Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit weer een kloon van hersenbloeding trouwens?
Ben benieuwd wat ze de verkeersregelaars in Marokko betalen. Hier heb je maar een stuk of 360.000, daar wel 30 miljoen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Ja, gelukkig wel. Triest figuurtje met zijn polo
Ja maar paard en wagen gaat normaliter een stuk trager dan een vw.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze de verkeersregelaars in Marokko betalen. Hier heb je maar een stuk of 360.000, daar wel 30 miljoen.
Een paard kan wel harder trappen dan een vw.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar paard en wagen gaat normaliter een stuk trager dan een vw.
Touche.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een paard kan wel harder trappen dan een vw.
Nja, wel alle vrijheden en wat je doet is voor jezelf ipv een lelijke vent met een bierpens die zich beter voelt dan de rest.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Ik werk als zelfstandige maar als je alles zelf moet doen en alle kosten jouw kant op gaan blijft er onder aan de streep zo mogelijk nog minder over dan wanneer je in loondienst bent.
skatje is het ook hequote:
Nou ja, in mijn geval lijkt het aantrekkelijk hoog uur tarief dit dat zus zo maar alles bij elkaar doe ik het voor de hobby. En dan betaal ik nog niet eens belasting omdat ik de inkomensgrens niet haal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nja, wel alle vrijheden en wat je doet is voor jezelf ipv een lelijke vent met een bierpens die zich beter voelt dan de rest.
Leuk meisje .. Is ze al volwassen ??quote:
Huh? sinds wanneer boeit jou dat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Leuk meisje .. Is ze al volwassen ??
Ja hoor, 20 inmiddels.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Leuk meisje .. Is ze al volwassen ??
weenie hoor bij djedje wacht ik ookquote:
Wanneer wordt zij 18 dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
weenie hoor bij djedje wacht ik ook
Dat zal weer wel idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mortaxx vond d'r overrated zeker?
Dat is jouw keuze iddquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
weenie hoor bij djedje wacht ik ook
Dat gaat je niets aan wordt private partyquote:
Ga je haar kersje poppen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat gaat je niets aan wordt private party
Jij krijg djedje niet vriend.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat gaat je niets aan wordt private party
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |