SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zoveel volk? Dan ken je de randonneurs niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:14 schreef Gripper het volgende:
Hoe was de 300 eigenlijk Ivo? Er zal wel niet zoveel volk op afgekomen zijn met dat takkeweer wat er de hele dag was in de Ardennen? Pittig om dan zo'n rit te rijden hoor.
Voorrijdersquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet zoveel volk? Dan ken je de randonneurs niet.
46 man aan de start plus 2 voorrijders. 2 uitvallers onderweg en 1 deelnemer kwam te laat binnen (45 minuten te laat). 46 man is iets waar ik normaal voor een 200 al dik tevreden over zou zijn.
Een mooi verslag van 1 van de deelnemers: http://blog-01.roadworkx.com/?fb_ref=Default#post70
Zal wel hetzelfde zijn als hazen bij een marathon, 150-200km op kop fietsen en dan afstappenquote:Op woensdag 1 april 2015 07:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
VoorrijdersWat doen die? Nogmaals het parcours checken?
Temporiseren en de weg aangeven?quote:Op woensdag 1 april 2015 07:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2015 07:57 schreef iScream. het volgende:
[..]
Zal wel hetzelfde zijn als hazen bij een marathon, 150-200km op kop fietsen en dan afstappen
Jullie hebben zeker geen flauw idee hoe zo'n randonneurstocht gaatquote:
Wat een verhaal..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet zoveel volk? Dan ken je de randonneurs niet.
46 man aan de start plus 2 voorrijders. 2 uitvallers onderweg en 1 deelnemer kwam te laat binnen (45 minuten te laat). 46 man is iets waar ik normaal voor een 200 al dik tevreden over zou zijn.
Een mooi verslag van 1 van de deelnemers: http://blog-01.roadworkx.com/?fb_ref=Default#post70
heb je gelijk maar een kudo gegeven.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1 van de zwaarste woon-werkjes ooit. Draaide bij Zoetermeer tegen de wind in en natuurlijk gelijk een hagelbui horizontaal in mn gezichtDaarna ijskoude benen en helemaal geparkeerd.
Bah. "Lente"
Nu snert met espresso. Verrassend goede combi
Kusje erop?quote:Op woensdag 1 april 2015 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1 van de zwaarste woon-werkjes ooit. Draaide bij Zoetermeer tegen de wind in en natuurlijk gelijk een hagelbui horizontaal in mn gezichtDaarna ijskoude benen en helemaal geparkeerd.
Bah. "Lente"
Nu snert met espresso. Verrassend goede combi
Bedanktquote:Op woensdag 1 april 2015 08:55 schreef dop het volgende:
[..]
heb je gelijk maar een kudo gegeven.
arme jong
Bedankt.quote:
Ik kan me wel voorstellen dat je met nog 15 km tegenwind te gaan even jezelf een morele oppepper moet geven.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Bedankt.
Ik dacht aan wat ijzeren briek zou doen en toen ging het weer een beetje.
Was een heerlijke douche ja.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je met nog 15 km tegenwind te gaan even jezelf een morele oppepper moet geven.
Ach, als je dan eenmaal binnen bent en onder de douche staat ben je weer blij dat je het gedaan hebt.
Ik zie nooit renners, alleen toerders. Ook als ik in de spiegel kijkquote:Op woensdag 1 april 2015 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was een heerlijke douche ja.
En geen andere wielrennerts gezien dus mn training telt dubbel.
ja, die vent heeft ook wel alles tegen. 3 miljoen keer lek, vallen, dikke lagen modder...quote:
PICSquote:Op woensdag 1 april 2015 09:12 schreef dop het volgende:
had ¤600 geboden op een Ridley Damocles rs met 105 afmontage (6700).
vind ik hem mooi , niet mooi wel ok , maar goed genoeg om niet teveel op te bieden
lijkt er op dat ik hem nog mag ophalen ook.
ben benieuwd, hij lijkt in prima staat , maar voor dat geld zou je toch verwachten dat er iets mee is.
van google , een met ultegra afmontagequote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 09:20 schreef dop het volgende:
[..]
van google , een met ultegra afmontage
wel zelfde frame maar dan 105 afmontage (zwart crackstel en deraileurs)
[ afbeelding ]
Inderdaad. Meestal ben ik dat, dit keer had ik Arvid bij me. Het parcours 2 weken van tevoren nogmaals helemaal rijden om te kijken of er nog bijzonderheden zijn. Dit keer vooral op de Ravel naar Huy, twee nieuwe 'veiligheidsvoorzieningen' die niet zo veilig zijn.quote:Op woensdag 1 april 2015 07:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar dat telt dan toch nie echt? Want die voorrijders hebben 'm niet op die dag zelf gereden ofwel?quote:Op woensdag 1 april 2015 10:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Inderdaad. Meestal ben ik dat, dit keer had ik Arvid bij me. Het parcours 2 weken van tevoren nogmaals helemaal rijden om te kijken of er nog bijzonderheden zijn. Dit keer vooral op de Ravel naar Huy, twee nieuwe 'veiligheidsvoorzieningen' die niet zo veilig zijn.
Mooie fiets. DAar heb ik wel 601 euro voor overquote:Op woensdag 1 april 2015 09:36 schreef iScream. het volgende:
[..]
Deze dus: http://link.marktplaats.nl/m914306343
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |