Ik ga toch maar eens rondkijken voor wat busjes traangas/pepperspray, just in case.quote:
Gewoon schoppen. Moeder en kind.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:45 schreef Q. het volgende:
Fijn, in de supermarkt net, kind op een fiets die tegen iedereen aan reed in full speed door de paden en een moeder die hem gewoon zn gang liet gaan. Moeder van het jaar.
Daar had ik toch wel wat van gezegd, als in: Lekkere opvoeding krijgt hij, je bent een grandioze moeder hoor!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:45 schreef Q. het volgende:
Fijn, in de supermarkt net, kind op een fiets die tegen iedereen aan reed in full speed door de paden en een moeder die hem gewoon zn gang liet gaan. Moeder van het jaar.
Net zoals mensen die gaan zeiken als er iemand voor de trein is gesprongen. Even een moment stilte is meer gepastquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:58 schreef DrMarten het volgende:
Echt he, zeiken op de NS als ze niet rijden omdat het een beetje sneeuwt, er blaadjes op de rails liggen of als het warm is snap ik volledig, doe ik zelf van harte aan mee. Maar mensen die zo verschrikkelijk dramatisch doen over de NS als de vrouwen die ik net tegenkwam in de trein snap ik echt niet.
Totaal geen begrip op kunnen brengen voor 10 minuten vertraging als er iets eerder op hetzelfde traject op 3 plaatsten bomen over de rails lagen
Bij PSV was hij op zijn achttiende al beter dan een Depay ooit gaat worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat een AC milan de top zal zijn voor hem. Robben was bij een b team als groningen al de ster van NL.
Dat inderdaad!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals mensen die gaan zeiken als er iemand voor de trein is gesprongen. Even een moment stilte is meer gepast
Eens, Robben zal altijd in het beste Oranje ooit staan als ik de opstelling zou maken. Sorry Keizer, Swart en Moulijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij PSV was hij op zijn achttiende al beter dan een Depay ooit gaat worden.Robben is gewoon één van de beste voetballers uit de NL geschiedenis.
10 minuten vertraging, waar heb je het dan over ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:58 schreef DrMarten het volgende:
Echt he, zeiken op de NS als ze niet rijden omdat het een beetje sneeuwt, er blaadjes op de rails liggen of als het warm is snap ik volledig, doe ik zelf van harte aan mee. Maar mensen die zo verschrikkelijk dramatisch doen over de NS als de vrouwen die ik net tegenkwam in de trein snap ik echt niet.
Totaal geen begrip op kunnen brengen voor 10 minuten vertraging als er iets eerder op hetzelfde traject op 3 plaatsten bomen over de rails lagen
Toen ik nog studeerde was dat eigenlijk standaard, maar de treinen gingen om het kwartier dus dat maakte eigenlijk niet uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
10 minuten vertraging, waar heb je het dan over ook
Zonde van de Zuidpoolquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:58 schreef Belsezar het volgende:
Ik zeg een radicale zuivering van idioten van de maatschappij! Allemaal naar de Zuidpool sturen!
Malta dan maar?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zonde van de ZuidpoolArme penguins
Kut NS, wie zet er dan ook bomen naast zijn spoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:58 schreef DrMarten het volgende:
Daarom ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
10 minuten vertraging, waar heb je het dan over ook
Wat dat betreft is de NS er stukken op vooruit gegaan idd. Ik kan me ook nog levendig herinneren dat 5 minuten echt schering en inslag was. Daar rekende je gewoon op.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik nog studeerde was dat eigenlijk standaard, maar de treinen gingen om het kwartier dus dat maakte eigenlijk niet uit.
Behalve als jij net een halve minuut te laat was, dan reden ze op tijd en had de volgende vertragingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de NS er stukken op vooruit gegaan idd. Ik kan me ook nog levendig herinneren dat 5 minuten echt schering en inslag was. Daar rekende je gewoon op.
Ik denk dat het traject ook van belang is, toen ik in hilversum studeerde was vertraging zeldzaam. En hadden we wel vertraging dan pakte ik gewoon mijn boek of een sigaret, no big deal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de NS er stukken op vooruit gegaan idd. Ik kan me ook nog levendig herinneren dat 5 minuten echt schering en inslag was. Daar rekende je gewoon op.
Ow Hell to the no!quote:
Zou toch niet groot genoeg zijn voor alle idioten van de maatschappijquote:
Allemaal hutjemutje staanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou toch niet groot genoeg zijn voor alle idioten van de maatschappij
Ik zeik dan echt welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals mensen die gaan zeiken als er iemand voor de trein is gesprongen. Even een moment stilte is meer gepast
Hier ook weer zo'n fijn exemplaar:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Kwam net ook weer ongeduldige klapjosti's tegen op de wegGa er maar langs, dan ben ik van je af en ram je hopelijk een ander. of een boom ofzo.
Waarom moment stilte voor de springer? Dan ook moment stilte voor die piloot van onlangsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Idioten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier ook weer zo'n fijn exemplaar:
http://www.duic.nl/nieuws(...)r-haalt-uit-en-mist/
Alweer opquote:
Mag van mij ook wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom moment stilte voor de springer? Dan ook moment stilte voor die piloot van onlangs
Nope prima als je er niet meer tegen kan, ik heb niets tegen zelfmoord, ruimt lekker op. Maar ga niet een machinist zijn leven verkloten en honderden mensen ophouden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen het daar niet mee eens zijn
Of een vliegtuig in een berg boren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope prima als je er niet meer tegen kan, ik heb niets tegen zelfmoord, ruimt lekker op. Maar ga niet een machinist zijn leven verkloten en honderden mensen ophouden.
Inderdaad, wat bezielt je?quote:
Dat is een goed idee. Schrijf ik even op.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou denk ik als ik het echt zou willen gewoon zelfmoord plegen door bijv in een ghetto om me heen te gaan maaien met een kapmes, maken ze me uiteindelijk wel af en wellicht neem ik wat zuurstofverspillers mee.
Meld het even van tevoren, dan duik ik onder.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou denk ik als ik het echt zou willen gewoon zelfmoord plegen door bijv in een ghetto om me heen te gaan maaien met een kapmes, maken ze me uiteindelijk wel af en wellicht neem ik wat zuurstofverspillers mee.
Gewoon als laatste tijd wat drugsdealers en loverboys afmaken, lijkt me een prima afsluitingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Schrijf ik even op.
In de praktijk wordt het dan zoiets.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:59 schreef HeatWave het volgende:
En dat doe ik nu ookquote:
Ik zat te denken aan stropersquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon als laatste tijd wat drugsdealers en loverboys afmaken, lijkt me een prima afsluiting.
Waarschijnlijk wel jaquote:
HW in Osdorp:quote:
Kan ook, iig iets nuttigs, hooligans mag ookquote:
Crew meet?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:13 schreef HeatWave het volgende:
Kan ook, iig iets nuttigs, hooligans mag ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |