SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
nee, ik zou even een fysio bellen, lage rugpijn is een hel .. een fysio kan je daar goed bij helpen !quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef Crumpette het volgende:
Zeg, is het normaal dat ik zo kapot ga van de lage rugpijn elke dag?![]()
![]()
Hmmm dat klinkt idd niet als typische hollerugpijn. Balen dat je bekken nu opspeelt zeg! Maar even langs de fysio denk ik jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:14 schreef Crumpette het volgende:
Thanks voor dedames. Ik ben dan ook zo'n muts die het niet duidelijk genoeg maakt ofzo, en hoopt dat het vanzelf opknapt. Toen ik R vandaag vertelde hoe het ging met mn rug schrok hij nogal
morgen actie ondernemen dus.
Kwak,ik weet het niet, maar ik denk het niet eigenlijk. Sta wel rechtop, en mijn buikspieren voelen niet megaslap ofzo ivt pre-zwanger.
Het zit aan de achterkant van mn bekken zeg maar, waar ik al last had tijdens de zwangerschap en waar ik ook al mn weeen heb gehad.smorgens is het het ergst, door de dag wordt het beter. En dan weer minder als ik moe word
. Merk wel dat de hele dag pijn hebben me veel kost aan energie, dus moet er wel wat aan doen nu. Grrmbl ja joh,lijf, dat kon er ook nog wel bij
Plast ze nog? Evt lege luier wegen ter referentie op de keukenweegschaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Baby heeft nu 2 X in een half uur overgegeven. Wat kan ik nu her beste doen?
Ik.vind 2x spugen niet perse alarmerend.... kan zijn dat dr fles gewoon niet goed valt. Heeft ze koorts? Is ze alert?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Baby heeft nu 2 X in een half uur overgegeven. Wat kan ik nu her beste doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |