Ik zeik dan echt welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals mensen die gaan zeiken als er iemand voor de trein is gesprongen. Even een moment stilte is meer gepast
Hier ook weer zo'n fijn exemplaar:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Kwam net ook weer ongeduldige klapjosti's tegen op de wegGa er maar langs, dan ben ik van je af en ram je hopelijk een ander. of een boom ofzo.
Waarom moment stilte voor de springer? Dan ook moment stilte voor die piloot van onlangsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals mensen die gaan zeiken als er iemand voor de trein is gesprongen. Even een moment stilte is meer gepast
Idioten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier ook weer zo'n fijn exemplaar:
http://www.duic.nl/nieuws(...)r-haalt-uit-en-mist/
Alweer opquote:
Mag van mij ook wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom moment stilte voor de springer? Dan ook moment stilte voor die piloot van onlangs
Nope prima als je er niet meer tegen kan, ik heb niets tegen zelfmoord, ruimt lekker op. Maar ga niet een machinist zijn leven verkloten en honderden mensen ophouden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen het daar niet mee eens zijn
Of een vliegtuig in een berg boren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope prima als je er niet meer tegen kan, ik heb niets tegen zelfmoord, ruimt lekker op. Maar ga niet een machinist zijn leven verkloten en honderden mensen ophouden.
Inderdaad, wat bezielt je?quote:
Dat is een goed idee. Schrijf ik even op.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou denk ik als ik het echt zou willen gewoon zelfmoord plegen door bijv in een ghetto om me heen te gaan maaien met een kapmes, maken ze me uiteindelijk wel af en wellicht neem ik wat zuurstofverspillers mee.
Meld het even van tevoren, dan duik ik onder.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou denk ik als ik het echt zou willen gewoon zelfmoord plegen door bijv in een ghetto om me heen te gaan maaien met een kapmes, maken ze me uiteindelijk wel af en wellicht neem ik wat zuurstofverspillers mee.
Gewoon als laatste tijd wat drugsdealers en loverboys afmaken, lijkt me een prima afsluitingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Schrijf ik even op.
In de praktijk wordt het dan zoiets.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:59 schreef HeatWave het volgende:
En dat doe ik nu ookquote:
Ik zat te denken aan stropersquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon als laatste tijd wat drugsdealers en loverboys afmaken, lijkt me een prima afsluiting.
Waarschijnlijk wel jaquote:
HW in Osdorp:quote:
Kan ook, iig iets nuttigs, hooligans mag ookquote:
Crew meet?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:13 schreef HeatWave het volgende:
Kan ook, iig iets nuttigs, hooligans mag ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |