werd even weggeroepenquote:
en nee. snowy is knap, maar zou niet met haar sjansenquote:
quote:
Yes. Anders had ik de Majora's Mask versie genomen, maar ik heb dat spel al, en je krijgt hem voorgeïnstalleerd dus ik kan de extra kopie niet aan m'n zusje geven dan.quote:
Met zwarte bedoelde ik eigenlijk de Majora's Mask versiequote:Op woensdag 1 april 2015 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Anders had ik de Majora's Mask versie genomen, maar ik heb dat spel al, en je krijgt hem voorgeïnstalleerd dus ik kan de extra kopie niet aan m'n zusje geven dan.
Heb nu een bundel waar dan een losse Majora's Mask cartridge bij zit, en de Skull Kid figure. Mijn zusje krijgt m'n oude 3DS en dan meteen Majora's Mask.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2015 18:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Met zwarte bedoelde ik eigenlijk de Majora's Mask versie
Tof deze wel
Jammer ja.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben nog steeds rouwig om het gebrek aan wisselbare frontjes op de XL versie, en geen gekleurde ABXY buttons. Vond dat nu juist zo tof aan de kleine versie. Het is dat de XL een beter scherm heeft.
weet je hoe kut het is om een ds open te schroevenquote:Op woensdag 1 april 2015 18:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jammer ja.
Die ABXY buttons zou je er opzich zelf in kunnen zetten.
Neen.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je hoe kut het is om een ds open te schroeven
Het is niet het meest prettige ding om open te schroeven, maar het is prima te doen.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je hoe kut het is om een ds open te schroeven
Als er los aan te komen zou zijn ja. Voorlopig nog niet in ieder geval. Hulp van Nintendo hoef je niet te verwachten.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jammer ja.
Die ABXY buttons zou je er opzich zelf in kunnen zetten.
schroef liever iphone open dan dsquote:Op woensdag 1 april 2015 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is niet het meest prettige ding om open te schroeven, maar het is prima te doen.
[..]
Als er los aan te komen zou zijn ja. Voorlopig nog niet in ieder geval. Hulp van Nintendo hoef je niet te verwachten.
ik schroef jou liever openquote:Op woensdag 1 april 2015 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
schroef liever iphone open dan ds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |