Champions League, Tieten Topic?quote:
Als er nou nog bier bij had gestaan was het een natte droom voor mannenquote:
Idd, klaar, niets meer aan doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als er nou nog bier bij had gestaan was het een natte droom voor mannen
En vrouwen maar klagen dat mannen ook niet makkelijk zijnquote:
Is optioneel, maar niet noodzakelijkquote:
Dat geval waar de tieten aan vast zitten verzorgen en serveren dat natuurlijkquote:
Wijfquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is optioneel, maar niet noodzakelijk.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles uit het frituur kan ook uit de oven, net zo lekker, veel minder ongezond.
Ik ga vanavond zwemmen en daarna nog even Endless Legends spelen. Waarom zou ik naar een elftal kijken wat gegarandeerd wordt in gemaakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:00 schreef HarveySpecter het volgende:
Hoe laat en waar gaan we vanavond het Nederlands Elftal kijken? Ik regel wel bier, als jullie zorgen voor de chips en partysnacks![]()
Wellicht kunnen we één van de dames hier als serveerster gebruiken![]()
Wel zo leuk tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo rol ik.
En krijg ze net zo hard terug hoor.
Ja hoor, ik klaag niet verderquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:00 schreef HarveySpecter het volgende:
Hoe laat en waar gaan we vanavond het Nederlands Elftal kijken? Ik regel wel bier, als jullie zorgen voor de chips en partysnacks![]()
Wellicht kunnen we één van de dames hier als serveerster gebruiken![]()
Als ze zo spelen zoals de laatste wedstrijd word het een groot fiasco idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga vanavond zwemmen en daarna nog even Endless Legends spelen. Waarom zou ik naar een elftal kijken wat gegarandeerd wordt in gemaakt.
Successupporterquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga vanavond zwemmen en daarna nog even Endless Legends spelen. Waarom zou ik naar een elftal kijken wat gegarandeerd wordt in gemaakt.
Zal wel meevallen, Spanje komt met een B-elftal en nederland ook, alleen is dat B elftal beter dan wat die dwaas van een Hiddink het A elftal noemt, al dat kansloze psvtuigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ze zo spelen zoals de laatste wedstrijd word het een groot fiasco idd.
Ik zat gister naar VI te kijken en zag beelden van Spanje, dat zag er verdomd goed uit! Oranje mag heel erg blij zijn als ze niet met dezelfde spelers beginnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, Spanje komt met een B-elftal en nederland ook, alleen is dat B elftal beter dan wat die dwaas van een Hiddink het A elftal noemt, al dat kansloze psvtuig.
Nee, Spanje A maakt er gehakt van idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zat gister naar VI te kijken en zag beelden van Spanje, dat zag er verdomd goed uit! Oranje mag heel erg blij zijn als ze niet met dezelfde spelers beginnen.
Narsingh staat vanavond gewoon in de basisquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, Spanje komt met een B-elftal en nederland ook, alleen is dat B elftal beter dan wat die dwaas van een Hiddink het A elftal noemt, al dat kansloze psvtuig.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:24 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Narsingh staat vanavond gewoon in de basis
Precies! Guus moet eindelijk eens begrijpen dat er geen Stammetjes, Koemannetjes of de Boertjes meer zijn. Gewoon 5 achterin, anders red je het niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, Spanje A maakt er gehakt van idd.
Vermeer ; Janmaat, De Vrij, Indi, Willems; Klaassen, Sneijder, Blind; Narsingh, Huntelaar, Depayquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Apenvlaai toch niet mag ik hopen, kansloze rukker.
Idd, van Gaal FTWquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies! Guus moet eindelijk eens begrijpen dat er geen Stammetjes, Koemannetjes of de Boertjes meer zijn. Gewoon 5 achterin, anders red je het niet.
Mwah, het mot maarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Vermeer ; Janmaat, De Vrij, Indi, Willems; Klaassen, Sneijder, Blind; Narsingh, Huntelaar, Depay
Pff, als Spanje gas geeft lopen ze er zo doorheen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Vermeer ; Janmaat, De Vrij, Indi, Willems; Klaassen, Sneijder, Blind; Narsingh, Huntelaar, Depay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |