abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151287655
Oh, en vandaag 17 weken!

En, nog 18 dagen tot de echo...T komt in zicht!
pi_151287685
Fijne werkgever heb ik, van alle ellende die ik vantevoren had verwacht is gelukkig helemaal niks uitgekomen!

Het enige wat ik nu zelf moet doen van hem is mijn vervanger de deur wijzen..
Weten dat je aangenomen word voor 7 maanden ter vervanging van zwangerschapsverlof en dan na 2,5 week vertellen dat je zwanger bent.. (En maar 5 weken na mij uitgeteld bent)
Kan ik wéér een nieuwe gaan inleren! (Heb gevraagd voor een knul! Dat is maximaal 'n week en te overzien 😉😎)

Voor de rest n hele smerige pijn links in m'n zij/ribben. Als t niet minder is morgenvroeg naar de huisarts voordat we op vakantie gaan.
Vermoed wel iets zwangerschapsgerelateerd, want ook mijn buik is ontploft, maar heb geen idee wat!
pi_151287713
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, anders is het wel zielig voor die onderop, dat ze niet aan de beurt komen..
ja toch?! :o ik hoorde ze gewoon huilen in dat mandje. pick me pick me! ;(
:)
pi_151287731
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:48 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja toch?! :o ik hoorde ze gewoon huilen in dat mandje. pick me pick me! ;(
heb je dat ook als ze in de winkel nog in het schap hangen?

Zeker met dat pakje van lindex? ;)
pi_151287798
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

heb je dat ook als ze in de winkel nog in het schap hangen?

Zeker met dat pakje van lindex? ;)
Dat pakje van Lindex roept in t zweeds das makkelijker negeren want dat versta ik niet :7
sommige dingen schreeuwen idd vanuit het schap :X
pi_151288283
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:57 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dikke kans dat ie ook jou nog, al weeën wegpuffend, in een rolstoel voort mag duwen, dan is iets met wieltjes wel handig :Y hij moet verder waarschijnlijk ook jouw handtas sjouwen, en veel mannen slepen de maxi-cosi ook mee naar boven terwijl dat ding wat mij betreft altijd prima tot na de bevalling in de auto kan blijven :D
Check, die heeft de hele bevalling in de hoek van de verloskamer gestaan _O-
pi_151288860
Pessie; Dit was de koffer toen bij R.

Ik had een jasje voor hem. NIET handig. Geen porem vooral :') _O-

Voor de moeder:

• losse broeken (je ligt vooramelijk toch in bed)
• sokken, normale en warme,
• voedingsbh
• voedngshemd/hemd wat strak(kig) zit maar waar je wel je borsten uit kunt halen
• Vesten
• (voeding)shirts
• Onderbroeken waar kraamverbanden bij inpassen en niet te strak zitten, maar wel lekker stevig.
• Standaard toilettas
• dextro,
• flesje water wat je bij kunt vullen
• Telefoonlader
• telefoon zelf :P
• Tablet
• zoogcompressen
• Boek? (Had ik mee, maar geen letter van gelezen. Had er de concentratie helemaal niet voor)
• foto van de kinderen O+

Voor de baby:

• HET EERSTE PAKJE (plus (eventueel) romper, sokjes en muts
• Het tweede pakje
• Het derde pakje :P
• Het vierde pakje :@
• Het vijfde pakje :@ :@
• lading rompers en sokjes.
• Omslagdoek voor de warm
• Voor in de autostoel een voetenzak of omslagdoek.

Luiers, zeep en zulks hebben ze bij ons in het ziekenhuiswel. Hoefden wij niet mee te nemen :)

B5 zn eerste pakje is een wollen pakje en daar hoeft geen romper onder. Die krijgt dus alleen een suit en sokjes aan. En als ik er nog 1 op tijd vind een bijpassende muts, maar anders de mooi gestreepte van het ziekenhuis :+

Vergeet ik dan nog iets?
Ik moet mijne nog pakken. Komt over 2 weken wel :Y

Vanochtend controle gehad, alles prima. Over 2 weken weer terug en over 3 weken bevallen! *O* *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door Vlinder op 02-04-2015 19:44:26 (Foto's weggehaald. ) ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151289002
En zo'n safety1st autostoel is waardeloos. Ben zo blij met onze MaxiCosi! (Bij J al)
pi_151289155
Vlindur die foto :D O+ Ik moest even hardop lachen....
Ik moet ook nodig eens kijken wat we allemaal nog moeten regelen, vergeet wel eens dat ik over 2,5 week al legaal mag bevallen! Over 2 weken weer een goeiecho en aan de hand van hoe hij dan ligt ook wat duidelijkere plannen maken mbt de bevalling :)

Het weekend maar eens een begin maken aan de ziekenhuistassen, en de laatste babywasjes doen
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_151289187
Vlindur _O_ Thanks, supernuttig! En die foto. :D

Nog een vraagje voor dingen die je al thuis moet hebben. Ik heb het idee dat ik alles wel in huis heb, maar heb alleen geen idee wat betreft verzorgingsproducten. De een zegt dat alleen sudocrem voldoende is, de ander zegt dat een heel arsenaal aan badproducten + olies e.d. onmisbaar is. Hoeveel pakken luiers in maat newborn zijn bijvoorbeeld handig? /noob. :@
pi_151289204
Vergeet ik helemaal te jompelen voor alle weekwissels, inclusief die van mij: 34 weken! *O* *O* *O*
pi_151289275
Ik koop denk ik 1 pak luiers maat 1 en 2 pakken maat 2, mocht hij langer in maat 1 zitten dan is een pak er zo bijgehaald :) verder heb ik alles wel in huis aan verzorgingsproducten voor Lola, maar wat spul voor in bad en een soort babyshampoo is wel fijn vond ik.
pi_151289304
Selvaria, ik ben een hippie die niet houdt van zooi op een teer babyhuidje ;) dus wij gebruiken de eerste jaren alleen een blok zeep op natuurlijke basis (Aleppo of Marseille). Kan in t badje en kun je de haartjes mee wassen. Iets van sudo oid voor op zere billen is wel fijn om te hebben, verder is wmb niets noodzakelijk.
pi_151289361
Ow en wat ik ook nog moet hebben is een pak kunstvoeding, wil wel bv gaan proberen, maar lukt het niet dan heb ik graag wel een pak achter de hand :)
Het voordeel van een tweede is wel dat je makkelijker gaat worden vind ik :@ heb 2 badcapen, maar Lola heeft er ook nog een aantal, dus mocht het nodig zijn dan gewoon lekker roze :P hetzelfde heb ik met beddengoed, heb 1 setje gekocht, had nog een unisex setje en mocht het nodig zijn dan maar roze met hartjes 8-)
pi_151289370
Ja, ben blij dat we die foto hebben gemaakt :D
Bij J.elte zijn we dat helaas vergeten -O- Bij B5 gaan we dus zeker wel weer een foto maken :P

Hier heb ik zeep/shampoo van Rituals, die is zoooo lekker O+

We hebben nog wel sudo in huis en ik haal nog even olie van Natusan. Verder vind ik het allemaal niet zo nodig :N Van die kinderen met een walm Zwitsal om hun heen -O- :N

Beddengoed hebben we ook allemaal nog wel. Heb (uiteraard) wel wat bijgekocht, maar nodig was het niet :P
pi_151289430
Kindjes ruiken van zichzelf zo lekker O+
pi_151289469
Oeh wist niet dat rituals ook een "Babylijn" had... Sabon wel, die vind ik erg lekker, maar Zwitsal vind ik ook lekker :P maar eens kijken of ik binnenkort de stad in kan om te kijken voor rituals
pi_151289496
Ja, ik was ook niet van plan te veel op mijn kind te smeren, dus fijn dat dat hier ook bevestigd wordt! ^O^ Aanstaand weekend maar eens aan mijn tas beginnen en de laatste dingetjes shoppen. Waar ik eerst nog heel bang was voor het idee 'baby' (ondanks gepland :') ) kan ik nu richting het einde niet wachten tot we uk kunnen ontmoeten. *;
pi_151289655
Hoera voor alle weekwissels en alle vluchtkoffers die zorgvuldig worden ingepakt *O*
Nog 1,5 week tot mijn termijnecho. De tijd vliegt voorbij. Denk dat we een weekje teruggezet gaan worden. Mijn eisprong is altijd wat later.
pi_151289961
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:57 schreef klumsy het volgende:
Oeh wist niet dat rituals ook een "Babylijn" had... Sabon wel, die vind ik erg lekker, maar Zwitsal vind ik ook lekker :P maar eens kijken of ik binnenkort de stad in kan om te kijken voor rituals
omg ja die babylijn van Sabon! O+ O+ die kreeg ik ooit van vriendinnen en sindsdien doe ik hem zelf ook vaak cadeau :D
ik wist niet dat rituals babyspul had. Waar ruikt t naar vlindur?
pi_151290026
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:14 schreef mignonne het volgende:

[..]

omg ja die babylijn van Sabon! O+ O+ die kreeg ik ooit van vriendinnen en sindsdien doe ik hem zelf ook vaak cadeau :D
ik wist niet dat rituals babyspul had. Waar ruikt t naar vlindur?
Zo lastig om te antwoorden :D
rijstig, mild, zacht, heerlijk O+
pi_151290027
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:46 schreef Selvaria het volgende:
Vlindur _O_ Thanks, supernuttig! En die foto. :D

Nog een vraagje voor dingen die je al thuis moet hebben. Ik heb het idee dat ik alles wel in huis heb, maar heb alleen geen idee wat betreft verzorgingsproducten. De een zegt dat alleen sudocrem voldoende is, de ander zegt dat een heel arsenaal aan badproducten + olies e.d. onmisbaar is. Hoeveel pakken luiers in maat newborn zijn bijvoorbeeld handig? /noob. :@
Vergeet niet dat spullen zo bijgehaald zijn ;)
1 pak luiers in huis is echt echt ECHT voldoende. Poept je baby ze allemaal vol binnen 24 uur (en die kans is nihil), dan kan je man/moeder/visite/kraamverzorgster altijd gewoon een nieuw pak halen bij de supermarkt.

En dat geldt ook qua verzorgingsspul. Tenzij baby's rugpoep hebben of enorm veel spugen worden ze echt niet zo vies. Badspul is dus vooral voor ouders die dat lekker vinden ruiken, maar echt nodig is het niet. Vaak zitten er in van die blije dozen enzo ook wel proefmonsters, die kun je gewoon pakken. En in veel kraampakketten zitten ook flessen badspul en babyolie.
pi_151290048
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:16 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Zo lastig om te antwoorden :D
rijstig, mild, zacht, heerlijk O+
rijstig :D
ik ga ns snuffelen als k weer langs de rituals winkel loop. Misschien loopt er wel geheel per ongeluk een hammam set achter me aan ook dan :o O+
pi_151290082
Jaaa weekwissels *O* *O* hier 32 weken vandaag :)
En sinds een paar dagen slaap ik goed s nachts maar ben ondanks dat zoooooo moe. En dat terwijl ik vanalles wil doen! Vandaag dus ook maar over de vermoeidheid heen zetten en gewoon de gemaakte plannen uitvoeren.
Gister intake van de kraamzorg gehad, nou dat kon ook wel telefonisch.
En hier ook binnenkort maar aan de koffer beginnen, al had man graag gezien dat deze al een aantal weken klaar stond, zelf vind ik het dus ook nog niet nodig maar dan is man weer gerustgesteld.
pi_151290538
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:30 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oordopjes! Vergeet de rest, oordopjes zijn essentieel xD
Dit vind ik echt een machtige tip! O+
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')