Nah.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Op zich is dat niet een handige eigenschap als je in relatie zit![]()
Denk ikquote:Op donderdag 2 april 2015 09:59 schreef Lonaa het volgende:
Nah.
Ik kom er altijd wel op tijd achter, als ik het bij vreemde doe. Maar dat schijnt dan weer niet zo vaak te gebeuren. Denk ik.
Anyway, uiteindelijk ga ik altijd alleen naar huis
Wat niet weet, wat niet deert tochquote:Op donderdag 2 april 2015 09:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Op zich is dat niet een handige eigenschap als je in relatie zit![]()
De vraag is of je gevuld naar huis gaat of nietquote:Op donderdag 2 april 2015 09:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nah.
Ik kom er altijd wel op tijd achter, als ik het bij vreemde doe. Maar dat schijnt dan weer niet zo vaak te gebeuren. Denk ik.
Anyway, uiteindelijk ga ik altijd alleen naar huis
"Bij vreemdgaan zijn er geen winnaars of verliezers, deelnemen is belangrijker dan winnen."quote:
Geniaal is die hequote:Op donderdag 2 april 2015 10:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
"Bij vreemdgaan zijn er geen winnaars of verliezers, deelnemen is belangrijker dan winnen."
P. Geubels
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
"Bij vreemdgaan zijn er geen winnaars of verliezers, deelnemen is belangrijker dan winnen."
P. Geubels
Nah, dat gebeurd niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:02 schreef sanger het volgende:
[..]
De vraag is of je gevuld naar huis gaat of niet![]()
Dan is er niets aan de hand tochquote:
Gelukkig heb ik altijd een bob bij me die dat wat in de gaten houdt, andersom doe ik het ookquote:Op donderdag 2 april 2015 10:03 schreef sanger het volgende:
Heb een vriend die daar ook last van heeft, en die zegt ook altijd dapper dat hij toch altijd weer keurig thuis komt. Alleen. Hij vergeet alleen wel dat hij daarvoor weleens mee is geweest met iemand
quote:
Geniaal figuur. Hier compilatie, lachenquote:
Zo effe kijkenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[..]
Geniaal figuur. Hier compilatie, lachen
http://www.dumpert.nl/med(...)bels_compilatie.html
Want als je dronken bent vind je het wel normaal om vreemd te gaan?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik altijd een bob bij me die dat wat in de gaten houdt, andersom doe ik het ook
Nee totaal niet, ik heb het over gekke dingen in het algemeenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Want als je dronken bent vind je het wel normaal om vreemd te gaan?
Hoezo, jij zit toch niet in relatie?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik altijd een bob bij me die dat wat in de gaten houdt, andersom doe ik het ook
Ah gelukkigquote:Op donderdag 2 april 2015 10:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee totaal niet, ik heb het over gekke dingen in het algemeen
Nee, maar er zijn andere onnozele dingen die je dronken kunt doenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo, jij zit toch niet in relatie?
Wij houden het ook wel in de gaten overigens. Al zijn sommige (nog steeds) meer bezig met het feit of er mensen zijn die het zien maar niet mogen zien ipv dat het eigenlijk niet mag
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah gelukkigAls ik iets nóg slechter trek dan vreemdgangers, zijn het mensen die drank de schuld geven van vreemdgaan
Dan vervagen grenzen, dus de bob voorkomt dan dat het gebeurtquote:Op donderdag 2 april 2015 10:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Want als je dronken bent vind je het wel normaal om vreemd te gaan?
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn andere onnozele dingen die je dronken kunt doen
De drank is nooit de schuld. Alleen zit het er bij sommige toch al in, de wens of de trek naar avontuur maar is het weggestopt achter het moreel besef. na voldoende drank is dat moreel wat minder aanwezigquote:Op donderdag 2 april 2015 10:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah gelukkigAls ik iets nóg slechter trek dan vreemdgangers, zijn het mensen die drank de schuld geven van vreemdgaan
Gelukkig kan je er zelf om lachenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:07 schreef CrunchySelf het volgende:
"Hoe noem je een mongool in een dipje?"
"Down"
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gelukkig kan je er zelf om lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |