Gewoon allemaal Feyenoordsupporters uitnodigen, dolle boel!quote:Op woensdag 1 april 2015 18:49 schreef Burner82 het volgende:
Ik denk niet dat Dirk veel vrienden belt om daar te komen eten eigenlijk![]()
Grote hal, kleine keuken....quote:Op woensdag 1 april 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
Zo een grote hal en best weinig ruimte om te werken.
manager hequote:Op woensdag 1 april 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
Wouter is wel een beetje een betwetertje.
Ja, dat zei ik: managerquote:
ik eigelijk ook maar ik wil niet dat kakmadam wint!quote:Op woensdag 1 april 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik word nu wel een beetje anti-rood eigenlijk
quote:
Er is genoeg voor iedereenquote:
Nou ik begrijp niet wat hij fout doet, ik heb geen idee hoe je saus maaktquote:Op woensdag 1 april 2015 19:15 schreef LPFAN het volgende:
nee ik ook niet. hoezo gebruik je daar ei voor. gelukkig deed ie het toch niet
Kunt ook bakkenquote:Op woensdag 1 april 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
Gnochi moet je toch koken dacht ik? Ik zie hem ze in een koekenpan bakken.
Dat met die saus snap ik nietWat hij fout doet.
Ah zie je dat wist ik niet. Ik weet niks van kokenquote:
Juul is er wel, maar die staat in de keukens de restjes op te eten en borden af te likkenquote:Op woensdag 1 april 2015 19:24 schreef -0- het volgende:
Jury eet gewoon 2 lunches
Julius had 3 teams samengesteld
Jury weet er toch niks van... Sandra weet alles beterquote:
Ze krijgen een voordeel morgen. Geen idee wat dat inhoud..quote:Op woensdag 1 april 2015 19:29 schreef Karina het volgende:
En nu? Moet team blauw een afvalronde doen? Weer een beetje onduidelijk.
Ik zal mijn best doenquote:Op woensdag 1 april 2015 19:52 schreef LPFAN het volgende:
ben benieuwd idd. ik ga het morgen missenlees het voordeel hier wel dan
Lijkt mij wel ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef Burner82 het volgende:
Franse keuken, logisch in de Mediterraanse week
Maar in deze masterchef-versie gaan ze dan een croissant maken of zo....quote:
veel te veel quizjes... boring.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
Ze hebben niet alleen veel mystery boxes maar ook veel kwisjes.
Ik zat ook zo ja, bah. Wist er toch wel een paar. Meer dan de Indische dingen iig.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:39 schreef Burner82 het volgende:
Salade gekonfijte eendenmaag... jammie
Je denkt weer hetzelfde als ikquote:Op donderdag 2 april 2015 18:49 schreef Burner82 het volgende:
Naresh heeft het maar steeds over meisjes en vrouwen... vraag me af wanneer hij uit de kast komt
Heeft allebei bijna geen smaak.... Gary en menno worden ook wel heel erg close... wanneer komt menno uit de kastquote:Op donderdag 2 april 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Je denkt weer hetzelfde als ik![]()
Courgette en aubergine vind ik trouwens allebei vies
Lijkt mij ook niet... Maar truffelolie-infusion... Dan heb je Kraan al meteen tegenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
Ik zat even niet op te letten maar truffelolie past toch niet echt bij ratatouille?
Hoezo dan? Ik heb niet zo heel veel programma's met hem gezien. Te sterk van smaak of zo?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet... Maar truffelolie-infusion... Dan heb je Kraan al meteen tegen
Sterke smaak ook, maar ook wat nep. Of echte truffel, of niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik heb niet zo heel veel programma's met hem gezien. Te sterk van smaak of zo?
Ah OK. Sowieso vind ik het gebruiken van iets omdat het 'duur' is al een minpunt waardig. Alsof het dan per se lekkerder is omdat het duur is.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Sterke smaak ook, maar ook wat nep. Of echte truffel, of niet.
Wild hert en echte truffel, kan ik nog wel begrijpen... Maar tam hert, truffelolie en dan een ratatouille erbij, niet echt. Dus ik denk dat hij wel afgemaakt wordt dadelijkquote:Op donderdag 2 april 2015 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK. Sowieso vind ik het gebruiken van iets omdat het 'duur' is al een minpunt waardig. Alsof het dan per se lekkerder is omdat het duur is.
Een gerecht met ratatouille.. Dus dan mag alles eigenlijk. Alleen Stan maakt eigenlijk een groente-gerecht...quote:Op donderdag 2 april 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
lager lager
Misschien ben ik in de war maar ik dacht dat in ratatouille helemaal geen vlees zat.
Oh MET ik dacht alleen een ratatouille, had een paar minuutjes gemist.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een gerecht met ratatouille.. Dus dan mag alles eigenlijk. Alleen Stan maakt eigenlijk een groente-gerecht...
in 10 seconden alles op je bord krijgen is mogelijk, maar dan ziet het er zo uitquote:Op donderdag 2 april 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh MET ik dacht alleen een ratatouille, had een paar minuutjes gemist.
Dat van Wouter is ietwat te nat zo te zien
Nee het ziet er niet appetijtelijk uit allemaal.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:17 schreef Burner82 het volgende:
Tot nu toe zou ik nog niks vrijwillig eten...
Hert-tartaar.. Dat maakt hij thuis ook wel eens, maar dan is het hert net geschoten. Is toch net andersquote:Op donderdag 2 april 2015 19:19 schreef timmmmm het volgende:
Rauwe hertenbiefstukOverigens moet je sowieso nooit tartaar van biefstuk maken.
Ook van koe móét je echt iets van de haas hebben als je lekere tartaar wil hebben. Kan je niet zomaar van een biefstukje makenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hert-tartaar.. Dat maakt hij thuis ook wel eens, maar dan is het hert net geschoten. Is toch net anders
Dat is helemaal waar... Hert die hij nu had, was ook geen echt wild.. Daarom zei Kraan al meteen: doe nou niet... En toen hij ook nog met de truffelolie-infusion aan de slag ging..... Naja, resultaat was duidelijkquote:Op donderdag 2 april 2015 19:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook van koe móét je echt iets van de haas hebben als je lekere tartaar wil hebben. Kan je niet zomaar van een biefstukje maken
Via SBS gemist denk ik?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:24 schreef LPFAN het volgende:
kan je het ergens terug kijken? ik ben net thuis...
http://www.kijk.nl/gemist/sbs6quote:Op donderdag 2 april 2015 19:24 schreef LPFAN het volgende:
kan je het ergens terug kijken? ik ben net thuis...
thnxxx!quote:Op donderdag 2 april 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
http://www.kijk.nl/gemist/sbs6
Nog even uurtje wachten denken ik
Ja, de vide wordt af en toe vaag gebruikt... Maar die boven staan, moeten elimineren.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:27 schreef Karina het volgende:
Ik raak af en toe de draad kwijt van wie er door mogen en wie voor eliminatie gaan.
Denk dat die 1e keer wel er wel ff inhaktequote:Op donderdag 2 april 2015 19:30 schreef Karina het volgende:
Oh nu is hij wel blij dat hij niet voor eliminatie gaat
ja dat had hij een beetje te makkelijk ingeschat.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Denk dat die 1e keer wel er wel ff inhakte
Desserts maken is maar matigquote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat had hij een beetje te makkelijk ingeschat.
Hopelijk morgen iets met toetjes. VInd ik altijd wel leuk.
hahahahaquote:
Om te eten vind ik maar weinig desserts lekker maar om te zien hoe ze het maken vind ik wel leuk. Leuker dan een biefstukje bakken.quote:
je hebt gelijk!quote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat had hij een beetje te makkelijk ingeschat.
Hopelijk morgen iets met toetjes. VInd ik altijd wel leuk.
Net nietquote:
Ow, nee, ik bedoelde door in het programma... En zo een lieve muts zal er wel weer uit moetenquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:35 schreef LPFAN het volgende:
Haha ja vind ik ookik dacht dat je met doorgaan bedoelde dat ze de 2e opdracht moeten doen ;p en niet naar boven mogen.
Wij hopen op #exitmennoquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, nee, ik bedoelde door in het programma... En zo een lieve muts zal er wel weer uit moeten
Of #exitsandraquote:
Zit je nu mythbusters te bashen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:37 schreef timmmmm het volgende:
'He, ik ben op TV, laat ik doen of ik mongolide ben en een legerbaret opdoen'
Kapotschoppen zou je ze
fixedquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het liefst #exitmenno. Wat een irritante man bal
Maar hij heeft het gemanaged he....:+quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:46 schreef Karina het volgende:
Dat van wouter zag er maar simpeltjes uit.
Passievrucht met een klodder erop.
Menno goed commentaarquote:
terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
Een gerenommeerd restaurant uit Amsterdam.. dan heb je wel de top hoor..... (ze zijn wel erg Amsterdam georiënteerd)...
Het zal wel als een gigantische schok komen... er is meer dan Amsterdamquote:
geen idee ik kom nooit buiten Amsterdam.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het zal wel als een gigantische schok komen... er is meer dan Amsterdam
Terechtquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
geen idee ik kom nooit buiten Amsterdam.
Houden zo dan maarquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
geen idee ik kom nooit buiten Amsterdam.
Pizzaquote:
En dat terwijl kapotslaan maar 1 seconde kost...quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Gaat natuurlijk nergens over, gigantische tenen knoflook even meebakken en dan denken dat dat smaakverschil geeft
Maar die gedroogde pasta is meestal wel zelf gemaaktquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:19 schreef -0- het volgende:
Verse pasta gemekker
In grote delen van Italië is gedroogde pasta net zo normaal als verse.
Bart
Nou ja, als je aan een kookwedstrijd doet en pasta een van de hoofdcomponenten is van je gerecht, is het natuurlijk wel een beetje jammer als je dan gebruikt wat een ander gemaakt heeftquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:19 schreef -0- het volgende:
Verse pasta gemekker
In grote delen van Italië is gedroogde pasta net zo normaal als verse.
Bart
Ja maar daar is geen mogelijkheid voor, dus als je dan geen verse pasta wil is een pakje prima.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar die gedroogde pasta is meestal wel zelf gemaakt
Nieuw idee voor SBS: AH-chef... Alleen gebruiken wat je kunt en klaar kunt kopen in de AHquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als je aan een kookwedstrijd doet en pasta een van de hoofdcomponenten is van je gerecht, is het natuurlijk wel een beetje jammer als je dan gebruikt wat een ander gemaakt heeft
Pasta kun je snel maken als je er de ruimte en materialen voor hebt.... Het kost wel 5 minuten, maar is gaar in 30 seconden....quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:22 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja maar daar is geen mogelijkheid voor, dus als je dan geen verse pasta wil is een pakje prima.
Niet dat bart het met een smaak/textuur reden deed maar goed
Wie is de knorr. Wereldgerechten maken :pquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nieuw idee voor SBS: AH-chef... Alleen gebruiken wat je kunt en klaar kunt kopen in de AH
Wie is de Knorrquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:24 schreef -0- het volgende:
[..]
Wie is de knorr. Wereldgerechten maken :p
Moet je Yvonne ff mailen, krijg je toegang tot KELquote:
Bart had het al een tijdje aan zien komen, vanaf het begin....quote:
ik ga erover nadenken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Moet je Yvonne ff mailen, krijg je toegang tot KEL
Ja, jammer wel, hij deed waar hij zin in hadquote:
En truffelolie... WAT JE WILT HET NIET? VRETEN ZULLEN JULLIE HET!!quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:30 schreef -0- het volgende:
Bart was in elk geval de laatste twee dagen ook echt drama.
Met zijn hert
Zeg Yvonne dan even mij ook toegang te geven.. Ik verrek het om te mailen ervoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ga erover nadenken.
Jammer bart eruit.
Twente, ligt dat ook al in Amsterdam?quote:Op maandag 6 april 2015 10:39 schreef LPFAN het volgende:
leuke week! en ze gaan ergens anders heen dan Amsterdam deze week XD
De teamopdracht.quote:
Vast wel, maar geen idee eigenlijk... We zullen het woensdag zienquote:Op maandag 6 april 2015 17:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve datZit daar een bekend restaurant of zo? van een van de juryleden misschien?
Morgen sandra, vrijdag menno... Of anders, ook goedquote:Op maandag 6 april 2015 19:12 schreef LPFAN het volgende:
hehehik hoop dat Sandra morgen moet koken hoor. lijkt me niks wat zij maakt.
mee eens!quote:Op maandag 6 april 2015 19:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Morgen sandra, vrijdag menno... Of anders, ook goed
Ik heb het begin gemist... Maar waarom zou er anders ineens een extra eliminatie zijn?quote:
ze hadden in het begin al over de extra eliminatie. ze hebben ook een 1e opdracht gehad voor dit. gary en jaqueline staan boven. was weer een kennisquiz...quote:Op maandag 6 april 2015 19:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist... Maar waarom zou er anders ineens een extra eliminatie zijn?
woeeeei ja en zelf smoesjes verzinnen he van ja het was mijn dag niet enzo blaaaablaaaablaaa hopelijk heb je morgen ook je dag niet!quote:
Lekker handig, want hij is er nietquote:
hahah idd ;p misschien hebben ze hem daarom in de top 3 gegooidquote:Op maandag 6 april 2015 19:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lekker handig, want hij is er nietheeft hij dagje extra
Maar Sandra kan er nog uitquote:
Dat wist je toch al van te vorenquote:Op maandag 6 april 2015 20:15 schreef iBenny het volgende:
Wat een amateuristische bende is Masterchef Holland in vergelijking met de buitenlandse edities. Zowel de kandidaten als de producties en juryleden.
Jammer.
Ik had wel verwacht dat het geen topproductie zou worden, maar dit ligt zelfs ver onder mijn verwachtingen. (Eerste seizoen dat ik het echt volg)quote:
Tweede kind zelfs! En hij lijkt pas een jaar of 20.quote:
Ja, helaas.... Hij is 27 trouwensquote:Op maandag 6 april 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Tweede kind zelfs! En hij lijkt pas een jaar of 20.
Dus helaas voor jou he![]()
Ik had trouwens verwacht dat Sandra kotsend over de vloer zou liggen na het opeten van de ingewanden maar dat bleek mee te vallen
Kreeften bijten nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat er iets inzit wat bijt. Een kreeft of zo.
Nou ja je snapt me.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kreeften bijten nietDie knippen eerder
Zoals Cisco dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je snapt me.
Bij die pastinaak zou ik iets raars zeggen denk ik
Als je alleen de blaadjes voelt....quote:
Aan sandra kun je je tenminste fatsoenlijk ergeren... Menno is gewoon een kwal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Sandra de kut gaat dus niet naar de eliminatie. Deceptie
Dirkie heeft alles goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Sandra de kut gaat dus niet naar de eliminatie. Deceptie
De mannen verleiden hequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:55 schreef Karina het volgende:
Wat ik zo irritant vind aan Maria, als ze aan het koken is heeft ze hele rode lippenstift en als ze wat zit te vertellen opeens andere. Waar slaat dat opSowieso met vuurrode lippen koken slaat nergens op.
En dikke tetten kopenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nu weet ik wat ik fout doeIk moet rode lippenstift opdoen.
In een eliminatie: mooiquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:59 schreef -0- het volgende:
Sandra kan er wel weer eens van langs gaan krijgen.
Daar kijken we voorquote:
Slechte sushi en weg Sandraquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:10 schreef timmmmm het volgende:
Die sushi slaat echt nergens op. De neger is goed bezig
Dit is gelukkig ook echt rukquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
Gnocci is slecht.... Nu maakt Sandra een kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |