ja toch?!quote:Op donderdag 2 april 2015 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, anders is het wel zielig voor die onderop, dat ze niet aan de beurt komen..
heb je dat ook als ze in de winkel nog in het schap hangen?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja toch?!ik hoorde ze gewoon huilen in dat mandje. pick me pick me!
Dat pakje van Lindex roept in t zweeds das makkelijker negeren want dat versta ik nietquote:Op donderdag 2 april 2015 10:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb je dat ook als ze in de winkel nog in het schap hangen?
Zeker met dat pakje van lindex?
Check, die heeft de hele bevalling in de hoek van de verloskamer gestaanquote:Op donderdag 2 april 2015 08:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dikke kans dat ie ook jou nog, al weeën wegpuffend, in een rolstoel voort mag duwen, dan is iets met wieltjes wel handighij moet verder waarschijnlijk ook jouw handtas sjouwen, en veel mannen slepen de maxi-cosi ook mee naar boven terwijl dat ding wat mij betreft altijd prima tot na de bevalling in de auto kan blijven
omg ja die babylijn van Sabon!quote:Op donderdag 2 april 2015 11:57 schreef klumsy het volgende:
Oeh wist niet dat rituals ook een "Babylijn" had... Sabon wel, die vind ik erg lekker, maar Zwitsal vind ik ook lekkermaar eens kijken of ik binnenkort de stad in kan om te kijken voor rituals
Zo lastig om te antwoordenquote:Op donderdag 2 april 2015 12:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
omg ja die babylijn van Sabon!![]()
die kreeg ik ooit van vriendinnen en sindsdien doe ik hem zelf ook vaak cadeau
![]()
ik wist niet dat rituals babyspul had. Waar ruikt t naar vlindur?
Vergeet niet dat spullen zo bijgehaald zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 11:46 schreef Selvaria het volgende:
VlindurThanks, supernuttig! En die foto.
![]()
Nog een vraagje voor dingen die je al thuis moet hebben. Ik heb het idee dat ik alles wel in huis heb, maar heb alleen geen idee wat betreft verzorgingsproducten. De een zegt dat alleen sudocrem voldoende is, de ander zegt dat een heel arsenaal aan badproducten + olies e.d. onmisbaar is. Hoeveel pakken luiers in maat newborn zijn bijvoorbeeld handig? /noob.
rijstigquote:Op donderdag 2 april 2015 12:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zo lastig om te antwoorden
rijstig, mild, zacht, heerlijk
Dit vind ik echt een machtige tip!quote:Op woensdag 1 april 2015 20:30 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oordopjes! Vergeet de rest, oordopjes zijn essentieel xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |