abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151235409
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151235629
Soesa, heb je al luuf geprobeerd? Mijnes had een paar weken geleden hoestbuien...het leek wel of ze erin bleef :( Wel in combinatie met erg verkouden. We hebben luuf gesmeerd alleen op haar borstje en het hielp wel vind ik.
pi_151235713
Mijn baby sliep... tot dr n mega regen/hagel bui voorbij kwam en ju vertikt ze het... }:| stom weer
S. 2014
J. 2016
pi_151235929
Hier valt het (nog) gelukkig wel mee. Net toen ik laatste fles gaf wel wat rukwinden, maar erna thank god niet meer. De buren hebben aan haar kant in de tuin zo'n tingeltangel hangen die flink tekeer gaat als het waait :(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 31 maart 2015 @ 20:02:59 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151236495
oh daar val ik juist van in slaap Sunshine :D

Mijn drie weken oude puk past ineens in maatje 56 :o hij heeft nog steeds spillepootjes, maar hij is zo overduidelijk de lengte ingegaan .. 50 zit hem te kort in de lengte, 50/56 ligt aan het pakje, en nu dus ook netjes in 56 .. morgen drie weken oud. ik wou dat ik de tijd stil kon zetten af en toe, het gaat veul te hard allemaal :(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_151237943
Zo dat gaat lekker DJMO! Fijn dat hij goed groeit!
Verder nog gezondsheidsgedoe bij de Soesjes, sterkte samen :* !
En een :* voor de verse mama's. Wees lief voor jezelf zo in die eerste tijd hoor, herstellen duurt even!

En verder weet ik het eigenlijk niet meer :@ . Idiote dagen zo, met van 11:00 - 17:00 mondelingen en dan 's avonds nog je toetsen moeten nakijken want toetsweeknakijkdeadline -O- . De ochtend bijwerken met nakijken hielp ook niet omdat ik ineens iemand moest vervangen bij een toets-surveillance. Hoera }:| . Needless to say - bijlezen lukt niet echt. Nu even schaamteloos op de bank Jo Frost kijken, even kijken wat ons te wachten staat over een paar jaar :+ .
pi_151238258
:* voor Soesa dr ziekenboegje, voor de nieuwe mamas, en Razz met de drukte.

Fijn dat het zo goed gaat MwC!

Zeg, is het normaal dat ik zo kapot ga van de lage rugpijn elke dag? -O- ;(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 31 maart 2015 @ 20:47:44 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151238478
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef Crumpette het volgende:
Zeg, is het normaal dat ik zo kapot ga van de lage rugpijn elke dag? -O- ;(
nee, ik zou even een fysio bellen, lage rugpijn is een hel .. een fysio kan je daar goed bij helpen !
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_151238636
-O- crumpette
Is niet normaal! Hoop dat de fysio iets voor je kan betekenen.

Crumpette
Haha peuterstreken @ Jo Frost zijn wel herkenbaar(in mindere mate dan. Nep huilen herken je zo :D) maar de problemen met het gedrag van peuter komen denk ik door de huwelijksproblemen.
En een slot op je kinds deur zetten zodat ze in eigen bed slaapt..en deze er snachts afhalen omdat je het gezellig vind dat ze bij je slaapt :')..die ouders moeten echt gaan nadenken

[ Bericht 5% gewijzigd door Zoë23 op 31-03-2015 20:55:58 ]
pi_151239179
Echt hè... een slot op de deur van je kind, hoe haal je het in je hoofd. Stel je voor dat er brand uitbreekt en je kind zijn kamer niet uit kan. :{ Om over het opvoedkundige aspect nog maar niet te spreken. :X
pi_151239222
Huh, wat? Ze sluiten dat kind op met slapengaan?
pi_151239739
:X

Kind krijgt een tablet, deur op slot en laat maar gillen,huilen etc. En als pa op bed gaat haalt hij toch maar ff het slot er af want stiekem is het toch wel gezellig :') zn kind bij hem in bed.

Gevaarlijk en tegenstrijdig hun bed'ritueel'.. :{
pi_151239891
Zoiets werkt claustrofobie in de hand... Idioterie.
pi_151240259
Ik vind dat kindermishandeling.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_151240525
Ik krijg echt de kriebels van die afleveringen. Mensen hebben zoveel commentaar op Jo frost. Maar hallo :{ die ouders dan..hoe ze die kinderen behandelen(eerder mishandelen ja)
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:39:40 #16
73386 Fazz
onderweg
pi_151241559
klinkt als een goede uitzending, kijk het eigenlijk nooit :{

Nu ik niet meer hoef te knutselen heb ik ein-de-lijk tijd om m'n gemiste boer zoekt vrouw afleveringen terug te kijken :9 Nog maar 4 afleveringen te gaan :')

Crump, klote rugpijn :*
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:04:43 #17
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151242893
Balen van je rugpijn Crump. Misschien effect van slappere buikspieren op je rug? Ik had het vroeger vaak als ik staand werk deed: slappe romp en dus holle rug...

Michael groeit als kool O+

babyCactus maakt sprongetjes vooruit O+

L van Chanty is op avontuur O+

Sterkte Razz met de drukte op school!

En verder ben ik het vergeten...

Wij zijn bij de vijfde/zesmaandensprong aangekomen geloof ik... Vanaf zeven uur aan t piepen af en aan, even tevreden op de bank bij mama, pieps, lichten uitgedaan, dikkie dik tegen zn wang gedrukt en toen gaf hij zich eindelijk over zojuist. Inmiddels in bed.

O+
Kwak
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:09:42 #18
73386 Fazz
onderweg
pi_151243157
Je hebt meer onthouden dan ik Kwak :@

Hoop dat je toastje wel lekker slaapt vannacht :*

Ik vergeet helemaal vol trots te melden; F z'n voortand is opeens door :o dat verklaart die spuitluiers van afgelopen dagen :+ Z'n 5e tand *O*
pi_151243425
Thanks voor de :* dames. Ik ben dan ook zo'n muts die het niet duidelijk genoeg maakt ofzo, en hoopt dat het vanzelf opknapt. Toen ik R vandaag vertelde hoe het ging met mn rug schrok hij nogal :@ morgen actie ondernemen dus.

Kwak,ik weet het niet, maar ik denk het niet eigenlijk. Sta wel rechtop, en mijn buikspieren voelen niet megaslap ofzo ivt pre-zwanger.
Het zit aan de achterkant van mn bekken zeg maar, waar ik al last had tijdens de zwangerschap en waar ik ook al mn weeen heb gehad. -O- smorgens is het het ergst, door de dag wordt het beter. En dan weer minder als ik moe word :'). Merk wel dat de hele dag pijn hebben me veel kost aan energie, dus moet er wel wat aan doen nu. Grrmbl ja joh,lijf, dat kon er ook nog wel bij -O-
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:23:42 #20
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_151244006
Bedankt allemaal voor de info/overwegingen wat betreft de eerste hapjes O+
We wachten nog even af.. heb niet het idee dat Vic er al behoefte aan heeft. Misschien wel over een paar weekjes beginnen met dingen laten proeven :)
Skittles die broccolifoto :D

Chanty dat tijgerverhaal whahaha zo schattig!

Risu fijn dat het zo goed gaat met Y. En zelf lekker in eigen tempo herstellen. Het is ook allemaal heel heftig de bevalling en kraamtijd. Zowel fysiek als mentaal :*

Cho klinkt als een fijne dag vandaag :Y

DJ lekker bijtanken. En je usericon is O+ hihihi

Fijn Cactus! Ik duim mee, voor de pasen naar huis!

F een tand erbij! ^O^

Crump ik heb ook een tijdje last gehad van lage rugpijn. Het leek bij mij een soort van stress-symptoom te zijn. Als ik me druk zat te maken of ergens zenuwachtig voor was kreeg ik er extra veel last van. Na tijdje was het steeds minder vaak en nu bijna geen last meer van... gek hoor (en denk ook combi van verslapte spieren zoals kwak inderdaad zegt... en ik heb ook op die plek weeen gehad.. ). Fysio is misschien een goed idee als je er last van blijft houden :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:25:22 #21
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151244100
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:14 schreef Crumpette het volgende:
Thanks voor de :* dames. Ik ben dan ook zo'n muts die het niet duidelijk genoeg maakt ofzo, en hoopt dat het vanzelf opknapt. Toen ik R vandaag vertelde hoe het ging met mn rug schrok hij nogal :@ morgen actie ondernemen dus.

Kwak,ik weet het niet, maar ik denk het niet eigenlijk. Sta wel rechtop, en mijn buikspieren voelen niet megaslap ofzo ivt pre-zwanger.
Het zit aan de achterkant van mn bekken zeg maar, waar ik al last had tijdens de zwangerschap en waar ik ook al mn weeen heb gehad. -O- smorgens is het het ergst, door de dag wordt het beter. En dan weer minder als ik moe word :'). Merk wel dat de hele dag pijn hebben me veel kost aan energie, dus moet er wel wat aan doen nu. Grrmbl ja joh,lijf, dat kon er ook nog wel bij -O-
Hmmm dat klinkt idd niet als typische hollerugpijn. Balen dat je bekken nu opspeelt zeg! Maar even langs de fysio denk ik ja :Y

Ik ga morgen met M naar mn andere tante, in Zwolle. Met zn tweeen zo'n eind met de auto voor t eerst. Vind het wel spannend (naar de kop van NH was J nog met ons mee). Vooral ook spannend omdat hij vandaag echt niet te genieten was :@

En dan donderdag en vrijdag ben ik ook vrij van werk maar is M bij de opvang/thuis bij J en ga ik eindelijk naar de kapper O+, paasboodschappen doen O+ (ouders en schoonvader komen eten), op kraamvisite bij Phaidra en op kraamvisite bij een vriendinnetje dat eind december met 32 weken is bevallen van een preemie met wie t nu heel goed gaat O+

Ik heb er belachelijk veel zin in.

Oh en M lust pompoen! Hij wers vet boos toen J hem niet snel genoeg voerde vandaag _O-
Kwak
pi_151245218
Baby heeft nu 2 X in een half uur overgegeven. Wat kan ik nu her beste doen?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:46:53 #23
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151245400
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Plast ze nog? Evt lege luier wegen ter referentie op de keukenweegschaal.

Kleine flesjes geven en vaker was hier een goede oplossing, dokter zei evt voor het flesje aan eerst ORS geven (zout-suikeroplossing, bij de apotheek en drogist te verkrijgen maar ws ook wel een recept voor op internet als je t vannacht nog nodig hebt). Dat wordt snel opgenomen dus zelfs als ze dan weer spuugt helpt t toch tegen uitdroging.

En als je t niet vertrouwt naar de hap (als ze suf wordt en niet meer plast bijvoorbeeld).
Kwak
pi_151245532
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik.vind 2x spugen niet perse alarmerend.... kan zijn dat dr fles gewoon niet goed valt. Heeft ze koorts? Is ze alert?
S. 2014
J. 2016
pi_151245814
En anders idd ORS. Altijd handig om uit voorzorg in huis te hebben weet ik inmiddels uit ervaring.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')