SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Vakkundig om zeep geholpenquote:Op woensdag 1 april 2015 18:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik was laatst bij een crematie. En daar was in 1 uur meer gezelligheid dan in het vorige topic in 15 dagen.
Ook al een paar keer gehad, jaquote:Kut, win ik een Division (10), error na de wedstrijd en geen muntjes gekregen
Je bent welkom op Wijzijnvoetbal.nl, daar zit inmiddels eigenlijk iedereen.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:47 schreef Matedeor het volgende:
Zal het maar weer op gang brengen, anders wordt de 1000 dit jaar nooit gehaald.
[..]
Ook al een paar keer gehad, ja.
Vaak zijn dat juist de slechtste tegenstanders.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Online tegen Messi is echt kut
En dan bestaat de rest van het team uit Neymar, Bale, enz.
Om de zwakkere op het forum te beschermen hebben ze vrijwel iedereen een perm ban gegeven. Het internet is er alleen om super lief tegen elkaar te doen. Grapjes zijn niet toegestaan en als je gepest wordt moet je het gewoon tegen de leraar zeggen.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:08 schreef zerokil het volgende:
Het is hier nog nooit zo stil geweest.
Naar aanleiding van de TT, wat happend?
Zou zomaar kunnen, maar ik kan er ook geen flikker van dus dan wordt het tegen van die hele snelle poppetjes best lastigquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:00 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Vaak zijn dat juist de slechtste tegenstanders.
Ik verdediger dan altijd achteruit. Werkt het beste vind ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar ik kan er ook geen flikker van dus dan wordt het tegen van die hele snelle poppetjes best lastig
WTF!?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Om de zwakkere op het forum te beschermen hebben ze vrijwel iedereen een perm ban gegeven. Het internet is er alleen om super lief tegen elkaar te doen. Grapjes zijn niet toegestaan en als je gepest wordt moet je het gewoon tegen de leraar zeggen.
Oude topics even doorlezen. Meesten zitten nu op een ander forum.quote:
iedereen is naar wijzijnvoetbal.nl gegaan. Dus met vragen kan je ze daar stellen.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:00 schreef A_Valbuena het volgende:
Schaf ik net een PS4 aan (+ fifa uiteraard) stoppen jullie met dit topic. Vraag me af wtf er gebeurd is, zag dit topic vrijwel 24/7 in de actieve topics op dit forum.
Edit: Weet iemand trouwens hoelang die maintenance nog duurt op de webapp?
Poeh 2H4U zal binnen lopen van de auteursrechtenquote:
Fut op de PCquote:Op donderdag 9 april 2015 23:26 schreef Lastpost het volgende:
Whehe vandaag maar weer wat potjes op de PC gedaan, de duurste spelers kwamen op me af in divisie 7 met TOTY Di Maria, IF's van Robben, Ribery, Muller, Cazorla etc. maar al die gasten kunnen er echt geen klote van.
1 keertje verloren tot nu toe op een wat lullige manier in de laatste minuut en een keer omdat ie ineens m'n controller niet pakte en ik geen flauw idee had hoe ik verder moest met toetsenbord, 2-0 voor, 0-3 wegens opgave.![]()
Quaresma is trouwens een eindbaas op RW, Nani doet het redelijk maar valt in het niet bij die jongen die gewoon het meest scoort van m'n gehele voorhoede (met Martinez), opvallend want normaliter raak ik geen bal met vleugelspelers.
EA snapt het zelf helaas ook niet blijkbaarquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
ik snap die DNF multiplier niet, alle wedstrijden uitgespeeld en hij staat op 0.44
Miste je je vriendjequote:Op dinsdag 14 april 2015 18:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
TIF Robben bevalt zo goed, dat ik hem ook in het tweede elftal ga verwerken. Dit zal het ongeveer gaan worden. Ingame Robben en Lacazette omdraaien, en met Sneijder als aangever en extra gevaar met zijn longshots moet dat wel prima voetballen zijnLuiz en Silva zou ik kunnen upgraden met blauwe kaartjes, maar die miljoenen hou ik lekker op de bank tot het TOTS festijn gaat beginnen
![]()
[ afbeelding ]
Nou, 2fappy post gelukkig niet mee, dus dat scheelt een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Miste je je vriendje [ afbeelding ] zo erg?
Tsjah, het is maar wat je prefereert..quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, 2fappy post gelukkig niet mee, dus dat scheelt een slok op een borrel.
Wel prettig niet dagelijks >10 domme posts van FCSuarez meer te hoeven lezen
Deze post is de 8e hier in 2 weken tijd, dus zoveel praat ik niet eens met of tegen de muurquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, het is maar wat je prefereert..Het is dat of hier tegen een muur praten.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Haha zal ze wel even voor je hier neerzetten hoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, 2fappy post gelukkig niet mee, dus dat scheelt een slok op een borrel.
Nou, dan is het een win-win situatie. Iedereen blij en tevredenquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Haha zal ze wel even voor je hier neerzetten hoor![]()
Ook blij dat jij mooi hier zit trouwens hoor
ik vind hem veruit de beste cheap CAM in de zestien, dribbelt overal tussendoor en legt alles in het netje.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:25 schreef A_Valbuena het volgende:
Waarom is Cabella zo fucking OP??? Die gast loopt telkens weer langs Kompany en Hummels alsof het niets is
6 mei of iets in die trend, was de verwachting toch.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:16 schreef FCsuarez het volgende:
Wat duurt het G*dverdomme lang voordat dat TOTS eens komtwil met TOTS Marchisio spelen.
Met IF Handanobeest op goal
Geen idee man, hoop dat het nog even duurt moet nog een vet team met marchisio bedenken.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:27 schreef Matedeor het volgende:
[..]
6 mei of iets in die trend, was de verwachting toch.
Marchisio zit ik ook op te wachtenquote:Op donderdag 16 april 2015 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geen idee man, hoop dat het nog even duurt moet nog een vet team met marchisio bedenken.
dan koop ik wel een ToureGODquote:Op donderdag 16 april 2015 17:07 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Dat zou heel erg meevallen, zat zelf meer te denken aan 200k of zo.
Kon echt helemaal niks met Bale in de spits in de spits. In 4 wedstrijden geen 1 doelpunt en voor open goal gemist. Kon ook echt niks meer dan rennen met hem.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Hallo allemaal, daar ben ik weer.
Hoe spaar je 6.5 miljoen uit: Koop in plaats van IF Bale een gewone Bale, geef hem een all attr +3 kaartje, maak er een RF van en zet hem in de spits. Eerste 3 wedstrijden 9 goals, nog een stuk beter dan 93 Robben voelt hij aan
Maar op deze manier praat ik erg uit de ''ik'' vorm. Wat heb je aan?quote:Op donderdag 16 april 2015 23:19 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Kon echt helemaal niks met Bale in de spits in de spits. In 4 wedstrijden geen 1 doelpunt en voor open goal gemist. Kon ook echt niks meer dan rennen met hem.
Maar het zou ook mijn eigen beperking kunnen zijn.
Kocht laatst SiF rondon waar een +10 kaartje op zat. Man dat is gewoon cheaten met die pace en phy combo, beukte overal doorheen.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Hoe spaar je 6.5 miljoen uit: Koop in plaats van IF Bale een gewone Bale, geef hem een all attr +3 kaartje, maak er een RF van en zet hem in de spits. Eerste 3 wedstrijden 9 goals, nog een stuk beter dan 93 Robben voelt hij aan
jij altijd met je +3 en +10 kaartjesquote:Op donderdag 16 april 2015 21:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:25 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Maar op deze manier praat ik erg uit de ''ik'' vorm. Wat heb je aan?
Maar het klopt toch? Kijk de upgrade van IF Bale:quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
jij altijd met je +3 en +10 kaartjes
Zal vast kloppen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar het klopt toch? Kijk de upgrade van IF Bale:
[ afbeelding ]
Geen enkele stat is met mijn methode minder in vergelijking met die vreselijk dure IF kaart
Ik heb ze ook alleen maar gebruikt om van een NIF Robben een TOTY Robben te maken, di Maria idem dito, en nu dan met Bale omdat ik benieuwd was naar zijn IF, maar deze nooit ga kunnen betalen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zal vast kloppen.
Alleen altijd als ik een +10 kaartje oid gebruik lukt niks meer. Dus ik gebruik ze niet meer.
Ik had vorig weekend TIF Robben gekocht, zag gisteren dat ik hem zonder verlies weer kon verkopen. Toch maar eieren voor mijn geld gekozen, al was het wel een super chille kaart. Had eigenlijk een verlies van een paar honderd K ingecalculeerd, dus wel een ontwikkeling die ik niet voorzien had.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:55 schreef Matedeor het volgende:
Iemand een idee waarom de prijzen zo hard aan het stijgen zijn in vergelijking met een paar dagen geleden als ik bijvoorbeeld naar een Motm Higuan kijk of If Lichsteiner?
Zo'n vraag kan niemand wat mee. +10 wat? Shooting? Pace? Alles? Xbox? PS? PC?quote:Op maandag 20 april 2015 20:44 schreef A_Valbuena het volgende:
Hoeveel zijn die +10 kaartjes ong waard? Heb er een stuk of 20, maar pleur ze altijd op IF's om ze sneller te verkopen. Zo had ik toevallig ook SIF Rondon op de markt gegooid die na 5 x niet verkocht werd. Uiteindelijk +10 erop gegooid en verkocht voor zo'n 37.750 nukopen na 1 min.
Elk voordeel heeft zn nadeel. En omgekeerd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:24 schreef DuTank het volgende:
Dit deel is al 3 weken open en is nog niet voor een derde vol
Nu jullie hier toch zijn, werkt coins kopen nog een beetje?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Elk voordeel heeft zn nadeel. En omgekeerd.
Ik heb geen idee. Ik kom op 8.5 miljoen uit voor het TOTS, dus het heeft geen nut om een miljoenen-account te kopen, om vervolgens de boel te gaan overhevelen. Door de prijzen van consumables, spelers uit de Tippeligaen en Italiaanse spelers zijn bronze packs ook vreselijk lucratief (dit terzijde)quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nu jullie hier toch zijn, werkt coins kopen nog een beetje?
En dan vooral zoals mmoga en vipcoins dat aanbieden? Zoals of jouw account toe vertrouwen of hun voor jou een nieuw account laten aanmaken.
Ik speel het spel veel te weinig om te gaan handelen of om coins te spelen.
Je kunt volgens mij tegenwoordig accounts kopen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nu jullie hier toch zijn, werkt coins kopen nog een beetje?
En dan vooral zoals mmoga en vipcoins dat aanbieden? Zoals of jouw account toe vertrouwen of hun voor jou een nieuw account laten aanmaken.
Ik speel het spel veel te weinig om te gaan handelen of om coins te spelen.
Heb nog 4,2 millie voor tots en een gaar team. 2e account zou dan voor ander team wordenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik kom op 8.5 miljoen uit voor het TOTS, dus het heeft geen nut om een miljoenen-account te kopen, om vervolgens de boel te gaan overhevelen. Door de prijzen van consumables, spelers uit de Tippeligaen en Italiaanse spelers zijn bronze packs ook vreselijk lucratief (dit terzijde)
Als je het wil proberen, gewoon doen. Koop je een accountje voor 6 eurootjes, zo veel kan je niet gebeuren
Misschien maar doen, eerst eens prijzen tots afwachten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij tegenwoordig accounts kopen inderdaad.
Kun je beter nu kopen, want dan zullen de prijzen wel omhoog gaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Misschien maar doen, eerst eens prijzen tots afwachten.
hmm wellicht goed idee.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je beter nu kopen, want dan zullen de prijzen wel omhoog gaan.
Post die dan ook meteen ffquote:Op woensdag 22 april 2015 10:03 schreef Apekoek het volgende:
Er is een screen gelekt betreffende de TOTS, kan dus zo maar zijn dat ze morgen (of later deze week) al het een en ander gaan releasen.
Ik zag in eerste instantie niet wat er zo interessant was. Maar nu wel. Leuk als ze daar wat eerder aan gaan beginnen, kunnen we ons wat eerder irriteren aan de prijzen-ellende.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
TOTS zelf niet maar wel dit screenshot:
[ afbeelding ]
Kut Totw. Ik wacht wel tot het MC TOTS. Matic en Jackson kunnen leuke spelers zijn. En misschien van Dijk en Willems, voor een Nederlands teamquote:
Bonucci en Promes wel ok, maar idd wacht ook ff.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kut Totw. Ik wacht wel tot het MC TOTS. Matic en Jackson kunnen leuke spelers zijn. En misschien van Dijk en Willems, voor een Nederlands team
Wat dacht je van CM Guardadoquote:Op woensdag 22 april 2015 22:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kut Totw. Ik wacht wel tot het MC TOTS. Matic en Jackson kunnen leuke spelers zijn. En misschien van Dijk en Willems, voor een Nederlands team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |