De selectie van Treble voor het Songfestival is net zo'n zwarte bladzijde in de geschiedenis als de Holocaust en de builenpest. Ik heb bijna huilend van schaamte voor de televisie gezeten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:29 schreef TheVulture het volgende:
We zijn de afgelopen twee jaar dan ook erg verwend, maar voor deze prono's zou je in de tijd van Treble en Sieneke een moord hebben gedaan ja
Er was dat jaar nu ook niet veel beters te kiezen, al vond ik dat bandje nog wel aardigquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De selectie van Treble voor het Songfestival is net zo'n zwarte bladzijde in de geschiedenis als de Holocaust en de builenpest. Ik heb bijna huilend van schaamte voor de televisie gezeten.
Dat bandje was net zo nietszeggend als de 3JS, dus Treble was op dat moment wel een logische keuze. Jammer dat ze op het ESF zelf binnen 5 seconden volledig buiten adem waren.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er was dat jaar nu ook niet veel beters te kiezen, al vond ik dat bandje nog wel aardig
En ze moesten direct na Lordi. Dat hielp ook niet echt, iedereen keek nog verbaasd naar het scherm toen Treble begon.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat bandje was net zo nietszeggend als de 3JS, dus Treble was op dat moment wel een logische keuze. Jammer dat ze op het ESF zelf binnen 5 seconden volledig buiten adem waren.
Alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:51 schreef Cyan9 het volgende:
Opzich zou ik zo'n soort nummer ook wel leuk vinden, lekker relaxed vrolijk nummertje. Voor in 2016 ergens.
En ja, dat is Voice winnares Julia van der Toorn, maar nu met artiesten naam.
quote:Vanmiddag in het Vondelpark Amsterdam kwam Maria-Elena Kyriakou uit Griekenland het eerst de bus uit. De kop is eraf vandaag de persconferentie van Eurovision in Concert. Vanavond treden er 24 landen op in de Melkweg. Gekkenhuis! Gezelligheid! #ESF15 #marina-elenakyriakou #melkweg #eurovisoininconcert
Paar volle tassen met zooi van de Libelle Zomerweek aan elke arm en Trijn is helemaal af.quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het echt zo'n huisvrouwenuitdeachterhoekgaaneendagjemetdetreinnaarAmsterdam-look, al giebelend over de nieuwerwetse fratsen als de OV-chip. Je ziet ze weleens
Dit permanentje plus slechte verfbeurt vormen een goede tweede. Haar stylist moet haar hatenquote:Op zaterdag 18 april 2015 23:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Paar volle tassen met zooi van de Libelle Zomerweek aan elke arm en Trijn is helemaal af.
Nou ja, misschien nog een kort en pittig kapsel.
Ik vind het niet geschikt voor het ESF.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:51 schreef Cyan9 het volgende:
Opzich zou ik zo'n soort nummer ook wel leuk vinden, lekker relaxed vrolijk nummertje. Voor in 2016 ergens.
En ja, dat is Voice winnares Julia van der Toorn, maar nu met artiesten naam.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het echt zo'n huisvrouwenuitdeachterhoekgaaneendagjemetdetreinnaarAmsterdam-look, al giebelend over de nieuwerwetse fratsen als de OV-chip. Je ziet ze weleens
Met haar 40+ welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |