Nu volgende week wiskunde en mechanica weer..
Echter dat is wel gevierd samen met mijn vriendin (die overigens niet eens weet wat c is
(en dat is niet per-se erg) )
quote:Hoezo? De enige keer dat ik niet blij ben geweest met zo'n cijfer is omdat het mijn enige kans ooit op een tien op mijn rapport voor scheikunde op het laatste moment in het gedrang leek te brengen. Verder vond (en vind) ik altijd alles boven de acht iets om zeer tevreden over te zijn.
Op vrijdag 8 november 2002 13:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
-knip- alleen Engels was een flinke tegenvaller, ik had een 9,3.![]()
Hehe, magoed, wacht maar tot je universiteit doet, dan ben je al snel weer blij met zesjes
[Dit bericht is gewijzigd door TR08 op 08-11-2002 13:10]
quote:
Mijn proefwerk van deze week, alleen Engels was een flinke tegenvaller, ik had een 9,3.![]()
quote:bedankt, voor wiskunde sta ik op het tussenrapport overigens nog wel een (afgeronde) 10 gemiddeld (na 3 proefwerken) ..maar zeker die leraar heeft er een gruwlijke hekel aan een tien te geven en gooit er steeds meer gemenigheidjes in ,in de hoop dat ik in de fout ga of dat hij in ieder geval aftrek kan geven. Inhet tweede proefwerk had hij bijvoorbeeld een minimaal afrondingsfoutje bestraft.
Op vrijdag 8 november 2002 13:10 schreef Lucille het volgende:
Ach, ik heb ooit wel eens een 10 gehaald voor wiskunde op een eindrapport. Maar toch leuk voor je.
quote:wacht maar tot je op de uni zit, dan jank je wel een toontje lager.
Mijn proefwerk van deze week, alleen Engels was een flinke tegenvaller, ik had een 9,3.![]()
10 voor wisA, Engels, 9 voor NL, WisB, nat, geschiedenis; big deal, maar op uni is het voorbij met het nixen / de pret
(jammer genoeg werd ik als eerste opgenoemd en had ik nog niet door dat het op een schaal van 100 was )
quote:Hij is nu 30, misschien dat hij op ze 50e ze propadeuse kan halen.
Op vrijdag 8 november 2002 13:14 schreef dr.dunno het volgende:[..]
wacht maar tot je op de uni zit, dan jank je wel een toontje lager.
quote:lol, ik krijg bijna medelijden met je, da's écht lullig
Op vrijdag 8 november 2002 13:15 schreef BoomSmurf het volgende:
* BoomSmurf had ooit een 10 voor frans(jammer genoeg werd ik als eerste opgenoemd en had ik nog niet door dat het op een schaal van 100 was
)
Goed bezig!
quote:Een tegenvaller, een 9,3??? Wat heb je anders dan voor punten? Een 9,3 lijkt me ook heel goed, hoor.
-oja, gefeliciteerd
quote:Ga eens werken ofzo!
quote:Ik werk al vanaf mijn 18e en nu ook dus. Ik kan koffiezetten als de beste! (en ik zorg er altijd voor dat de kantine spick en span is!)
Op vrijdag 8 november 2002 16:04 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Ga eens werken ofzo!
Je hebt nu al een vet pensioengat.
Je toekomstige werkgever ziet je al aankomen: 30 jaar en geen enkele ervaring
quote:BROEHAHAHAHAHAHahahahahahahahhahaaaaaaaa
Op vrijdag 8 november 2002 16:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik werk al vanaf mijn 18e en nu ook dus. Ik kan koffiezetten als de beste! (en ik zorg er altijd voor dat de kantine spick en span is!)
WAaaahahahahhahaaaaaa
*ROFLMAO*
.......
* Swatkat heeft er geen woorden voor...
Damn, ik bedoel, toegepaste mechanica in de wondere wereld der koffiezetmachinerie.... waarom?
quote:uit: Kut natuurkunde proefwerk verklooid..
Op zaterdag 21 september 2002 11:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Nou ja zeg, ik werk sinds kort bij een ander bedrijf en de baas heeft besloten dat ik wat meer van techniek moet weten, dus stuurt ie me een jaartje betaald op cursus (full time!).. Volgend jaar ben ik dus 100% in staat uitleg te geven over de techniek en werking van de koffiemachine die ik bedien!
I rest my case.
Wat doe jij ook al weer voor studie?
quote:Dat lijkt me een uitstekend idee. Voordat iedereen straks zijn cijfers gaat meedelen.
Op vrijdag 8 november 2002 17:51 schreef Claudia_x het volgende:
Zullen we er een centraal 'BHFH-cijferlijst' van maken?
quote:nou moe , en dan zomaar topics wissen?
Op zaterdag 9 november 2002 02:17 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Dat lijkt me een uitstekend idee. Voordat iedereen straks zijn cijfers gaat meedelen.
Mag ik even melden dat ik een 7 had voor kennismanagement, ondanks dat diezelfde week RCT2 gereleased was?
quote:Gefeliciteerd. -ik weet bij God niet waar je het over hebt, maar het zal vast goed zijn-
Op zaterdag 9 november 2002 10:11 schreef inkie1010 het volgende:
Gefeliciteerd BFHMag ik even melden dat ik een 7 had voor kennismanagement, ondanks dat diezelfde week RCT2 gereleased was?
quote:Wat moet ik me daar bij voorstellen? De leer van het intellectuelen vertellen wat ze moeten doen?
Op zaterdag 9 november 2002 10:11 schreef inkie1010 het volgende:
kennismanagement
quote:omdat mijn baas het wil. sim-pel.
Op vrijdag 8 november 2002 23:12 schreef Penance het volgende:
People people, the correct answer is: Who gives a $#!* !Damn, ik bedoel, toegepaste mechanica in de wondere wereld der koffiezetmachinerie.... waarom?
quote:Nee, kennismanagement gaat erover om binnen een bedrijf de aanwezige kennis vast te leggen in een bepaald systeem zodat men direct weet welke persoon over welke kennis beschikt. (Komt nog veel meer bij kijken, maar dit is een korte beschrijving
Op zaterdag 9 november 2002 10:25 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? De leer van het intellectuelen vertellen wat ze moeten doen?
quote:Als je lager dan een 10 haalt beheers je de stof niet volledig, of ben je slordig gewest.
Op zaterdag 9 november 2002 12:05 schreef Hrun het volgende:
als je hoge cijfer haalt, dan ben je onder je niveau bezig.
quote:helemaal mee eens !
Op zaterdag 9 november 2002 12:05 schreef Hrun het volgende:
als je hoge cijfer haalt, dan ben je onder je niveau bezig.
quote:ik haal liever een 7 op de uni, dan een 10 op het MBO.
Op zaterdag 9 november 2002 12:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Als je lager dan een 10 haalt beheers je de stof niet volledig, of ben je slordig gewest.
quote:Als mijn baas mijn salaris wil doorbetalen en ook nog gratis mag studeren op de unie hou ik me aanbevolen, als ik deze "cursus" achter de rug heb zal ik het hem voorstellen!
Op zaterdag 9 november 2002 12:24 schreef Hrun het volgende:[..]
ik haal liever een 7 op de uni, dan een 10 op het MBO.
quote:Ik heb helemaal geen topic gewist hoor. Alleen even hernoemd.
Op zaterdag 9 november 2002 09:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
nou moe , en dan zomaar topics wissen?
quote:gefeliciteerd man!
Op vrijdag 15 november 2002 15:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Vandaag heb ik weer een 10 gehaald voor wiskunde en ook een 10 voor mechanica! (had deze week 2 toetsen!)
quote:Twee klasgenoten van mij hebben het moeilijk met die vakken en die komen dus regelmatig bij mij langs en dan help ik ze ermee.
Op vrijdag 15 november 2002 16:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
gefeliciteerd man!
Waar haal je die zin vandaan om telkens zo hard te leren?
Normaal gesproken zou je zelf wat anders gaat doen, maar omdat je zo steeds uren met die stof bezig bent, weet je het allemaal zo goed op een gegeven moment dat je echt geen fouten meer maakt. (terwijl je normaal gesproken, als ik die jongens niet zou helpen waarschijnlijk wel wat fouten zou maken, omdat je die routine dan veel minder hebt)
Oorzaak:
Hertentemanstof was GELIJK aan tenteman.
Gevolg:
De slechte docent had geen zin om andere hertentemans te maken.. De bestuur draait alle cijfers van de studenten niet terug! dussie .......voordeel
quote:Dat kan helemaal niet
Op zaterdag 9 november 2002 12:38 schreef Stewie het volgende:
Yes ! naar de universiteit met een MBO diploma !
mooi land dit he !
quote:Vanaf je 21ste oid, is de enige toelatingseis dat je een toelatingstest met een voldoende afsluit. Voor hbo en uni dacht ik.
Op vrijdag 15 november 2002 18:46 schreef BAZZA het volgende:[..]
Dat kan helemaal niet
toch ?
quote:Juist, Ik moet alleen mijn werkgever nog proberen te overtuigen de opleiding te betalen en mijn salaris tijdens de opleiding door te betalen.
Op vrijdag 15 november 2002 20:46 schreef Progressor het volgende:[..]
Vanaf je 21ste oid, is de enige toelatingseis dat je een toelatingstest met een voldoende afsluit. Voor hbo en uni dacht ik.
quote:Waarom zou een werkgever dat doen voor de schoonmaker/concierge
Op vrijdag 15 november 2002 20:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Juist, Ik moet alleen mijn werkgever nog proberen te overtuigen de opleiding te betalen en mijn salaris tijdens de opleiding door te betalen.
quote:omdat ie wil investeren in mijn toekomst?
Op vrijdag 15 november 2002 20:59 schreef BAZZA het volgende:[..]
Waarom zou een werkgever dat doen voor de schoonmaker/concierge
niet alle werkgevers zijn uitbuiters..
quote:Dat moet je zelf doen
Op vrijdag 15 november 2002 21:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:omdat ie wil investeren in mijn toekomst?
quote:Nee, maar ook niet dom en IMHO is het een domme manier van bedrijfsvoering om een concierge jaren lang zijn salaris te betalen inc lesgeld voor een opleiding die niks van doen heeft met zijn beroep.
niet alle werkgevers zijn uitbuiters..
Mocht hij toestemmen dan zou ik het fijn vinden als je de naam van je werkgever zou melden dan kijk ik even of ik daar aandelen van heb en zo ja dan kan ik ze verkopen.
quote:Men heeft een loopbaantraject op het oog voor mij. (met als doel een functie op managementniveau) Het is gewoon simpel, ik heb bijzondere talenten en daarom doe ik dit, over 10 jaar betaalt het zich driedubbel terug voor het bedrijf.
Op vrijdag 15 november 2002 21:12 schreef BAZZA het volgende:[..]
Dat moet je zelf doen
[..]Nee, maar ook niet dom en IMHO is het een domme manier van bedrijfsvoering om een concierge jaren lang zijn salaris te betalen inc lesgeld voor een opleiding die niks van doen heeft met zijn beroep.
Mocht hij toestemmen dan zou ik het fijn vinden als je de naam van je werkgever zou melden dan kijk ik even of ik daar aandelen van heb en zo ja dan kan ik ze verkopen.
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 21:12 schreef BAZZA het volgende:[..]
quote:Intressant, want stel dat je er vier jaar over zou doen.... voor dat geld kunnen ze ook een nu al afgestudeerde WO'er naar bv Nijenrode sturen voor een jaar en dan hebben ze voor minder geld een beter opgeleide werknemer.
Op vrijdag 15 november 2002 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Men heeft een loopbaantraject op het oog voor mij. (met als doel een functie op managementniveau) Het is gewoon simpel, ik heb bijzondere talenten en daarom doe ik dit, over 10 jaar betaalt het zich driedubbel terug voor het bedrijf.
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie er de logica gewoon niet zo van in
quote:Zo'n simpele kutstudent heeft niet mijn kwaliteiten.
Op vrijdag 15 november 2002 21:22 schreef BAZZA het volgende:[..]
Intressant, want stel dat je er vier jaar over zou doen.... voor dat geld kunnen ze ook een nu al afgestudeerde WO'er naar bv Nijenrode sturen voor een jaar en dan hebben ze voor minder geld een beter opgeleide werknemer.
quote:Waarom zou zo iemand een "simpele kutstudent" zijn
Op vrijdag 15 november 2002 21:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zo'n simpele kutstudent heeft niet mijn kwaliteiten.
je komt een beetje arrogant over voor iemand zonder opleiding/ervaring/etc
Ben zelf wel thuis in management etc dus dit boeit mij aardig
quote:Ach, het zelfvertrouwen/arrogantie van de managers heeft tie in ieder geval al
Op vrijdag 15 november 2002 21:29 schreef BAZZA het volgende:[..]
Waarom zou zo iemand een "simpele kutstudent" zijn
![]()
en wat heb jij voor "geweldige" kwaliteiten die ongekend zijn dan?je komt een beetje arrogant over voor iemand zonder opleiding/ervaring/etc
Ben zelf wel thuis in management etc dus dit boeit mij aardig
[sub] Alleen de hoge cijfers eh? [/sub]
quote:Nee maar hij hoeft in elk geval geen engelse woordjes op brugklas-Havo niveau meer te leren...
Op vrijdag 15 november 2002 21:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Zo'n simpele kutstudent heeft niet mijn kwaliteiten.
Maar vertel nou eens wat jouw kwaliteiten zijn dan, aangezien je er nogal trots op bent blijkbaar?
quote:
Mijn 10 voor sociale vaardigheden was ook een tegenvaller
quote:Voor de leraar?
Op zaterdag 16 november 2002 02:38 schreef Rood_schaap het volgende:Mijn 10 voor sociale vaardigheden was ook een tegenvaller
[toch iets te veel geëdit, IR Baboon?]
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 21:29 schreef BAZZA het volgende:Waarom zou zo iemand een "simpele kutstudent" zijn
![]()
en wat heb jij voor "geweldige" kwaliteiten die ongekend zijn dan?
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 02:34 schreef StrayDog het volgende:Maar vertel nou eens wat jouw kwaliteiten zijn dan, aangezien je er nogal trots op bent blijkbaar?
quote:Niet op een ander onderwerp over gaan
Op zaterdag 16 november 2002 09:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De openingspost is trouwens niet meer compleet van dit topic.[toch iets te veel geëdit, IR Baboon?]
Vertel!
De logica ontgaat mij ook eigenlijk, waarom zou je investeren in een koffiezetter, wat zijn je kwaliteiten dan?
quote:Misschien heeft'ie wel managerskwaliteiten...
Op zaterdag 16 november 2002 18:33 schreef hmm het volgende:
Beetje raar verhaal dat een bedrijf een kapitaal gaat uitgeven om de schoonmaker manager te maken.
Ben nu ook wel een beetje nieuwsgierig naar die kwaliteiten.
quote:Vast wel, ik weet het haast wel zeker zelfs
Op zaterdag 16 november 2002 18:42 schreef hmm het volgende:
Misschien is ie daar niet de enige in en zijn er mensen met dezelfde kwaliteiten EN een opleiding?
maar zolang BHFH ons niet wil vertellen wat voor
"geweldige kwaliteiten" hij heeft en dit topic blijft vermijden zullen we het wel nooit weten
quote:Jammer dat je niet meer op GoT komt
Op zaterdag 16 november 2002 18:55 schreef BAZZA het volgende:[..]
Vast wel, ik weet het haast wel zeker zelfs
maar zolang BHFH ons niet wil vertellen wat voor
"geweldige kwaliteiten" hij heeft en dit topic blijft vermijden zullen we het wel nooit weten
quote:Ja, dan had ik dat topic over mij kunnen lezen in de HK
Op zaterdag 16 november 2002 19:59 schreef Bierkameel het volgende:
Jammer dat je niet meer op GoT komt
maarre wij kunnen onze relatie toch gewoon voortzetten?
quote:edit:offtopic
Op zaterdag 16 november 2002 20:29 schreef BAZZA het volgende:[..]
Ja, dan had ik dat topic over mij kunnen lezen in de HK
![]()
maarre wij kunnen onze relatie toch gewoon voortzetten?
En die stomme 24-uurs regel bestaat nog steeds, BHFH, dus daar kan ik verder ook niks aan doen.
BHFH komop vertel het nou, niet zo laf doen!
quote:
Op maandag 18 november 2002 18:50 schreef BAZZA het volgende:
*nog 1 kickje dan*BHFH komop vertel het nou, niet zo laf doen!
Met een beetje fantasie kun je wel een paar kwaliteiten bedenken...
edit: Je moet ergens beginnen.
[Dit bericht is gewijzigd door martinweb.nl op 19-11-2002 21:09]
quote:* Niejal is Trommeldaris
Op maandag 18 november 2002 18:50 schreef BAZZA het volgende:
*nog 1 kickje dan*BHFH komop vertel het nou, niet zo laf doen!
Bazzaa!!!, kom trug
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 15:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Vandaag heb ik weer een 10 gehaald voor wiskunde en ook een 10 voor mechanica! (had deze week 2 toetsen!)
quote:
Op donderdag 21 november 2002 20:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Het is gewoon een simpele berekening hoor. Als je een kans van 1 op 1000 hebt om zwanger te worden, betekent het statistisch dat je na 1000x sex 100% kans hebt om zwanger te zijn.
quote:het bewijs tegen je stelling van 9 november lijkt me nu bewezen.
Op zaterdag 9 november 2002 12:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Als je lager dan een 10 haalt beheers je de stof niet volledig, of ben je slordig gewest.
quote:
---
Het is gewoon een simpele berekening hoor. Als je een kans van 1 op 1000 hebt om zwanger te worden, betekent het statistisch dat je na 1000x sex 100% kans hebt om zwanger te zijn.
---
BHFH, dikke mongool, een kans is een breuk tussen nul en 1 , heb je dat goed begrepen ! dus ik wil geen procenten meer zien! daarbij is die kans natuurlijk niet 1, clown ! 10 voor wiskunde, yeah right... als de kans dat ik een 5 gooi met een dobbelsteen 1/6 is, dan gooi ik toch niet na 6 keer ALTIJD een 5..... zucht... domme domme jongen...
10, 9.2 ,10 ,10, 10, 10
quote:En op dat niveau wat hij doet kan iedereen een 10 halen.
Op zondag 24 november 2002 14:28 schreef Hrun het volgende:[..]
[..]
[..]het bewijs tegen je stelling van 9 november lijkt me nu bewezen.
quote:nee hoor ,dat is onzin. Mijn klasgenoten halen geen tienen.
Op donderdag 28 november 2002 23:26 schreef StrayDog het volgende:[..]
En op dat niveau wat hij doet kan iedereen een 10 halen.
quote:Iedereen die op fok zit (en dus kan lezen en schrijven) bedoelt ie denk ik..
Op donderdag 28 november 2002 23:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
nee hoor ,dat is onzin. Mijn klasgenoten halen geen tienen.
quote:dat zegt dus nog steeds niets over jouw niveau, alleen maar dat er dus nog mensen onder jouw reeds belabberde niveau presteren...
Op donderdag 28 november 2002 23:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
nee hoor ,dat is onzin. Mijn klasgenoten halen geen tienen.
-edit:typo-
[Dit bericht is gewijzigd door Stewie op 30-11-2002 15:42]
quote:Ik had op de HTS een 9,7 voor C++. Ha!
Op vrijdag 8 november 2002 13:08 schreef Dark-Sky het volgende:
* Dark-Sky had een 10 voor C-programmeren, so what?
Echter dat is wel gevierd samen met mijn vriendin
(die overigens niet eens weet wat c is
(en dat is niet per-se erg) )
Oh en natuurlijk is dit allemaal al van jaren geleden. Tegenwoordig presteer ik niets meer.
quote:Goed dan zal ik het ff uitleggen.
Op vrijdag 15 november 2002 21:22 schreef BAZZA het volgende:[..]
Intressant, want stel dat je er vier jaar over zou doen.... voor dat geld kunnen ze ook een nu al afgestudeerde WO'er naar bv Nijenrode sturen voor een jaar en dan hebben ze voor minder geld een beter opgeleide werknemer.
Investeren = geld stoppen in iets waarvan je gelooft dat het zich zeker zal uitbetalen.
Ik zie de logica wel
as if I care
quote:Ik dacht dat het een managment cursus was. Maar 'vakken' transmissietechniek/engels/wiskunde zie ik nu niet echt als een managment cursus
Op zaterdag 1 november 2003 13:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik had examen transmissietechniek deze week! Best pittig met allerlei open verklaar , afleidings en bereken vragen plus een aantal probleemstellingen... Maar ik had een 9.7 voor het examen, dat samen met de 8.4 voor de toets, maar dat ik als eindcijfer voor dit vak een 9.3 krijg!! Dus ben zeer tevreden!! nu op naar de volgende examens..
Maw: je lult zoals altijd weer uit je nek.
quote:wiskunde en engels was in een vorige cursus.. die vakken heb ik al sinds februari niet meer.
Op zaterdag 1 november 2003 14:31 schreef _Arthur het volgende:[..]
Ik dacht dat het een managment cursus was. Maar 'vakken' transmissietechniek/engels/wiskunde zie ik nu niet echt als een managment cursus
Maw: je lult zoals altijd weer uit je nek.
Je krijgt voortdurend grappen als:
Kom je even mijn bureau schoonmaken, ik heb koffie gelekt.
Lijkt mij dan..volgens mij moet je vanaf minuut 1 je gezag duidelijk laten gelden. In ieder geval veel succes en laat als het zover komt niet over je heen lopen. En ik zou je werkgever maar dankbaar zijn. Want dit is dan echt een 1 op da million iets.
Maar leuk voor je! Succes.
quote:nouja ik ben er ook wel blij mee, maar het blijven aan de andere kant slechts cursussen, waar je weliswaar wel wat aan hebt, maar die, voor wat betreft de vervolgcursussen waar ik nu mee bezig ben, toch vrij specifiek zijn.
Op zaterdag 1 november 2003 16:05 schreef fokaapje het volgende:
Ik vind het heel fijn voor je dat je op deze leeftijd een kans krijgt toch een goede positie te behalen binnen te maatschappij. Maar hoe komt het eigenlijk dat je vroeger niet bent gaan studeren ? En ik snap die link niet. Je wordt aangenomen als Concierge en even later ben je Manager afdeling Sales om maar iets te noemen. Mocht het ooit zover komen dan kan je een boek schrijven want dat is wel heel bijzonder. Maar volgens mij wordt je flink in de maling genomen door de mensen "onder" je als ze horen dat je als conc. binnenkwam.Je krijgt voortdurend grappen als:
Kom je even mijn bureau schoonmaken, ik heb koffie gelekt.
Lijkt mij dan..volgens mij moet je vanaf minuut 1 je gezag duidelijk laten gelden. In ieder geval veel succes en laat als het zover komt niet over je heen lopen. En ik zou je werkgever maar dankbaar zijn. Want dit is dan echt een 1 op da million iets.
Maar leuk voor je! Succes.
Het probleem is dus dat ik waarschijnlijk weg moet bij de baas, terwijl hij me een management functie had beloofd na het slagen voor mijn cursussen... straks heb ik alles voor niks gedaan en moet ik weer helemaal onderaan beginnen.. Ben ik voor niks bijna 2 jaar op cursus geweest voor de baas.
quote:ik vind dat je heel omslachtig op mijn vragen ingaat. Ik zie haken en ogen aan je verhaal..volgens mij klopt er niet zo veel van...sorry dat ik dat zeg..maar je komt als een fantast over..
Op zaterdag 1 november 2003 17:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
nouja ik ben er ook wel blij mee, maar het blijven aan de andere kant slechts cursussen, waar je weliswaar wel wat aan hebt, maar die, voor wat betreft de vervolgcursussen waar ik nu mee bezig ben, toch vrij specifiek zijn.
Het probleem is dus dat ik waarschijnlijk weg moet bij de baas, terwijl hij me een management functie had beloofd na het slagen voor mijn cursussen... straks heb ik alles voor niks gedaan en moet ik weer helemaal onderaan beginnen..
Ben ik voor niks bijna 2 jaar op cursus geweest voor de baas.
quote:als jij dat denkt..... toch spreek ik de waarheid.
Op zaterdag 1 november 2003 18:33 schreef fokaapje het volgende:[..]
ik vind dat je heel omslachtig op mijn vragen ingaat. Ik zie haken en ogen aan je verhaal..volgens mij klopt er niet zo veel van...sorry dat ik dat zeg..maar je komt als een fantast over..
quote:oke maar wat voor cursussen krijg je precies? wat is de preciese functie die je moet gaan bekleden? waarom jij? welke kwaliteiten bezit jij (en een ander niet). je acht jezelf heel slim door een topic over jou en je cijfers te openen..waarom studeerde je vroeger dan niet door ? wat is nu je preciese functie? wat doet je firma precies...
Op zaterdag 1 november 2003 18:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
als jij dat denkt..... toch spreek ik de waarheid.
quote:hahaha..
Op zaterdag 1 november 2003 19:44 schreef Sovereign het volgende:
BHFH krijgt vast een certificaat van die behaalde cursussen, eitje dus voor hem om die in te scannen en ons te overtuigen.
quote:Waarom zou je baas jouw een managment functie "in een klein bouwbedrijf" geven terwijl je gisteren nog de vijver moest graven, de radar bemannen, koffie zetten en helpdesk moest spelen? (En dan vergeet ik nog de boodschappen doen en het paard in de wei zetten).
Op zaterdag 1 november 2003 18:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
als jij dat denkt..... toch spreek ik de waarheid.
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 20:40 schreef _Arthur het volgende:
Waarom zou je baas jouw een managment functie "in een klein bouwbedrijf" geven terwijl je gisteren nog de vijver moest graven, de radar bemannen, koffie zetten en helpdesk moest spelen? (En dan vergeet ik nog de boodschappen doen en het paard in de wei zetten).
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 20:40 schreef _Arthur het volgende:[..]
Waarom zou je baas jouw een managment functie "in een klein bouwbedrijf" geven terwijl je gisteren nog de vijver moest graven, de radar bemannen, koffie zetten en helpdesk moest spelen? (En dan vergeet ik nog de boodschappen doen en het paard in de wei zetten).
WOEI IK BEN BETER DAN BLOODHOUND FROM HELL WOOHOO
Om nog maar te zwijgen over die arrogante houding "mijn kwaliteiten" als je kwaliteiten had zat je op je 30ste wel wat anders te doen dan op een jongeren forum met je cijfers te pronken.
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat ging over interpretatie van wetenschapppelijke boekwerken uit de 19e eeuw.. lastig , maar wel maakbaar, dus wel een ruime voldoende denk ik..
quote:wat walg ik van die MBOers en dergelijk die een functie op managementniveau ambieeren, er stond nu vandaag weer een heel stuk in de volkskrant dat dit allemaal fout gaat, de schoonmaker wordt facility manager, de verkoper counter manager ofzo, in de jaren 90 met economische voorspoed ging dit nog goed, maar nu in deze tijden van economische recessie gaat dit allemaal fout...
Op vrijdag 15 november 2002 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Men heeft een loopbaantraject op het oog voor mij. (met als doel een functie op managementniveau) Het is gewoon simpel, ik heb bijzondere talenten en daarom doe ik dit, over 10 jaar betaalt het zich driedubbel terug voor het bedrijf.
quote:I Agree. Kan ik dit artikel ergens op internet terugvinden ?
Op zaterdag 8 november 2003 16:54 schreef firstwollie het volgende:[..]
wat walg ik van die MBOers en dergelijk die een functie op managementniveau ambieeren, er stond nu vandaag weer een heel stuk in de volkskrant dat dit allemaal fout gaat, de schoonmaker wordt facility manager, de verkoper counter manager ofzo, in de jaren 90 met economische voorspoed ging dit nog goed, maar nu in deze tijden van economische recessie gaat dit allemaal fout...
quote:je moet wel je wel aanmelden, http://www.volkskrant.nl/economie.html
Op zaterdag 8 november 2003 20:02 schreef fokaapje het volgende:[..]
I Agree. Kan ik dit artikel ergens op internet terugvinden ?
quote:Ow
Op vrijdag 15 november 2002 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
quote:op een schaal van 100 zeker? das inderdaad minder
quote:juiste formulering...
Op zaterdag 8 november 2003 13:52 schreef Mannekino het volgende:
Dude, seriously. Je bent 30 en je praat als een kind van 12 dat een 10 heeft gehaald op zijn vocabulaire Frans, hoe zielig kun je zijn.Om nog maar te zwijgen over die arrogante houding "mijn kwaliteiten" als je kwaliteiten had zat je op je 30ste wel wat anders te doen dan op een jongeren forum met je cijfers te pronken.
quote:.
Op zaterdag 8 november 2003 13:52 schreef Mannekino het volgende:
Dude, seriously. Je bent 30 en je praat als een kind van 12 dat een 10 heeft gehaald op zijn vocabulaire Frans, hoe zielig kun je zijn.Om nog maar te zwijgen over die arrogante houding "mijn kwaliteiten" als je kwaliteiten had zat je op je 30ste wel wat anders te doen dan op een jongeren forum met je cijfers te pronken.
quote:Mja je moet het anders zien denk ik. Kijk als je over straat loopt en je zien een mongooltje dan moet je toch ook altijd even kijken, nou dit is net zoiets.
Op donderdag 13 november 2003 10:23 schreef MikeyMo het volgende:
zijn er eigenlijk nog mensen geinteresseerd in jouw cijfers?
quote:
Op donderdag 13 november 2003 11:09 schreef Mannekino het volgende:[..]
Mja je moet het anders zien denk ik. Kijk als je over straat loopt en je zien een mongooltje dan moet je toch ook altijd even kijken, nou dit is net zoiets.
quote:
Mja je moet het anders zien denk ik. Kijk als je over straat loopt en je zien een mongooltje dan moet je toch ook altijd even kijken, nou dit is net zoiets.
quote:En dit vind ik dus een grove belediging voor kinderen met het Down syndroom. Mongooltje noemen okay, maar vergelijken met BHFH kan dus echt niet door de beugel...
quote:weet je, eerst dan denk je wat triest, maar op het gegeven moment ga je je ergeren. Ik wil geen manager hebben die zo TRIEST is als jou, jij moet de capaciteiten van een manager in je hebben ? je speelt nog met blokken als ik het zo hoor. Als het klopt wat je allemaal L U L T hou dan de eer aan jezelf, je blijft gewoon doorposten
Op donderdag 13 november 2003 10:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik had een 9.2 voor mijn Engels proefwerk. Het interpreteren van oud-Engels was af en toe lastig , maar ik heb me toch wonderwel door de sugge texten heengeworsteld!
Mzzl man..ik heb teminste echte examens voor te bereiden..damnn...
[Dit bericht is gewijzigd door fokaapje op 13-11-2003 17:25]
quote:
Op donderdag 13 november 2003 17:23 schreef fokaapje het volgende:[..]
weet je, eerst dan denk je wat triest, maar op het gegeven moment ga je je ergeren. Ik wil geen manager hebben die zo TRIEST is als jou, jij moet de capaciteiten van een manager in je hebben ? je speelt nog met blokken als ik het zo hoor. Als het klopt wat je allemaal L U L T hou dan de eer aan jezelf, je blijft gewoon doorposten
zonder ook maar op iemand zijn vraag in te gaan, er is NIEMAND die met een fijnER gevoel naar bed gaat omdat BHFH "weer eens een 9.2 heeft gehaald". Heb je geen ouders ? Je bent 30 dus je ouders zullen nu in de 50/60 zijn, dus zullen waarschijnlijk nog wel leven, als er iemand uit deze godganse wereld blij zou worden van dit dan zijn het je ouders. Maar ik denk dat je ouders je verstoten hebben omdat je altijd een fantast was en toen werd je concierge op een school, en zie je alle gymnasiasten een mooie toekomst tegemoet gaan. Er klopt geen ZAK van de vakken die je volgt. Het is vrijwel klassiek door modern , van alfa naar beta. Van kappersopleiding tot Lucht en Ruimtevaarttechniek.
Zoek een plek op waar mensen zoals jij zijn en post het ff als je het gevonden hebt, dan open ik de website http://www.fantastisch-fantast-fantastelijk.nl en dan ik geld verdienen aan jullie fantasterij.Mzzl man..ik heb teminste echte examens voor te bereiden..damnn...
quote:Dus je moet perfect zijn?
Op zaterdag 9 november 2002 12:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Als je lager dan een 10 haalt beheers je de stof niet volledig, of ben je slordig gewest.
quote:Puur duurdoenerij joh. Z'n IQ komt niet eens boven de 10 uit.
Op donderdag 13 november 2003 20:57 schreef 8PacK het volgende:[..]
Dus je moet perfect zijn?
quote:Balen, deze ga je zeker herkansen?
Op donderdag 13 november 2003 10:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik had een 9.2 voor mijn Engels proefwerk. Het interpreteren van oud-Engels was af en toe lastig , maar ik heb me toch wonderwel door de sugge texten heengeworsteld!
althans m'n drol in de pot zag er uit als een 6
In ieder geval scoor je daar geen 9 mee
quote:Ik snap ook geen reet van kansexperimenten maar ik zit wel op de universiteit, zij het in een heel andere richting maar toch.
Op zaterdag 30 november 2002 15:30 schreef Stewie het volgende:[..]
dat zegt dus nog steeds niets over jouw niveau, alleen maar dat er dus nog mensen onder jouw reeds belabberde niveau presteren...
Ik vraag me af hoe je tienen kan blijven halen en niet eens in staat blijkt een binomiaal kansexperiment uit te voeren...-edit:typo-
quote:Nee, ik ben dik tevreden. Er zat nogal wat Latijn in de texten en daardoor ben ik bij een paar opgaven de mist in gegaan.
Op vrijdag 14 november 2003 08:20 schreef Struijsje het volgende:[..]
Balen, deze ga je zeker herkansen?
Errata Humana est!
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 14-11-2003 16:44]
quote:Errare Humanum est...fantaseren niet..
Op vrijdag 14 november 2003 16:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Errata Humana est!
quote:is dat bedoelt op die reactie van mij
Op zaterdag 15 november 2003 00:40 schreef fokaapje het volgende:Pleassssssssssee shoot me...
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 15:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
volgende week heb ik 2 examens. Engels en Besturingssystemen! Ik ben benieuwd wat dat gaat worden, het wordt wel leren in ieder geval! Engels dat komt wel goed, mn proefwerk was ook prima, maar besturingssystemen moet ik nog wel wat voor doen!
quote:Doe jij maar goed je best op school BHFH-tje, dan zal je het ver schoppen als je later groot bent.
Op zaterdag 15 november 2003 19:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
quote:dat doe ik!
Op zaterdag 15 november 2003 20:06 schreef -moi- het volgende:[..]
Doe jij maar goed je best op school BHFH-tje, dan zal je het ver schoppen als je later groot bent.
quote:of je gaat er even serieus op in
Op zaterdag 15 november 2003 20:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
dat doe ik!
quote:schattig hè
Op zaterdag 15 november 2003 21:36 schreef MikeyMo het volgende:[..]
of je gaat er even serieus op in
quote:dus???
Op zondag 16 november 2003 11:10 schreef Sietjuh het volgende:
Het valt me op dat hij totaal niet ingaat op de reacties... terwijl als hij echt doet wat hij allemaal zegt het normaal zou zijn er tegenin te gaan...
quote:Well duhhhh
Op zondag 16 november 2003 11:29 schreef Sietjuh het volgende:
dus lult hij uit zijn nek
quote:uhu ik ook
Op zondag 16 november 2003 11:33 schreef Sietjuh het volgende:
bijdehandMaarja ben benieuwd wat hij binnenkort weer haalt
quote:Haha zal vast wel hij leeft in zijn eigen wereldje, hij laat zich daar vast niet zakken.
Op zondag 16 november 2003 11:37 schreef -moi- het volgende:[..]
uhu ik ook
hoop dat hij wel slaagt!!
Vraag me toch echt af waarom er zoveel mensen reageren...
En dan nog iets: er zit hier ergens een gozer die het nodig vindt zichzelf 'beter' te noemen, terwijl het nederlands hem niet goed afgaat:
het is beter dan JIJ en niet JOU... Misschien slim om je even op de achtergrond te houden totdat je je LOI-cursus 'Nederlands voor dummies' afgerond hebt. *grom*
BHFH mag altijd een nieuw topic openen, omdat er velen benieuwd zijn naar zijn schoolervaringen, maar dat zal ik dan meteen streng modereren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |