Fokker heeft de energierekening niet betaaldquote:Op woensdag 1 april 2015 23:12 schreef Lt.Surge het volgende:
Uw invoer kon niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'http://37.59.7.51:7009/stream' niet openen. Controleer het logboek voor details.
Plz, stahp.
Ja verdomme. Kutmongolen zijn dat. Had vandaag zo'n bejaarde die even mijn parkeerplek inpikte terwijl ik overduidelijk stond te wachten zodat degene weg kon. Ik toeteren en uitstappen wat ze wel niet denkt!?quote:
Ja niks aan te doen helaas, die eckte sleckte grappen.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
Hello, IT.
Yes, have you tried turning it off and on again?
Werkt helaas niet, het password is plots invalidquote:Op woensdag 1 april 2015 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
Hello, IT.
Classicquote:Op woensdag 1 april 2015 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
Hello, IT.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Werkt helaas niet, het password is plots invalid
Dat is ehh, apart.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Werkt helaas niet, het password is plots invalid
Dat gaat dus niet, ze kan niet meer inloggen op de stream omdat de gegevens niet meer lijken te kloppen.quote:
Hack the planet!quote:Op woensdag 1 april 2015 23:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet, ze kan niet meer inloggen op de stream omdat de gegevens niet meer lijken te kloppen.
Neehoor Koen, sabotage, maar dat geeft niet. Kom maar gewoon niet meer hierquote:
DDOS de serversquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Neehoor Koen, sabotage, maar dat geeft niet. Kom maar gewoon niet meer hier
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Plotseling klopt het wachtwoord niet meer.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik leef nog wel hoorquote:
Na de ''we gaan wat harder draaien vanavond'' mededelingquote:Op woensdag 1 april 2015 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wachtwoorden veranderen toch niet zomaarquote:Op woensdag 1 april 2015 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij wel, maar je wachtwoord klopt niet meer
It's alive Jim.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wachtwoorden veranderen toch niet zomaar
Niet uit zichzelf nee.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Soms wel hoor, dat doet de wachtwoordenfeequote:Op woensdag 1 april 2015 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yes. Want pw was zelfde voor iedereen toch?quote:
Je had een kwartje onder je kussen moeten leggen. Dat is het.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Soms wel hoor, dat doet de wachtwoordenfee
Die zal het vast prima doen.quote:
hihihihihihihiquote:Op woensdag 1 april 2015 23:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Soms wel hoor, dat doet de wachtwoordenfee
Dan is het vast een mysterie.quote:
twitter:OfficialAnonOps twitterde op woensdag 01-04-2015 om 23:30:00GutterFM belongs to us! reageer retweet
Ik denk, mooi .. vette metal, krijg je ditquote:Op woensdag 1 april 2015 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
Zo krijg je een radiotopic wel snel dood.
Dan maar zo.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk, mooi .. vette metal, krijg je dit
0118 999 88 199 911 9 725................... 3quote:
Geiten voor de DJ!quote:
Skippen naar 2:00quote:
Nee.quote:
Checkquote:Op donderdag 2 april 2015 00:04 schreef ACT-F het volgende:
Kunnen jullie even testen of dit werkt?
http://62.45.158.237:1000/VirtualDJ.mp3
quote:Op donderdag 2 april 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gitaartjes en een man die de hik heeft.
11*quote:Op donderdag 2 april 2015 00:07 schreef ACT-F het volgende:
Al 10 luisteraars
Er zouden een paar mensen in hun thee stikkenquote:Op donderdag 2 april 2015 00:07 schreef ACT-F het volgende:
Al 10 luisteraars
Theedrinkersquote:Op donderdag 2 april 2015 00:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Er zouden een paar mensen in hun thee stikken.
Ik kijk hier.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Twitch @Twitch 2m2 minutes ago
The #NintendoDirectNA is live, kicking off with Mewtwo joining the #SmashBros fray! http://twitch.tv/nintendo
This shit better be real.
Bel snel 112quote:Op donderdag 2 april 2015 00:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zwabber plzquote:Op donderdag 2 april 2015 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk hier.
http://www.twitch.tv/nintendonederland
Thee is voor mietjes die geen koffie lusten.quote:
Ik luister nog even een half uurtje of zo en dan is het sleepy time.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:07 schreef ACT-F het volgende:
Al 10 luisteraars
Koffie!quote:Op donderdag 2 april 2015 00:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Thee is voor mietjes die geen koffie lusten.
Wait...whut?quote:Op donderdag 2 april 2015 00:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik luister nog even een half uurtje of zo en dan is het fap time.
En die spoelen na met gekookt water.quote:
De mongoloids in de chat zijn weer verschrikkelijk. En het enige verschil is de ondertiteling volgens mij.quote:
Chat sowiesoquote:Op donderdag 2 april 2015 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mongoloids in de chat zijn weer verschrikkelijk. En het enige verschil is de ondertiteling volgens mij.
Moet lachen wel, net de streams naast elkaar geopend don't cross the streams!quote:Op donderdag 2 april 2015 00:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Chat sowieso![]()
Alles zonder Kappa op het eind is kut.
Wat voor pussy ben je? Gewoon ongekookt en onfilterd water in je bakkes dumpenquote:Op donderdag 2 april 2015 00:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En die spoelen na met gekookt water.
Alsjeblieft Yookquote:Op donderdag 2 april 2015 00:13 schreef YokiKater het volgende:
Volgens mij heeft nog helemaal niemand Pixel bedankt voor het draaien. Dus bij deze, bedankt voor het draaien Pixel!
ik heb d'r niet horen draaienquote:Op donderdag 2 april 2015 00:13 schreef YokiKater het volgende:
Volgens mij heeft nog helemaal niemand Pixel bedankt voor het draaien. Dus bij deze, bedankt voor het draaien Pixel!
Sorry poes.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee.. pls geen Yook zeggenGewoon Yoki
Die dude? Pelle?quote:Op donderdag 2 april 2015 00:17 schreef Fogel het volgende:
WTF, dit doet me om de een of andere reden denken aan een Noorse "youtubeartiest" die dingen vermetaled. Even in mijn geheugen graven en dan komt er zo een link
Die sla ik even opquote:Op donderdag 2 april 2015 00:18 schreef Fogel het volgende:
Klaar met graven https://www.youtube.com/user/pellekofficial
Ga gewoon nog ff door johquote:Op donderdag 2 april 2015 00:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
quote:
Het verveelt naar mijn mening wel erg snel, da's jammer.quote:
Ja, zijn stem is nogal eentonig.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:20 schreef Fogel het volgende:
Het verveelt naar mijn mening wel erg snel, da's jammer.
Gewoon voor af en toe zijn dat soort dingen wel leuk.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:20 schreef Fogel het volgende:
Het verveelt naar mijn mening wel erg snel, da's jammer.
Ja godver. Krijgen wij straks de rekening gepresenteerd zeker.quote:
Klopt, al ingelogd, maar dat is een ander poortnummerquote:Op donderdag 2 april 2015 00:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja godver. Krijgen wij straks de rekening gepresenteerd zeker.
Overigens kan jij het zelf ook fixen, je moet alleen eens op je skype kijken, want volgens mij heb jij ook gewoon toegang tot alles
Ohja, dat veranderd ook elke week bijnaquote:Op donderdag 2 april 2015 00:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klopt, al ingelogd, maar dat is een ander poortnummer
Ik kijk ondertussen Nintendo Directquote:
Bang Bang Bang!quote:Op donderdag 2 april 2015 00:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik kijk ondertussen Nintendo Direct
Nieuwe Nintendo shit word daar aangekondigd.
En wat voor shit. Yoshi pluche Amiibo, Splatoon Amiibo's, Attack on Titan, SMT/FEquote:Op donderdag 2 april 2015 00:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik kijk ondertussen Nintendo Direct
Nieuwe Nintendo shit word daar aangekondigd.
quote:Op donderdag 2 april 2015 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En wat voor shit. Yoshi pluche Amiibo, Splatoon Amiibo's, Attack on Titan, SMT/FE
It's permanently attached.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:35 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil dit nummer niet in mijn hoofd hebben als ik straks ga slapen.
ik kom zo weer terug, luister ff naar de burenquote:Op donderdag 2 april 2015 00:34 schreef ACT-F het volgende:
O jee, gezakt naar 14:
15 nu.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom zo weer terug, luister ff naar de buren
Vrede op den aardklootquote:Op donderdag 2 april 2015 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja voor de mensen die nog willen weten wat er net aan de hand was :
Pixelbitty probeert een beetje ons de grond in te trappen, en dat is niet voor de eerste keer, dus zijn we eigenlijk wel klaar met haar. Gelukkig zijn de opnames er nog. Dus als niemand het gelooft kunnen we die altijd nog plaatsen.
Het ging overigens niet alleen om vanavond. Maar mevrouw denkt dat ze alles kan maken, en op een gegeven moment pikken we het niet meer.
Natuurlijk gelooft niemand dit, want die pixelbitty is toch zo schattig? nou nee.
Genoeg fansquote:Op donderdag 2 april 2015 00:40 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig wie er luisteren, want dit is wel wat anders dan anders zeg maar
quote:Op donderdag 2 april 2015 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
Pixelbitty probeert een beetje ons de grond in te trappen, en dat is niet voor de eerste keer, dus zijn we eigenlijk wel klaar met haar. Gelukkig zijn de opnames er nog. Dus als niemand het gelooft kunnen we die altijd nog plaatsen.
Het ging overigens niet alleen om vanavond. Maar mevrouw denkt dat ze alles kan maken, en op een gegeven moment pikken we het niet meer.
Natuurlijk gelooft niemand dit, want die pixelbitty is toch zo schattig? nou nee.
Ik zie het probleem niet. Maar het zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dar soberso, daarom heeft ze ook nog 10+ kansen gehad
Nee omdat ze waarschijnlijk weer met puppyoogjes in ieder zijn DM zit.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Maar het zal wel aan mij liggen.
Afgezien daarvan zie ik het probleem nog steeds niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee omdat ze waarschijnlijk weer met puppyoogjes in ieder zijn DM zit.
Nee zou natuurlijk alles kunnen doorsturen, maar dat vind ik nou ook weer niet nodig. Hoop gewoon dat ze optieftquote:Op donderdag 2 april 2015 00:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Afgezien daarvan zie ik het probleem nog steeds niet.
quote:Op donderdag 2 april 2015 00:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee zou natuurlijk alles kunnen doorsturen, maar dat vind ik nou ook weer niet nodig. Hoop gewoon dat ze optieft
Vreemd?quote:Op donderdag 2 april 2015 00:45 schreef YokiKater het volgende:
Hey ACT-F, bij jouw stream moet ik elke keer op 15:23 refreshen.
ja, onbeantwoorde liefdesverklaringen, en sindsdien moet ie d'r niet meer (als ik haar verhaal mag geloven)quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 00:47 schreef Koen66 het volgende:
ja, onbeantwoorde liefdesverklaringen, en sindsdien moet ie d'r niet meer (als ik haar verhaal mag geloven)
Enkel kwaliteit hierquote:Op donderdag 2 april 2015 00:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al op bed willen liggen maar je draait gewoon lekkere muziekjes.
Dat is wel érg vroegquote:Op donderdag 2 april 2015 01:01 schreef Fokker89 het volgende:
Ik lig overigens wel voor 5:00 in bed
als je dat maar even weet.
Afsluitenquote:Op donderdag 2 april 2015 01:01 schreef YokiKater het volgende:
Gewoon de één na de ander .. zo kan ik toch nooit afsluiten
Gewoon diep inademen, en dan je laptop/pc hard op de grond gooien. Werkt altijd.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:01 schreef YokiKater het volgende:
Gewoon de één na de ander .. zo kan ik toch nooit afsluiten
quote:Op donderdag 2 april 2015 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Morgen Naar Amsterdam en Apeldoorn voor sollicitatie , ik moet ff rusten
Verplichtingen zijn een bitchquote:Op donderdag 2 april 2015 01:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb morgen om 12.00 uur een bespreking.
Goed om te horen. Zijn er meer mensen die er last van hadden?quote:Op donderdag 2 april 2015 01:05 schreef YokiKater het volgende:
De stream gaat nu trouwens wel langer door dan 15 minuten.
Nope.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed om te horen. Zijn er meer mensen die er last van hadden?
Ik alleen in het begin, maar de gewone werkt ook weer hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 01:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed om te horen. Zijn er meer mensen die er last van hadden?
Die moet trouwens ook weer eens komenquote:Op donderdag 2 april 2015 01:07 schreef ACT-F het volgende:
Dit nummerMet de complimenten van Knetter
Morgen weerquote:Op donderdag 2 april 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik alleen in het begin, maar de gewone werkt ook weer hoor
Ik zal haar eens vragen.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die moet trouwens ook weer eens komen
Ja dat kan met traktor dus ook wel, maar dan moet iedereen opnieuw intunen + niet iedereen kan dan luisteren + het is niet echt stabielquote:Op donderdag 2 april 2015 01:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kun je gewoon rechtstreeks mee streamen, dat is wel handig
Als je verbinding maar stabiel isquote:Op donderdag 2 april 2015 01:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat kan met traktor dus ook wel, maar dan moet iedereen opnieuw intunen + niet iedereen kan dan luisteren + het is niet echt stabiel
Ja maar traktor zend uit in Ogg ipv MP3 en dat schijnt niet zo lekker samen te werken met onze serverquote:
Een uur later ..quote:Op donderdag 2 april 2015 00:10 schreef YokiKater het volgende:
Ik luister nog even een half uurtje of zo en dan is het sleepy time.
VDJ doet precies hetzelfde.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar traktor zend uit in Ogg ipv MP3 en dat schijnt niet zo lekker samen te werken met onze server
Oh ? Jij bent bij ons ook de enige die dat gebruikt denk ik. Maar dan kan je dus ook problemen verwachtenquote:
NOOOO!!!quote:Op donderdag 2 april 2015 01:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh ? Jij bent bij ons ook de enige die dat gebruikt denk ik. Maar dan kan je dus ook problemen verwachten
Maar het is bij VDJ wel anders. want die werkt ook op shoutcast, en dat doet traktor ook niet, alleen op icecastquote:
Ik zend nu uit met MP3, als het goed is zijn de titels nu ook zichtbaar.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar het is bij VDJ wel anders. want die werkt ook op shoutcast, en dat doet traktor ook niet, alleen op icecast
Ja niet op die stream bij mijquote:Op donderdag 2 april 2015 01:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zend nu uit met MP3, als het goed is zijn de titels nu ook zichtbaar.
No shit!quote:Op donderdag 2 april 2015 01:20 schreef Fokker89 het volgende:
Daar had ik natuurlijk ook uit kunnen afleiden dat je met vdj draait
Jij ook bedanktquote:Op donderdag 2 april 2015 01:22 schreef Fokker89 het volgende:
Maargoed, ik duik nu wel mijn bed in
Bedankt ACT-F![]()
Trusten, succes morgen!quote:Op donderdag 2 april 2015 01:22 schreef Fokker89 het volgende:
Maargoed, ik duik nu wel mijn bed in
Bedankt ACT-F![]()
Geniet van Primusquote:Op donderdag 2 april 2015 01:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga wel ff afk, maar luister wel.
Bedankt Sjaak afhaakquote:Op donderdag 2 april 2015 01:38 schreef YokiKater het volgende:
Ik haak af. Bedankt voor de tussenoplossing ACT-FPrima muziekjes
thx man voor het draaien!quote:Op donderdag 2 april 2015 02:38 schreef ACT-F het volgende:
Bedankt voor het luisteren jullie 7 mysterieuze luisteraars![]()
Bedtijd
Een geile donder is het.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
Ik begrijp het niet, is toch hetzelfde ofquote:Op donderdag 2 april 2015 21:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
KLB / Radio KLB, 20:00 - 22:30 op GutterFM #3
Neenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:52 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, is toch hetzelfde of
KLB / Radio KLB, 20:00 - 22:30 op GutterFM #3quote:Op donderdag 2 april 2015 22:14 schreef jodelahity het volgende:
laten we dan maar gelijk beginnen met nummer 3, logische volgorde
Lol begrijp nu pas dat ik daar moet reageren blijkbaar sorryquote:Op donderdag 2 april 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
KLB / Radio KLB, 20:00 - 22:30 op GutterFM #3
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:14 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lol begrijp nu pas dat ik daar moet reageren blijkbaar sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |