gratis update op 23 april.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:03 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Heb al DK Tropical Freeze
Hmm, Die mario kart 200cc, is dat betalend?
Heb nog helemaal niks van de direct gezien, bij thuiskomen zal ik het wel even bekijken.
die 'niet genoeg amiibo' comment was een grapjequote:Op donderdag 2 april 2015 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet genoeg nieuwe Amiibo? Whut
Twee nieuwe series aangekondigd (Yoshi en Splatoon) en 9 nieuwe Smash-Amiibo!
Al de andere games heb ik niet.quote:
Animal Crossing: New Leaf zou ik voor gaan als je een 3DS hebt. Zelf heb ik daar al 100+ uren inquote:Op donderdag 2 april 2015 12:50 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Al de andere games heb ik niet.
Ik denk dat ik het beste voor de platinum games ga, maar keuze is beperkt
Kheb nog een enorme reeks aan spelletjes waar ik nog niet aan toe ben gekomen.
Heb laatste tijd weinig gegamed, zit niet zo vaak thuis tegenwoordig...
Ik maak een grotere backlog aan games
Ik wil ook keer door jouw stadje lopen. Die zag er zo bizar uitgebreid uit! Wanneer staan je poorten vaak open?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:54 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Animal Crossing: New Leaf zou ik voor gaan als je een 3DS hebt. Zelf heb ik daar al 100+ uren in
DM me maar eens wanneer je speelt en dan zet ik ze wel open voor jequote:Op donderdag 2 april 2015 15:28 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Ik wil ook keer door jouw stadje lopen. Die zag er zo bizar uitgebreid uit! Wanneer staan je poorten vaak open?
Zal ik zeker doen! Voornamelijk in de avonduren, overdag helaas weinig tijd.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:41 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
DM me maar eens wanneer je speelt en dan zet ik ze wel open voor je
Vergeef het ons. Als excuus is hier is een comic die ik met 1 van mijn villagers heb gemaakt:quote:
Is goedquote:Op donderdag 2 april 2015 15:54 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen! Voornamelijk in de avonduren, overdag helaas weinig tijd.
Bayonetta 2 special edition niet nadenken gewoon doenquote:Op donderdag 2 april 2015 12:50 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Al de andere games heb ik niet.
Ik denk dat ik het beste voor de platinum games ga, maar keuze is beperkt
Kheb nog een enorme reeks aan spelletjes waar ik nog niet aan toe ben gekomen.
Heb laatste tijd weinig gegamed, zit niet zo vaak thuis tegenwoordig...
Ik maak een grotere backlog aan games
Nadenken is sowieso voor idioten, dat weet iedereen...quote:Op donderdag 2 april 2015 17:06 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Bayonetta 2 special edition niet nadenken gewoon doen
Daar had ik nog nooit over nagedacht.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nadenken is sowieso voor idioten, dat weet iedereen...
Oeh, diepzinnig!quote:Op donderdag 2 april 2015 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar had ik nog nooit over nagedacht.
Ze laten de pers het werk doenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:43 schreef s0ul1991 het volgende:
Het viel me trouwens wel op dat we geen Kirby and the Rainbow Paintbrush trailer of reminder kregen bij de direct. Game komt over een maandje uit.
Nou vertel me meer over de gamequote:
Ik doe de review niet. Voor de rest hebben we vreemd genoeg een embargo, terwijl de game allang uit is in Amerika. Soms is Nintendo niet echt heel logisch te noemenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nou vertel me meer over de gameNaja eigenlijk kan ik het beste op YouTube wat zoeken. Aangezien die game al lang in de VS uit is. Maar wij krijgen Yoshi eerst! Goeie trade lijkt me
Nintendo gonna Nintendo.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe de review niet. Voor de rest hebben we vreemd genoeg een embargo, terwijl de game allang uit is in Amerika. Soms is Nintendo niet echt heel logisch te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |