SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
nee, ik zou even een fysio bellen, lage rugpijn is een hel .. een fysio kan je daar goed bij helpen !quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef Crumpette het volgende:
Zeg, is het normaal dat ik zo kapot ga van de lage rugpijn elke dag?![]()
![]()
Hmmm dat klinkt idd niet als typische hollerugpijn. Balen dat je bekken nu opspeelt zeg! Maar even langs de fysio denk ik jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:14 schreef Crumpette het volgende:
Thanks voor dedames. Ik ben dan ook zo'n muts die het niet duidelijk genoeg maakt ofzo, en hoopt dat het vanzelf opknapt. Toen ik R vandaag vertelde hoe het ging met mn rug schrok hij nogal
morgen actie ondernemen dus.
Kwak,ik weet het niet, maar ik denk het niet eigenlijk. Sta wel rechtop, en mijn buikspieren voelen niet megaslap ofzo ivt pre-zwanger.
Het zit aan de achterkant van mn bekken zeg maar, waar ik al last had tijdens de zwangerschap en waar ik ook al mn weeen heb gehad.smorgens is het het ergst, door de dag wordt het beter. En dan weer minder als ik moe word
. Merk wel dat de hele dag pijn hebben me veel kost aan energie, dus moet er wel wat aan doen nu. Grrmbl ja joh,lijf, dat kon er ook nog wel bij
Plast ze nog? Evt lege luier wegen ter referentie op de keukenweegschaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Baby heeft nu 2 X in een half uur overgegeven. Wat kan ik nu her beste doen?
Ik.vind 2x spugen niet perse alarmerend.... kan zijn dat dr fles gewoon niet goed valt. Heeft ze koorts? Is ze alert?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Baby heeft nu 2 X in een half uur overgegeven. Wat kan ik nu her beste doen?
Kan ze bij jullie op de kamer slapen? Ik snap je angst, al draaien ze vaak uit reflex hun hoofd wel opzij,dan worden ze wakker naast n plas spuug...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze huilde net wel flink toen het net gebeurt was. Nu ligt ze half te slapen op schoot omdat ze zo moe is...
Waar ik bang voor ben is dat het vannacht nog eens gebeurt en date stikt in overgeefsel.
Ik ben alleen nu en ik en baby in groot bed vind ik somehow eng.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kan ze bij jullie op de kamer slapen? Ik snap je angst, al draaien ze vaak uit reflex hun hoofd wel opzij,dan worden ze wakker naast n plas spuug...
Huh? Je hebt toch gewoon een contract? Ik hoor hier zulke gekke dingen over go's soms...quote:Op woensdag 1 april 2015 06:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nacht ging redelijk. Ze heeft nog 1 x een beetje overgegeven en ging daarna gelijk slapen. In tegestelling tot mama, ik heb kut geslapen![]()
Net go gebeld of ze haar wilt opvangen vandaag, maar ze had het liever niet. Ze heeft meerdere kindjes vandaag. Dus heb net werk gebeld dat ik thuis blijf.
Doordat ze meerdere kindjes heeft vandaag, kan ze niet alle aandacht aan Nora geven. Waar ook wel wat in zit. Gelukkig deed werk niet moeilijk.quote:Op woensdag 1 april 2015 06:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Huh? Je hebt toch gewoon een contract? Ik hoor hier zulke gekke dingen over go's soms...
Fijn dat ze niet meer veel heeft gespuugd.
Mja ik vind t wel raar. Ze heeft 'maar' drie keer overgegeven en geen koorts... Kleintjes geven zo snel over, ik mag m dan gewoon naar t kdv brengen hoor. Daar kan ik echt niet steeds vrij voor nemen.quote:Op woensdag 1 april 2015 07:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Doordat ze meerdere kindjes heeft vandaag, kan ze niet alle aandacht aan Nora geven. Waar ook wel wat in zit. Gelukkig deed werk niet moeilijk.
Normaal geef ik smorgens brood en fles, nu alleen fles. Kijken hoe dat valt.
Nou ja dit wel een beetje..quote:Op woensdag 1 april 2015 08:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mja ik vind t wel raar. Ze heeft 'maar' drie keer overgegeven en geen koorts... Kleintjes geven zo snel over, ik mag m dan gewoon naar t kdv brengen hoor. Daar kan ik echt niet steeds vrij voor nemen.
Als hij echt ziek overkomt laat ik m natuurlijk wel thuis, maar moet er niet aan denken dat een go dat voor mij beslist
sokjes met een rammelspeeltje erop om de handjes doenquote:Op woensdag 1 april 2015 08:40 schreef krijgerrtje het volgende:
Ahh, beterschap sun, rustig aan vandaag!
JM, wat lieeeef! Hier is het vooral: grijpen wat je grijpen kunt en heeeel hard knijpen en trekken![]()
Borsten zitten onder de rode puntje van haar nageltjes. Toch eens zo'n bv ketting overwegen
Het gaat goed bij ons. Met M is alles prima, tevreden luie (voor mij ) dikzak... Twee nachtfransjes nog, maar die kunnen wij afwisselen, dus slaaps voor bijna allquote:Op woensdag 1 april 2015 10:31 schreef Skittles het volgende:
Ahh dat aaien JM![]()
zwijmel en smelt!
Dat is hier helaas overgegaan in huid grijpen, nipple twists en meppen.![]()
Slaap voor Radylekker!
Rammelspeeltjes tijdens het voeden? Dat is toch een heel erge afleiding? Die van mij zou echt niet meer gaan drinken dan.
Away Hoe is ie daar?
Gelijk heb je! Zo liefquote:Op woensdag 1 april 2015 11:25 schreef JufMariska het volgende:
Hier wordt heus ook gemept en vooral bij late en vroege voedingen (met minder laagjes kleding dus) grote kans op gevaarlijke grijpbewegingen hoorMaar dit doet-ie ook, wilde ik toch wel vastleggen voor later
Slaapsquote:Op woensdag 1 april 2015 11:28 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Het gaat goed bij ons. Met M is alles prima, tevreden luie (voor mij ) dikzak... Twee nachtfransjes nog, maar die kunnen wij afwisselen, dus slaaps voor bijna all![]()
.
V is nu naar oma, ik denk dat hij weer opgeknapt is. Had het in ieder geval wel over de blauwe auto waar hij mee wilde spelen.
Gisteren nog wel over mn nek gegaan door de moeder aller poepluiers.. die lucht![]()
![]()
![]()
Daar dan? hou jij het nog vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |