Dit had ik woord voor woord kunnen schrijven.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 09:57 schreef Razor21 het volgende:
Volop bezig met Bloodline. Wat een geweldig serie en cast! Vooral die acteur die Danny speelt![]()
![]()
Ben nu halverwege seizoen 2.
Had in het begin wel wat moeite met seizoen 1 om er door te komen. Tot ongeveer aflevering 7 / 8 was het in mijn ogen soms wat langdradig. Maar daarna![]()
Ik vond Danny in het tweede seizoen eigenlijk een stuk minder indrukwekkend. Dat seizoen moest het veel meer van de anderen en met name John hebben vond ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 09:57 schreef Razor21 het volgende:
Volop bezig met Bloodline. Wat een geweldig serie en cast! Vooral die acteur die Danny speelt![]()
![]()
Ben nu halverwege seizoen 2.
Had in het begin wel wat moeite met seizoen 1 om er door te komen. Tot ongeveer aflevering 7 / 8 was het in mijn ogen soms wat langdradig. Maar daarna![]()
Ik vind Sally een beetje een storend hoofd hebben (weet niet precies waarom), maar voor de rest vind ik haar, en Meg ook, een prima karakter. Het zijn niet mijn meest favoriete karakters, dat ook weer niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:43 schreef Razor21 het volgende:
Ondertussen aflevering 7 seizoen 2.
Vergeten in mijn vorige reacties van irritante karakters :
Moeder Sally en dochter Meg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral die moeder, wat een irritante onderbrekingen af en toe in het verhaal.
Denk dat het storende hoofd komt door die ronde zonnebril die ze altijd op heeft. Het zijn op zich wel leuke karakters, maar op een gegeven moment wel erg veel aanwezig. Is het net spannend aan het worden, krijgen we weer een scene met Sally en / of Megquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind Sally een beetje een storend hoofd hebben (weet niet precies waarom), maar voor de rest vind ik haar, en Meg ook, een prima karakter. Het zijn niet mijn meest favoriete karakters, dat ook weer niet.
Ik ken die Gwen van Poorten niet, maar op deze foto lijkt ze wel heel erg op Meg ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:31 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Denk dat het storende hoofd komt door die ronde zonnebril die ze altijd op heeft. Het zijn op zich wel leuke karakters, maar op een gegeven moment wel erg veel aanwezig. Is het net spannend aan het worden, krijgen we weer een scene met Sally en / of Meg
En bij Meg moet ik continu aan Gwen van Poorten denken.
[ afbeelding ]
2 druppels water
[ afbeelding ]
Wow inderdaadquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:31 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Denk dat het storende hoofd komt door die ronde zonnebril die ze altijd op heeft. Het zijn op zich wel leuke karakters, maar op een gegeven moment wel erg veel aanwezig. Is het net spannend aan het worden, krijgen we weer een scene met Sally en / of Meg
En bij Meg moet ik continu aan Gwen van Poorten denken.
[ afbeelding ]
2 druppels water
[ afbeelding ]
Serieus? Ik vind haar mooi, maar vind juist dat ze best al een oud hoofd heeft. Veel rimpels en een beetje vermoeid. Ik had haar zeker niet als dertiger ingeschat, laat staan als bégin dertigerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wow inderdaad. Die actrice die Meg speelt is al 41 trouwens, had haar eerder begin 30 geschat.
Inderdaad duidelijk geen dertig meer. Wel een mooie vrouw verder.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind haar mooi, maar vind juist dat ze best al een oud hoofd heeft. Veel rimpels en een beetje vermoeid. Ik had haar zeker niet als dertiger ingeschat, laat staan als bégin dertiger
Dat wel, zekersquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad duidelijk geen dertig meer. Wel een mooie vrouw verder.
Dan hadden ze beter kunnen kappen na seizoen 1. Seizoen 1 had meer een einde waar ze mee konden stoppen dan dat seizoen 2 een einde heeft waar ze mee kunnen stoppen, veel te veel open verhaallijnen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:08 schreef Jivis het volgende:
Dan zal ik er wel geen kijk op hebben, was echt verbaasd toen ik zag dat ze de 40 al gepasseerd was. Ook omdat ze in gedrag best jong overkomt.
Lees wel dat een seizoen 3 nog geen zekerheidje is trouwens, dat zou erg jammer zijn na die laatste epi.
Klopt, hoewel ik seizoen 2 wel toegevoegde waarde vond hebben. Die zoon werd goed ingepast in het verhaal (ook in de flashbacks). Dat had ik van tevoren niet verwacht, want het kwam echt over als een gedwongen cliffhanger.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter kunnen kappen na seizoen 1. Seizoen 1 had meer een einde waar ze mee konden stoppen dan dat seizoen 2 een einde heeft waar ze mee kunnen stoppen, veel te veel open verhaallijnen.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:08 schreef Jivis het volgende:
Dan zal ik er wel geen kijk op hebben, was echt verbaasd toen ik zag dat ze de 40 al gepasseerd was. Ook omdat ze in gedrag best jong overkomt.
Lees wel dat een seizoen 3 nog geen zekerheidje is trouwens, dat zou erg jammer zijn na die laatste epi.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:17 schreef Aether het volgende:
Netflix heeft seizoen 3 van Bloodline besteld.
Sissy Spacek is van 49, dat vind ik ook een mooie dame zonder ingrepen (voor zover ik dat kan zien)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wow inderdaad. Die actrice die Meg speelt is al 41 trouwens, had haar eerder begin 30 geschat.
Ah, mooiquote:
Ik erger me aan haar neusjequote:Op donderdag 14 juli 2016 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Sissy Spacek is van 49, dat vind ik ook een mooie dame zonder ingrepen (voor zover ik dat kan zien)
Die neus is puur natuur?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Sissy Spacek is van 49, dat vind ik ook een mooie dame zonder ingrepen (voor zover ik dat kan zien)
quote:Why was Bloodline canceled?
First Up:
There are a few things at play, here. The series is produced by Sony. Renewed in July, shortly after the second season debuted on May 27, Netflix said that it would not be the final season. Shortly after, Netflix notified Sony that the upcoming season, set for 2017, would be the last season. They also cut the episode order from 13 episodes to 10, and slashed licensing fees on the show. Though both sides deny ill will, who knows? I mean, we’re still talking about that feud between Bette and Joan 50 years later.
Next: money.
The series in filmed in the Keys and is incredibly expensive. Florida did away with huge tax incentives that were keeping the film industry thriving. With lawmakers declining to inject any new money into the program keeping the money manageable (Bloodline was the last show to receive what was left of the incentives), there’s a question as to whether there was enough money to keep it going.
“We decided to set the show there … because it’s crucial to what the show is, not because of the tax incentive, but it does affect things financially for us and the show will be challenged because of that. It makes things more difficult.” -Todd A. Kessler, Executive Producer
Finally: plot.
The story that was conceived for the show seemed to be moving toward an arc that was getting resolved.
Ik vond van wel. Kijk wel uit naar het laatste seizoen.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:14 schreef larry_flynt het volgende:
Serie na seizoen 1 de moeite waard om te kijken?
Dit dus.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond van wel. Kijk wel uit naar het laatste seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |