SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
is het dan ook einde seizoen voor Milik?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
madquote:
Jij hebt zeker een hekel aan dat woord, net als aan slowchats? En aan Serious Request.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
en Giel Beelenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mad
Jij hebt zeker een hekel aan dat woord, net als aan slowchats? En aan Serious Request.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
even een vraagje tussendoor he boys met seizoenskaarten.
Wat krijg je nou eigenlijk daar allemaal voor?
Sowieso 'gratis' want reeds betaald via kaart toegang tot alle thuiswedstrijden van de eredivisie.
En verder? Korting bij CL / EL wedstrijden of betaal je gewoon de volle pond dan? En bij bekerwedstrijden?
ik bedoel, een kaart voor 750e waarbij je 14 wedstrijden max ziet dan heb je het over ruim 50e per wedstrijd, waarvan de helft van die 14 wedstrijden ook op de lange zijde normaliter rond de 40e zijn en vaak goedkoper als ze het stadion vol willen hebben zoals tegen nac of excelsior oid.
lolwut![]()
Ik heb eigenlijk overal een hekel aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mad
Jij hebt zeker een hekel aan dat woord, net als aan slowchats? En aan Serious Request.![]()
![]()
Dat lijkt me een aprilgrap.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:12 schreef BrandX het volgende:
even een vraagje tussendoor he boys met seizoenskaarten.
Wat krijg je nou eigenlijk daar allemaal voor?
Sowieso 'gratis' want reeds betaald via kaart toegang tot alle thuiswedstrijden van de eredivisie.
En verder? Korting bij CL / EL wedstrijden of betaal je gewoon de volle pond dan? En bij bekerwedstrijden?
ik bedoel, een kaart voor 750e waarbij je 14 wedstrijden max ziet dan heb je het over ruim 50e per wedstrijd, waarvan de helft van die 14 wedstrijden ook op de lange zijde normaliter rond de 40e zijn en vaak goedkoper als ze het stadion vol willen hebben zoals tegen nac of excelsior oid.
Toch?Ik heb bij PSV een van de beste plaatsen en betaal volgend jaar 470.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
haha jaja dat is zeker dan in groningen zodat je de mooie natuur kan kijken en die aids in het stadion niet hoeft te zien nu snap ik het 'beste plek' haha ja togg xD xDquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me een aprilgrap.
![]()
ik bedacht me dat dus ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me een aprilgrap.
750 voor een kaart op de lange zijde voor 14 wedstrijden?????
dat zou echt belachelijk veel zijn. Als je een life-clubcard hebt, kan je echt altijd voor elke wedstijd een kaartje kopen. Dat is mijn ervaring. Ik heb alles dit seizoen gezien in het stadion, gewoon met mijn lifecard. en in totaal ben ik echt geen 750 kwijtlolwut![]()
WhateverWhatever, ga eens van het account van Loveless afquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
haha jaja dat is zeker dan in groningen zodat je de mooie natuur kan kijken en die aids in het stadion niet hoeft te zien nu snap ik het 'beste plek' haha ja togg xD xDAls je er CL-voorronde en bekerpotjes bij zou krijgen is het een oke prijs voor 17 potjes, maar ik vind het echt belachelijk duur anders ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik bedacht me dat dus ook.
dat zou echt belachelijk veel zijn. Als je een life-clubcard hebt, kan je echt altijd voor elke wedstijd een kaartje kopen. Dat is mijn ervaring. Ik heb alles dit seizoen gezien in het stadion, gewoon met mijn lifecard. en in totaal ben ik echt geen 750 kwijt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja precies. dus daarom dat ik hier wel eens wilde horen of iemand weet wat je nu krijgt voor die prijs, behalve een vaste plek dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WhateverWhatever, ga eens van het account van Loveless af
[..]
Als je er CL-voorronde en bekerpotjes bij zou krijgen is het een oke prijs voor 17 potjes, maar ik vind het echt belachelijk duur anders ja.lolwut![]()
Het is sowieso veel geld natuurlijk, maar allereerst gaat het om 17 wedstrijden in plaats van 14. En het lijkt me dat de prijs van losse kaartjes op die vakken ook 25 tot 40% gaat stijgen. Losse kaartjes kopen zal derhalve echt niet goedkoper zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik bedacht me dat dus ook.
dat zou echt belachelijk veel zijn. Als je een life-clubcard hebt, kan je echt altijd voor elke wedstijd een kaartje kopen. Dat is mijn ervaring. Ik heb alles dit seizoen gezien in het stadion, gewoon met mijn lifecard. en in totaal ben ik echt geen 750 kwijt
Daarnaast heb je voorrang bij het kopen van overige wedstrijden en doorgaans ook een kleine korting.![]()
Ja in Eindhoven krijg je alleen die 17 potjes en soms korting op een bekerpotje of een Europees potje. En voorrang bij het kopen van kaartjes voor je eigen plaats bij die wedstrijden + voordeel bij uitwedstrijden tov anderen met alleen een club card.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja precies. dus daarom dat ik hier wel eens wilde horen of iemand weet wat je nu krijgt voor die prijs, behalve een vaste plek dus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het is sowieso veel geld natuurlijk, maar allereerst gaat het om 17 wedstrijden in plaats van 14. En het lijkt me dat de prijs van losse kaartjes op die vakken ook 25 tot 40% gaat stijgen. Losse kaartjes kopen zal derhalve echt niet goedkoper zijn.
Daarnaast heb je voorrang bij het kopen van overige wedstrijden en doorgaans ook een kleine korting.och ja 17 wedstrijden idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja in Eindhoven krijg je alleen die 17 potjes en soms korting op een bekerpotje of een Europees potje. En voorrang bij het kopen van kaartjes voor je eigen plaats bij die wedstrijden + voordeel bij uitwedstrijden tov anderen met alleen een club card.
voor wat betreft voorrang dat boeit nauwelijks. Heb de afgeopen twee seizoenen met gemak alles kunnen kopen wat ik wilde zonder probs.lolwut![]()
Dat "spiegel" excuusSchaam je kapot. Op de westzijde zit je lekker in je lerenstoel en ga je in de rust champagne met kaviaar halen. Op oost zit je op lelijke kut plastic stoelen die al 10 jaar aan vervanging toe zijn en haal je in de rust een frikadel op karton wat wij als brood moeten geloven.
![]()
Jij was toch voor Cambuur?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Klopt. Heb ook seizoenskaart voor Cambuur.quote:
Mijn vader heeft 2 scc van Ajax. Die denkt er serieus over na om na dit seizoen geen kaarten meer te kopen.![]()
SCC zijn geen Friezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb OOK een hekel aan Friezen. Stugge lui.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Racist.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb OOK een hekel aan Friezen. Stugge lui.![]()
Wel. Ik heb HELEMAAL een hekel aan lui die gewoon in een provincie wonen maar dan een beetje hip gaan lopen doen alsof ze beter zijn dan hun provinciegenoten.quote:![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel. Ik heb HELEMAAL een hekel aan lui die gewoon in een provincie wonen maar dan een beetje hip gaan lopen doen alsof ze beter zijn dan hun provinciegenoten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: