Dopekoe + 1quote:
Whieeeequote:Op woensdag 1 april 2015 08:52 schreef hornage het volgende:
[..]
Dopekoe + 1
Tussenstand FMT april 2015:
1 Dopekoe
Film is uit 2001quote:Op woensdag 1 april 2015 08:57 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Whieeee
Ik sta 1e
Uit welke film komen onderstaande karakternamen ?
Nick Schaffer
Owen Templeton
Randy Pear
Blaine Cody
Het is een comedyquote:Op woensdag 1 april 2015 10:27 schreef kawa4 het volgende:
nick shaffer, komt me wel verekte bekend voor.
maar kan er uiteraard weer niet op komen
quote:
die is inderdaad niet goedquote:Op woensdag 1 april 2015 11:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Het geeft me een the last airbender vibe... maar ga ervan uit dat die niet klopt
quote:
blijkbaar wel dusquote:Op woensdag 1 april 2015 11:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb gewoon echt geen flauw idee welke film
Hero ?
quote:Op woensdag 1 april 2015 11:54 schreef Dopekoe het volgende:
Die chinese met die amerikaanse naam....
Michelle Yong ?![]()
quote:
de ander "bekende "naam was Donnie yenquote:Op woensdag 1 april 2015 11:56 schreef Dopekoe het volgende:
Crap, ik kan al die chinese namen niet uit elkaar houden hoor
Nog 3 films voor het puntquote:Op woensdag 1 april 2015 12:01 schreef kawa4 het volgende:
crouching tiger hidden dragon
house of the flying daggers
quote:Op woensdag 1 april 2015 12:06 schreef kawa4 het volgende:
nou moeten we gaan gokken
three kingdoms ??
Ik vroeg om 5 andere filmsquote:
quote:
Asap + 1quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:47 schreef hornage het volgende:
Teenage Mutant Ninja Turtles 2 - The Secret Of The Ooze
Ik heb ze allemaal overgeslagen (alle 6)quote:Op woensdag 1 april 2015 14:51 schreef hornage het volgende:
Ik ben op het moment alle Twilight films aan het kijken met mijn vrouw![]()
Alle Twilight films op de juiste volgorde met de juiste, volledige titel
Ik kijk zowat alles mee met mijn vrouw, maar hier begin ik toch echt niet aan, dat doet ze maar met haar vriendinnen...quote:Op woensdag 1 april 2015 14:51 schreef hornage het volgende:
Ik ben op het moment alle Twilight films aan het kijken met mijn vrouw![]()
Alle Twilight films op de juiste volgorde met de juiste, volledige titel
Oe dat kan ook, maar dan is het eigenlijk:quote:Op woensdag 1 april 2015 15:06 schreef sasquatsch het volgende:
Of was het
Twilight
Twilight: New Moon
Twilight: Eclipse
Twilight: Breaking Dawn part 1
Twilight: Breaking Dawn part 2
Helemaal goedquote:Op woensdag 1 april 2015 15:08 schreef pipster het volgende:
[..]
Oe dat kan ook, maar dan is het eigenlijk:
Twilight
The Twilight Saga: New Moon
The Twilight Saga: Eclipse
The Twilight Saga: Breaking Dawn part 1
The Twilight Saga: Breaking Dawn part 2
Stefan +1quote:Op woensdag 1 april 2015 15:58 schreef StefanW het volgende:
oeh, Cry Baby. Zooo vaak al gezien.
Daar zitten in ieder geval in:
Johhny Depp![]()
Traci Lords![]()
Ricky Lake![]()
en de zanger is als ik het me goed herinner Iggy Pop![]()
Wow, da's snelquote:
Burnett +1quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 16:34 schreef sasquatsch het volgende:
American Gangster
Exodus: God and Kings
Kingdom of Heaven
Dat zijn er 8/9quote:Op woensdag 1 april 2015 16:21 schreef pipster het volgende:
Alien
Prometheus
Bladerunner
Robin Hood
Gladiator
Minority Report is van Spielberg.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:46 schreef StefanW het volgende:
Was hij ook niet van Minority Report en Oblivion?
Maar Hannibal welquote:Op woensdag 1 april 2015 17:54 schreef ArtistA het volgende:
Chianti zit in Silence of the Lambs, maar of die van RS is?
Die is goed, ga maar vast verder.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 09:14 schreef Dopekoe het volgende:
Opstarter:
Trivia van Welke film en 4 namen
Since the entire cast performed barefoot, glassware of any kind was banned from the set.
Burnett +1quote:
5/9quote:Op donderdag 2 april 2015 15:15 schreef hornage het volgende:
X-Men First Class
X-Men Days Of Future Past
Prometheus
Inglourious Basterds
300
11/9quote:Op donderdag 2 april 2015 15:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Frank
Shame
Inglorious Bastards
12 years a slave
Fish Tank
Jobs () Steve Jobs officieel en die zijn ze nog aan 't filmen, wijsneus
12/9 (lekker ding he?)quote:
Doe het zelf wel ff als niemand bezwaar heeft:quote:
quote:Two young Swedish children experience the many comedies and tragedies of their family, the Ekdahls.
Tussenstand FMT april 2015:quote:
1/5quote:Op donderdag 2 april 2015 16:56 schreef sasquatsch het volgende:
Alexander Skarsgard - Battleship
Verder ken ik nog Sasha Alexander uit Rizzoli & Isles (zij is de Isles) maar weet niet welke film ze heeft gespeeld.
Hij is erg bekend uit een seriequote:Op donderdag 2 april 2015 19:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Die bovenste lijkt een beetje op lady sith? (uit thor in ieder geval) en die 2de ken ik ook ergens van. Speelt hij niet in een film met NPH? Dat hij van een Jock naar een monster veranderd om te leren waarderen waar het leven over gaat?
Alexander Bieber?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:21 schreef drakin het volgende:
Zijn voornaam weet je, zijn achternaam is de voornaam van een bekende componiist
Ratatouille?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:25 schreef drakin het volgende:
Jason deed de stem van een in Parijs afspelende animatiefilm
Mozart is toch geen voornaam?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:29 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Alexander Bieber?
Nee ik gok op Alexander Mozart
[..]
Ratatouille?
Jij snapt tenminste wat voornamen zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 21:18 schreef sasquatsch het volgende:
Alexander Wolfgang
Alexander Richard
Alexander Joseph
Alexander Ludwig
Alexander Johann
quote:
De vraag is, om precies te zijn, Uit welke film komen de samples uit bovenstaand nummer?quote:
Er zitten zogenaamde vocal samples in, dus een soort van quotesquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:56 schreef drakin het volgende:
Zijn er meer samples dan? ik hield het nog geen 5 tellen vol dit
Gewoon over een uurtje een opstarter plaatsenquote:
Maar natuurlijkquote:
Nee de hoofdpersoon in de film is 1 van de laatste van Furyans nog levend (beetje zoals de Saiyansquote:
quote:
quote:
Een naam als Nickyquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:20 schreef wyccie het volgende:
Van Thirteen, naast Evan Rachel Wood.
Ben haar naam even kwijt, iets met een y-klank aan het eind, dacht ik. Zoiets als Nicky.
Twilight?![]()
Dan hebben we al 6 filmsquote:
Hoppaquote:
Ja klopt, dat is dus al 1quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:07 schreef dyonvbaal het volgende:
reservoir dogs. verder kom ik even niet... (das toch Madsen?)
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Owh jaquote:
Dat was toch aquarius?quote:
Blondie? Ik weet dat het een cover was, maar of het Blondie wasquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat was origineel van Blondie, toch?
Hairquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Blondie? Ik weet dat het een cover was, maar of het Blondie was
Hey, ik ben geen Abba-kenner.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Toch wel? Wyccie, waarom laat je mij aan mijzelf twijfelen?
Ik wel dan? Niet mijn genre of tijdperkquote:
2/3quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:20 schreef wyccie het volgende:
Xanadu, of was dat alleen een liedje?
Grease
nope...quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
is ONJ niet ook een stem in look who's talking 2?
Met Meg Ryan en Kevin Klinequote:Friends on a camping trip discover that the town they're vacationing in is being plagued in an unusual fashion by parasitic aliens from outer space.
Met Kevin Costner en Dennis Quaidquote:A woman flies to France to confront her straying fiancé, but gets into trouble when the charming crook seated next to her uses her for smuggling.
Met Tom Berenger en Glenn Closequote:a movie about a man and his family. The movie shows us the good times and the bad times of one of the West's most famous individuals.
Met Kathleen Turner en William Hurtquote:A group of seven former college friends gather for a weekend reunion at a South Carolina winter house after the funeral of one of their friends.
Met Kathleen Turner en William Hurtquote:In the midst of a searing Florida heat wave, a woman convinces her lover, a small-town lawyer, to murder her rich husband.
quote:An emotionally distant writer of travel guides must carry on with his life after his son is killed and his marriage crumbles.
Dat is goed.quote:
quote:is a 1952 comedy-drama film written, directed by and starring Charlie Chaplin, co-starring Claire Bloom, with an appearance by Buster Keaton. In dance scenes, Bloom is doubled by Melissa Hayden. The film score is composed by Chaplin and arranged by Ray Rasch. The film was released amidst public controversy, and passed over by many theaters, as at this time Chaplin was refused re-entry to the United States on alleged grounds that he was a communist sympathizer. It was re-released in the United States in 1972, however, and honored at the Academy Awards.
Nu roep je maar watquote:
Nee, ik zoek het type bloem waar Tom Cruise ook in speelt, maar dan net even andersquote:
Nee dat is rond Halloween, het konijn is geen paashaas.quote:
quote:When a girl attending a Christian high school becomes pregnant, she finds herself ostracized and demonized, as all of her former friends turn on her.
quote:A ski vacation turns horrific for a group of medical students, as they find themselves confronted by an unimaginable menace: Nazi zombies.
Film met RC en EW (niet dezelfde als bovenstaande, al delen ze een achternaam) enquote:Eggs of the small, furry alien carnivores are left behind on Earth and, after hatching, set their appetites on the next neighboring town.
3/5quote:Op zondag 5 april 2015 15:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Perks of Being a Wallflower
En Limelight.
voor de vorige vraag
4/5quote:
1 goedquote:Op zondag 5 april 2015 15:31 schreef sasquatsch het volgende:
1. Hitchhikers guide to the Galaxy
3. John Carter
Jaquote:
jaquote:
Neequote:
jaquote:Op zondag 5 april 2015 18:17 schreef sasquatsch het volgende:
5. Galaxy Quest?
7. Earth girls are easy?
4. Star Trek?
6. Men in black 2?
Tussenstand FMT april 2015:quote:
1/4quote:
2/4quote:
3/4quote:
Genoeg.quote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef Burnett het volgende:
The Omen
The Exorcist
The Godfather 3
Angels And Demons
Naked Gun 2,5
Ahmad1nejad +1quote:Op zondag 5 april 2015 20:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
following
memento
insomnia
Batman Begins
prestige
The Dark Knight
InceptionAhmad1ne
The Dark Knight Rises
interstellar
zo toch?
quote:Danny Trejo was visiting a friend who was working as a production assistant on the set when he was offered a job as an extra. Edward Bunker recognized Trejo because they served time in San Quentin State Prison together. Bunker helped Trejo get hired as's boxing coach. Director
was so impressed with Trejo that he gave him a small role.
Film?quote:Feature film debut of both Danny Trejo and Tommy 'Tiny' Lister who both went on to become actors who specialize in portraying "tough guy" characters.
quote:Op zondag 5 april 2015 21:04 schreef picodealion het volgende:
De enige film met Bunker die ik ken is Reservoir Dogs, maar daar zit Trejo niet in toch?
quote:Taglines: Once it starts, nothing can stop it!
quote:Marlon Brando praisedin his autobiography, and said that he in some ways identified himself with Jon Voight's character.
quote:
quote:Akira Kurosawa's original screenplay was inspired by an actual incident in the Northeast, when a locomotive left sitting unattended allegedly throttled up and took off down the main line.
dit is goed, kun je zelf ff het punt gevem?quote:
quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef Burnett het volgende:
[..]
SaintOfKillers +1
vanaf een smartphone, kan de stand niet bijwerken...
quote:
Tussenstand FMT april 2015:quote:Op zondag 5 april 2015 22:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
dit is goed, kun je zelf ff het punt gevem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |