Ik ook. Die van de Aldi staat er niet goed in ook.quote:Op zondag 5 april 2015 14:17 schreef Lonaa het volgende:
Ja. En ik eet al tijden geen Linessa kwark meer, maar die van de Aldi, maar macro's zijn het zelfde, dus ik zit er nog steeds Linessa in
Dat zei ik eerst ookquote:
Rook jij? Of is dit speciaal voor 2e paasdag of zo?quote:Op maandag 6 april 2015 10:10 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: afbakbroodje, shitload rosbief, geitenkaas/aardbeiensaus, glaasje jus, koffie, sigaret.
L: Smoothie met frambozen, kwark, water, whey
T: 400 gram aardbeien
D: Broccolisoep met broodje kaas
T: Tonijn.
Ik rook sinds kort weer, ja.quote:Op maandag 6 april 2015 10:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Rook jij? Of is dit speciaal voor 2e paasdag of zo?
Jammerquote:Op maandag 6 april 2015 10:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik rook sinds kort weer, ja.
Normaal heb ik geen koffie, dus de koffie + sigaret is wel speciaal voor Pasen, het gaat om de combi.
Ja.quote:Op maandag 6 april 2015 10:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammerzeker aangezien je dus was gestopt
Ik heb je leren kennen in dit topic als een sterke vrouw, dus ik heb er ook alle vertrouwen inquote:Op maandag 6 april 2015 10:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.Best wel lang ook. Het eerste jaar ging prima, het tweede jaar was hel. Dagelijks behoefte en alles. Op een gegeven moment verlies je dat. Tenminste, ik verloor. Misschien te veel focus op andere dingen nu, ofzo.
Anyway, komt wel weer.
Dat is superlief.quote:Op maandag 6 april 2015 10:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb je leren kennen in dit topic als een sterke vrouw, dus ik heb er ook alle vertrouwen in
Als dat zo is, denk ik wel dat ik, als ik weer stop met roken, dat beter op kan vangen de andere kant op omdat ik, wb eten, beter in m'n schoenen sta. Snap je wat ik bedoel?quote:Op maandag 6 april 2015 10:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Misschien wel uitkijken dat het roken geen vervanging voor eten wordt? Omdat je nu niet zoveel eet, dat je dan maar gaat roken wanneer je trek/verveling hebt?
Jaquote:Op maandag 6 april 2015 10:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als dat zo is, denk ik wel dat ik, als ik weer stop met roken, dat beter op kan vangen de andere kant op omdat ik, wb eten, beter in m'n schoenen sta. Snap je wat ik bedoel?
quote:Op maandag 6 april 2015 10:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
JaJe bent goed bezig met eten dus zonde om dat weg te gooien.
Succes!!quote:Op maandag 6 april 2015 09:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Halve marathon-day! En een lekker laag gewicht, scheelt weer in wat ik moet meezeulen
Wat heb je voor oefeningen gedaan waarbij je je schenen / kuiten pakt dan? Want met extension en curl, add en abduction zou je geen last mogen hebben (hier niet althans). Zodra ik bv calfs ga trainen heb in last. Of ga fietsen. Lungens ook, squats matig.quote:Op maandag 6 april 2015 11:07 schreef Maraca het volgende:
Ugh, ondanks dat ik m'n benen behoorlijk heb ontzien tijdens KT en voornamelijk heb gericht op armen + torso, toch weer last van m'n been. Ben dit echt zo verschrikkelijk zatWil, nee MOET trainen, maar moet dus weer terug naar de tekentafel. Denk dat ik een tijdelijk nieuw schema op ga stellen dat bestaat uit zwemmen + specifieke shin splint oefingen en misschien daarnaast nog buikspieroefeningen (op een matje zonder gewichten).
Hmm.. misschien dat het dan met de squats te maken heeft? Heb daar 2 oefeningen van (Wide Smit Machine Squat en een oefening met een apparaat dat 'Kinesis' heet) voor m'n billen. Heb daarnaast ook de 'seated dumbbell calf raise'.. dat vond ik nooit iets voorstellen, maar misschien moet ik die maar schrappen en daar voor in de plaats de shin splint oefeningen doen.quote:Op maandag 6 april 2015 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb je voor oefeningen gedaan waarbij je je schenen / kuiten pakt dan? Want met extension en curl, add en abduction zou je geen last mogen hebben (hier niet althans). Zodra ik bv calfs ga trainen heb in last. Of ga fietsen. Lungens ook, squats matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |