Slimquote:Op donderdag 2 april 2015 12:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was bezig met voetbal te kijken ipv erover posten denk ik.
100% uitverkocht natuurlijk. Oh nee wacht, Joop gaat niet meer over de cijfertjes...quote:Op donderdag 2 april 2015 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het nieuwsbericht over het aantal verkochte seizoenkaarten FC Twente voor seizoen 15/16
Ja, of de eerst volgende thuiswedstrijd van die joden waarbij, ondanks 50k verkochte scc's, slechts de helft gevuld zal zijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het nieuwsbericht over het aantal verkochte seizoenkaarten FC Twente voor seizoen 15/16
Ok.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:45 schreef RensAjacied het volgende:
Hey jongens godverdomme wat koud hier in NL.
Valt echt reuze mee momenteelquote:Op donderdag 2 april 2015 12:45 schreef RensAjacied het volgende:
Het was echt een paar dagen heerlijk warmquote:Op donderdag 2 april 2015 12:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind het kut na een half jaar zon zee en strand.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was echt een paar dagen heerlijk warm
Sorry man.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond internet hooligan.
Ik durf Rotterdam niet meer in nu.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen probleem knul. We gaan allemaal wel eens te ver
quote:
Angsthaasquote:Op donderdag 2 april 2015 12:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik durf Rotterdam niet meer in nu.
[..]
Als je vervelend bent in NWS komt er een streep door je naamquote:Op donderdag 2 april 2015 13:04 schreef DonRaja het volgende:
Ik merk dat ik erg vervelend was in de NWS topics rond de aanslagen in Parijs.
Ik ben alleen genote. Bleef blijkbaar aan de goede kant van de streep.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je vervelend bent in NWS komt er een streep door je naam
Zal dus wel meevallen
of was je toen al mod
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal dus wel meevallen
of was je toen al mod
Zo vervelend was je dan dus nietquote:Op donderdag 2 april 2015 13:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben alleen genote. Bleef blijkbaar aan de goede kant van de streep.
Alleen vliegtuigen en zwarte pieten zijn gevoelig.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal dus wel meevallen
of was je toen al mod
Bij dat vliegtuigverhaal verdwenen er meer posts dan dat er bijkwamen af en toequote:Op donderdag 2 april 2015 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen vliegtuigen en zwarte pieten zijn gevoelig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |