Champions League, Tieten Topic?quote:
Als er nou nog bier bij had gestaan was het een natte droom voor mannenquote:
Idd, klaar, niets meer aan doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als er nou nog bier bij had gestaan was het een natte droom voor mannen
En vrouwen maar klagen dat mannen ook niet makkelijk zijnquote:
Is optioneel, maar niet noodzakelijkquote:
Dat geval waar de tieten aan vast zitten verzorgen en serveren dat natuurlijkquote:
Wijfquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is optioneel, maar niet noodzakelijk.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles uit het frituur kan ook uit de oven, net zo lekker, veel minder ongezond.
Ik ga vanavond zwemmen en daarna nog even Endless Legends spelen. Waarom zou ik naar een elftal kijken wat gegarandeerd wordt in gemaakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:00 schreef HarveySpecter het volgende:
Hoe laat en waar gaan we vanavond het Nederlands Elftal kijken? Ik regel wel bier, als jullie zorgen voor de chips en partysnacks![]()
Wellicht kunnen we één van de dames hier als serveerster gebruiken![]()
Wel zo leuk tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo rol ik.
En krijg ze net zo hard terug hoor.
Ja hoor, ik klaag niet verderquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:00 schreef HarveySpecter het volgende:
Hoe laat en waar gaan we vanavond het Nederlands Elftal kijken? Ik regel wel bier, als jullie zorgen voor de chips en partysnacks![]()
Wellicht kunnen we één van de dames hier als serveerster gebruiken![]()
Als ze zo spelen zoals de laatste wedstrijd word het een groot fiasco idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga vanavond zwemmen en daarna nog even Endless Legends spelen. Waarom zou ik naar een elftal kijken wat gegarandeerd wordt in gemaakt.
Successupporterquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga vanavond zwemmen en daarna nog even Endless Legends spelen. Waarom zou ik naar een elftal kijken wat gegarandeerd wordt in gemaakt.
Zal wel meevallen, Spanje komt met een B-elftal en nederland ook, alleen is dat B elftal beter dan wat die dwaas van een Hiddink het A elftal noemt, al dat kansloze psvtuigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ze zo spelen zoals de laatste wedstrijd word het een groot fiasco idd.
Ik zat gister naar VI te kijken en zag beelden van Spanje, dat zag er verdomd goed uit! Oranje mag heel erg blij zijn als ze niet met dezelfde spelers beginnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, Spanje komt met een B-elftal en nederland ook, alleen is dat B elftal beter dan wat die dwaas van een Hiddink het A elftal noemt, al dat kansloze psvtuig.
Nee, Spanje A maakt er gehakt van idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zat gister naar VI te kijken en zag beelden van Spanje, dat zag er verdomd goed uit! Oranje mag heel erg blij zijn als ze niet met dezelfde spelers beginnen.
Narsingh staat vanavond gewoon in de basisquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, Spanje komt met een B-elftal en nederland ook, alleen is dat B elftal beter dan wat die dwaas van een Hiddink het A elftal noemt, al dat kansloze psvtuig.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:24 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Narsingh staat vanavond gewoon in de basis
Precies! Guus moet eindelijk eens begrijpen dat er geen Stammetjes, Koemannetjes of de Boertjes meer zijn. Gewoon 5 achterin, anders red je het niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, Spanje A maakt er gehakt van idd.
Vermeer ; Janmaat, De Vrij, Indi, Willems; Klaassen, Sneijder, Blind; Narsingh, Huntelaar, Depayquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Apenvlaai toch niet mag ik hopen, kansloze rukker.
Idd, van Gaal FTWquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies! Guus moet eindelijk eens begrijpen dat er geen Stammetjes, Koemannetjes of de Boertjes meer zijn. Gewoon 5 achterin, anders red je het niet.
Mwah, het mot maarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Vermeer ; Janmaat, De Vrij, Indi, Willems; Klaassen, Sneijder, Blind; Narsingh, Huntelaar, Depay
Pff, als Spanje gas geeft lopen ze er zo doorheen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Vermeer ; Janmaat, De Vrij, Indi, Willems; Klaassen, Sneijder, Blind; Narsingh, Huntelaar, Depay
Mwah, hij heeft het wel in zich maar hopeloos uit vorm en vindt zichzelf heel wat.quote:
Idd, Kishna hetzelfde verhaal, zo'n bek, nog niets gewonnen, flikker toch opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft het wel in zich maar hopeloos uit vorm en vindt zichzelf heel wat.
Kijk, arrogantie is prima als je het ook waar kan maken, zo niet dan is nederigheid je beste vriend.
Een Romario was het toppunt, luisterde nooit, altijd te laat maar wel elke wedstrijd 3 goals maken bij wijze van spreken. Dan vind ik het wel mooi. Ik vergeet nooit meer dat hij bij Barca tegen Cruijff had gezegd: Laat mij elke avond naar de disco gaan en ik laat de verdedigers dansen. Fantastisch
Veel mensen haten daarom Ronaldo ook, maar ik vind hem geweldig. Schitterende voetballer die het tot dusver altijd waar heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft het wel in zich maar hopeloos uit vorm en vindt zichzelf heel wat.
Kijk, arrogantie is prima als je het ook waar kan maken, zo niet dan is nederigheid je beste vriend.
Een Romario was het toppunt, luisterde nooit, altijd te laat maar wel elke wedstrijd 3 goals maken bij wijze van spreken. Dan vind ik het wel mooi. Ik vergeet nooit meer dat hij bij Barca tegen Cruijff had gezegd: Laat mij elke avond naar de disco gaan en ik laat de verdedigers dansen. Fantastisch
Nee, die mot ik ook niet, geweldige speler, lul van een ventquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:38 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Veel mensen haten daarom Ronaldo ook, maar ik vind hem geweldig. Schitterende voetballer die het tot dusver altijd waar heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
Hij moet ff wat minderen met de maniertjes in het veld en anderen ook wat gunnen. En hij is natuurlijk een trainingsbeest itt Romario.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:38 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Veel mensen haten daarom Ronaldo ook, maar ik vind hem geweldig. Schitterende voetballer die het tot dusver altijd waar heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
Nou ja, lul van een vent, als je ziet wat hij doet voor goede doelen enzo. Zoals ik al zei, in het veld wat minder maniertjes. Daarnaast een geweldige speler idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die mot ik ook niet, geweldige speler, lul van een vent.
Messi is gewoon beter.
Pure marketing, meer niet, doen ze allemaal, clubverplichting.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij moet ff wat minderen met de maniertjes in het veld en anderen ook wat gunnen. En hij is natuurlijk een trainingsbeest itt Romario.
[..]
Nou ja, lul van een vent, als je ziet wat hij doet voor goede doelen enzo. Zoals ik al zei, in het veld wat minder maniertjes. Daarnaast een geweldige speler idd.
Sowieso, de sterren van nu lachen te weinig vind ik. Als je naar Ronaldinho keek zag je het plezier hebben van het spelletje. Een Zlatan of cr7 zie ik niet lachen.
El Ghazi komt eraanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij moet ff wat minderen met de maniertjes in het veld en anderen ook wat gunnen. En hij is natuurlijk een trainingsbeest itt Romario.
[..]
Nou ja, lul van een vent, als je ziet wat hij doet voor goede doelen enzo. Zoals ik al zei, in het veld wat minder maniertjes. Daarnaast een geweldige speler idd.
Sowieso, de sterren van nu lachen te weinig vind ik. Als je naar Ronaldinho keek zag je het plezier hebben van het spelletje. Een Zlatan of cr7 zie ik niet lachen.
Ik denk dan eerder belastingvoordeel oidquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pure marketing, meer niet, doen ze allemaal, clubverplichting.
Nee, ik mot hem gewoon niet.
Ook nog eensquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dan eerder belastingvoordeel oid
Maar ik geef je gelijk, puur op talent is Messi beter. Als je zijn fysiek naast CR zet moet je in het huidige spel groot, sterk en snel zijn. Dat messi dat niet nodig heeft zegt alles.
Die gaat niet tippen aan Robben of andere top 3 sterren van nu of vroeger. Die waren al stappen verder dan hij nu is. Eens per 5 wedstrijden goed zijn is onvoldoende.quote:
Mwa, El Ghazi is nog maar 19 jaar en speelt in een dramatisch team. Komt goed. Robben is wel een uiterste, maar ik denk dat Ghazi de Europese top kan halen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die gaat niet tippen aan Robben of andere top 3 sterren van nu of vroeger. Die waren al stappen verder dan hij nu is. Eens per 5 wedstrijden goed zijn is onvoldoende.
Messi eist ook niet echt iets van anderen als in de zin in zijn dienst spelen. Dat Neymar zo goed is in werkelijkheid had ook geen europeaan verwacht, dat was een youtube speler. Messi gunt hem ook zijn plek, Bale aan de andere kant baalt natuurlijk als een stekker met CR.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook nog eens.
Ja, Messi lijkt er niets voor te hoeven doen en die lijkt het ook gewoon elke keer weer leuk te vinden. Ratnaldo loopt alleen maar te janken, tieren, vloeken en mans doen.
Kut voor hem zegquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Messi eist ook niet echt iets van anderen als in de zin in zijn dienst spelen. Dat Neymar zo goed is in werkelijkheid had ook geen europeaan verwacht, dat was een youtube speler. Messi gunt hem ook zijn plek, Bale aan de andere kant baalt natuurlijk als een stekker met CR.
Egoist is CR van nature. Maar dat komt van het de beste willen zijn op elk vlak, dan is eigen succes het enige wat telt.
En hij heeft de pech dat Messi dezelfde generatie is, ik denk dat het hem mateloos frustreert dat er een groter talent is en trainen hem niet voorbij de grens kan brengen.
Mwah, ik denk dat een AC milan de top zal zijn voor hem. Robben was bij een b team als groningen al de ster van NL.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:51 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mwa, El Ghazi is nog maar 19 jaar en speelt in een dramatisch team. Komt goed. Robben is wel een uiterste, maar ik denk dat Ghazi de Europese top kan halen.
Tot we werkelijk horen dat hij van Angels kant isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut voor hem zeg.
HIj komt er wel overheen met zijn fortuin, vrouwen en adoratie.
Die kans is er ook nog iddquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tot we werkelijk horen dat hij van Angels kant is
En ik schat die nog steeds op 50 - 50quote:
Oh je cavia leeft nog? Ik dacht dat hij al overleden was! Nou, hopelijk valt het allemaal wel meequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Nou, kan m'n mormel om half acht weer ophalen, ben benieuwd.
Meh, das wel naadjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:21 schreef Belsezar het volgende:
Mijn straat, 10 woningen in totaal, nu al 4de inbraak in nog geen half jaar tijdGelukkig was de buurman thuis en heeft hij een flinke hond en zijn de klootzakken hem gesmeerd.
Toch maar eens praten over gezamenlijk camera's op laten hangen in de straat.
Ik ga toch maar eens rondkijken voor wat busjes traangas/pepperspray, just in case.quote:
Gewoon schoppen. Moeder en kind.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:45 schreef Q. het volgende:
Fijn, in de supermarkt net, kind op een fiets die tegen iedereen aan reed in full speed door de paden en een moeder die hem gewoon zn gang liet gaan. Moeder van het jaar.
Daar had ik toch wel wat van gezegd, als in: Lekkere opvoeding krijgt hij, je bent een grandioze moeder hoor!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:45 schreef Q. het volgende:
Fijn, in de supermarkt net, kind op een fiets die tegen iedereen aan reed in full speed door de paden en een moeder die hem gewoon zn gang liet gaan. Moeder van het jaar.
Net zoals mensen die gaan zeiken als er iemand voor de trein is gesprongen. Even een moment stilte is meer gepastquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:58 schreef DrMarten het volgende:
Echt he, zeiken op de NS als ze niet rijden omdat het een beetje sneeuwt, er blaadjes op de rails liggen of als het warm is snap ik volledig, doe ik zelf van harte aan mee. Maar mensen die zo verschrikkelijk dramatisch doen over de NS als de vrouwen die ik net tegenkwam in de trein snap ik echt niet.
Totaal geen begrip op kunnen brengen voor 10 minuten vertraging als er iets eerder op hetzelfde traject op 3 plaatsten bomen over de rails lagen
Bij PSV was hij op zijn achttiende al beter dan een Depay ooit gaat worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat een AC milan de top zal zijn voor hem. Robben was bij een b team als groningen al de ster van NL.
Dat inderdaad!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals mensen die gaan zeiken als er iemand voor de trein is gesprongen. Even een moment stilte is meer gepast
Eens, Robben zal altijd in het beste Oranje ooit staan als ik de opstelling zou maken. Sorry Keizer, Swart en Moulijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij PSV was hij op zijn achttiende al beter dan een Depay ooit gaat worden.Robben is gewoon één van de beste voetballers uit de NL geschiedenis.
10 minuten vertraging, waar heb je het dan over ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:58 schreef DrMarten het volgende:
Echt he, zeiken op de NS als ze niet rijden omdat het een beetje sneeuwt, er blaadjes op de rails liggen of als het warm is snap ik volledig, doe ik zelf van harte aan mee. Maar mensen die zo verschrikkelijk dramatisch doen over de NS als de vrouwen die ik net tegenkwam in de trein snap ik echt niet.
Totaal geen begrip op kunnen brengen voor 10 minuten vertraging als er iets eerder op hetzelfde traject op 3 plaatsten bomen over de rails lagen
Toen ik nog studeerde was dat eigenlijk standaard, maar de treinen gingen om het kwartier dus dat maakte eigenlijk niet uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
10 minuten vertraging, waar heb je het dan over ook
Zonde van de Zuidpoolquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:58 schreef Belsezar het volgende:
Ik zeg een radicale zuivering van idioten van de maatschappij! Allemaal naar de Zuidpool sturen!
Malta dan maar?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zonde van de ZuidpoolArme penguins
Kut NS, wie zet er dan ook bomen naast zijn spoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:58 schreef DrMarten het volgende:
Daarom ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
10 minuten vertraging, waar heb je het dan over ook
Wat dat betreft is de NS er stukken op vooruit gegaan idd. Ik kan me ook nog levendig herinneren dat 5 minuten echt schering en inslag was. Daar rekende je gewoon op.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik nog studeerde was dat eigenlijk standaard, maar de treinen gingen om het kwartier dus dat maakte eigenlijk niet uit.
Behalve als jij net een halve minuut te laat was, dan reden ze op tijd en had de volgende vertragingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de NS er stukken op vooruit gegaan idd. Ik kan me ook nog levendig herinneren dat 5 minuten echt schering en inslag was. Daar rekende je gewoon op.
Ik denk dat het traject ook van belang is, toen ik in hilversum studeerde was vertraging zeldzaam. En hadden we wel vertraging dan pakte ik gewoon mijn boek of een sigaret, no big deal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de NS er stukken op vooruit gegaan idd. Ik kan me ook nog levendig herinneren dat 5 minuten echt schering en inslag was. Daar rekende je gewoon op.
Ow Hell to the no!quote:
Zou toch niet groot genoeg zijn voor alle idioten van de maatschappijquote:
Allemaal hutjemutje staanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou toch niet groot genoeg zijn voor alle idioten van de maatschappij
Ik zeik dan echt welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals mensen die gaan zeiken als er iemand voor de trein is gesprongen. Even een moment stilte is meer gepast
Hier ook weer zo'n fijn exemplaar:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Kwam net ook weer ongeduldige klapjosti's tegen op de wegGa er maar langs, dan ben ik van je af en ram je hopelijk een ander. of een boom ofzo.
Waarom moment stilte voor de springer? Dan ook moment stilte voor die piloot van onlangsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Idioten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier ook weer zo'n fijn exemplaar:
http://www.duic.nl/nieuws(...)r-haalt-uit-en-mist/
Alweer opquote:
Mag van mij ook wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom moment stilte voor de springer? Dan ook moment stilte voor die piloot van onlangs
Nope prima als je er niet meer tegen kan, ik heb niets tegen zelfmoord, ruimt lekker op. Maar ga niet een machinist zijn leven verkloten en honderden mensen ophouden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen het daar niet mee eens zijn
Of een vliegtuig in een berg boren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope prima als je er niet meer tegen kan, ik heb niets tegen zelfmoord, ruimt lekker op. Maar ga niet een machinist zijn leven verkloten en honderden mensen ophouden.
Inderdaad, wat bezielt je?quote:
Dat is een goed idee. Schrijf ik even op.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou denk ik als ik het echt zou willen gewoon zelfmoord plegen door bijv in een ghetto om me heen te gaan maaien met een kapmes, maken ze me uiteindelijk wel af en wellicht neem ik wat zuurstofverspillers mee.
Meld het even van tevoren, dan duik ik onder.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou denk ik als ik het echt zou willen gewoon zelfmoord plegen door bijv in een ghetto om me heen te gaan maaien met een kapmes, maken ze me uiteindelijk wel af en wellicht neem ik wat zuurstofverspillers mee.
Gewoon als laatste tijd wat drugsdealers en loverboys afmaken, lijkt me een prima afsluitingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Schrijf ik even op.
In de praktijk wordt het dan zoiets.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:59 schreef HeatWave het volgende:
En dat doe ik nu ookquote:
Ik zat te denken aan stropersquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon als laatste tijd wat drugsdealers en loverboys afmaken, lijkt me een prima afsluiting.
Waarschijnlijk wel jaquote:
HW in Osdorp:quote:
Kan ook, iig iets nuttigs, hooligans mag ookquote:
Crew meet?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:13 schreef HeatWave het volgende:
Kan ook, iig iets nuttigs, hooligans mag ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |