I feel so violatedquote:
183,8 voor mannnen (21 jaarquote:Op donderdag 2 april 2015 09:22 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
1.82 zou de gemiddelde lengte zijn bij mannen in Nederland.
Ik voel me echter overal wat aan de kleine kant hoor
quote:Op donderdag 2 april 2015 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Sinds wanneer is 183 te klein![]()
Lange mannen
quote:
quote:
Op de een of andere manier vind ik dit niet heel geloofwaardig klinkenquote:
Ik krijg al jeuk aan het ideequote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik dit niet heel geloofwaardig klinken
Je weet wat ze zeggen van kleine mannen hequote:Op donderdag 2 april 2015 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nou idd! Ben dol op lange mannen, maar op de een of andere manier blijf ik altijd aan kleintjes hangen
Misschien moeten we gewoon een keer meeten?quote:Op donderdag 2 april 2015 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wtf heb jij toch voor ideeën over me?
Precies, dan is de illusie meteen overquote:Op donderdag 2 april 2015 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon een keer meeten?
Wat, dat die aan mooie blonde vrouwen blijven hangen?quote:Op donderdag 2 april 2015 09:29 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van kleine mannen he
Graag, want deze blijft maar door mijn hoofd spokenquote:Op donderdag 2 april 2015 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, dan is de illusie meteen over
Ik ben wel nieuwsgierig wat die dan isquote:Op donderdag 2 april 2015 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Graag, want deze blijft maar door mijn hoofd spoken
Je bent niet de enige, ik ben ook gekrompenquote:Op donderdag 2 april 2015 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ben ik al aan het krimpen.
Een beeld dat jij nakend een S&G shoot doet in de kapsalon met een varken en zoon op de achtergrond.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig wat die dan is
Dat is lucht die er uit is gelopenquote:Op donderdag 2 april 2015 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ik ben ook gekrompen
Blondquote:Op donderdag 2 april 2015 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat, dat die aan mooie blonde vrouwen blijven hangen?
quote:Op donderdag 2 april 2015 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een beeld dat jij nakend een S&G shoot doet in de kapsalon met een varken en zoon op de achtergrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |