abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151221343
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_151228378
Wij hebben de BMR uitgesteld gegeven, Burd. Wilde 'm wel geven ivm mazelen maar vond 14 mnd te jong. Ze is er overigens niet ziek van geweest en ik heb ook geen andere reactie bij hasr gemerkt.
Home is where the O+ is...
pi_151232416
Na een flink aantal maanden afwezigheid ( :@ :@) wil ik graag weer af en toe mee komen kletsen :)

We hebben een erg heftig jaar achter de rug qua drukte maar sinds een maand of 2 lijkt alles in een rustiger vaarwater te komen ^O^ De meisjes doen het hartstikke goed en het zijn al echte dreumesjes met ieder een eigen willetje O+ O+ Gisteren zijn ze een jaar geworden. Over een kleine maand begin ik weer met werken (part time, we hebben er de B&B ook nog naast) en gaan de dames 3 dagen per week naar de crèche. Hoewel ik er wel tegenop zie om ze zo veel op de crèche te laten, heb ik wèl enorm veel zin om weer te beginnen met werken. Excuus voor mijn lange afwezigheid, ik vond het altijd erg gezellig hier, dus ik hoop dat ik weer mee mag komen praten :)
  dinsdag 31 maart 2015 @ 18:21:21 #4
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151233016
Musique O+ ik moest gisteren nog aan jou en je meisjes denken... Leuk dat je weer terug bent!
Waren jullie niet ook nog verhuisd, of heb ik dat verkeerd onthouden?
Gefeliciteerd met je dreumessen, groot feest al gevierd?
KuikenGuppy
pi_151236955
Jullie hadden nog een verjaardagsspam van me tegoed:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151237097
Wat een mooie meiden! *O*
pi_151237208
Wat een heerlijke verjaardagsspam, Danic O+

Hoi Musique! Nog gefeliciteerd met je meisjes!!! *O* *O*
pi_151238802
Musique gefeliciteerd met je meisjes! *O* *O*

Danic wat een mooie foto's van je mooie dames! O+

Ik heb alwéér een zieke. Vanmorgen werd T wakker met 38,7. Het is hier sinds januari zo ongeveer om de week raak met zieke kindjes. -O- Ik ben zo blij dat mijn vader op dit moment geen werk heeft (doet seizoenswerk), want anders had ik de afgelopen periode zo ongeveer de helft van de tijd thuis moeten blijven van mijn werk. T was gelukkig wel de hele dag redelijk gezellig bij mijn vader en heeft goed gegeten en gedronken.

Met S gaat het gelukkig wel weer helemaal goed, dus die is vandaag in zijn eentje naar het kdv geweest. En geloof het of niet, S heeft altijd de beste dagen als zijn broer er niet is. Alsof hij dan de concurrentie niet voelt of iets dergelijks. :?
pi_151239512
Musique, wat leuk om weer van je te vernemen, en gefeliciteerd!

Danic, dat ziet er allemaal heel gezellig uit. :) .

Nikki, wat balen toch, die zieke kindjes. En de hulp van je vader is echt goud waard. ^O^ . Die S. Ja, misschien vindt hij even tijd zonder z'n broer af en toe wel fijn.. Zouden meer tweelingen dat hebben, ook op deze leeftijd al?

I. heeft vandaag een heel goede, vrolijke dag gehad, op het kdv en thuis. Maar zojuist met het naar bed gaan, zag ik wat rode geïrriteerde vlekjes op de huid van haar beentjes. Geen blaasjes of blaren of zo, gewoon een beetje uitslag. Dit is volgens mij een mogelijke bijwerking van de vaccinatie. Iemand bij wie dit ook gebeurde? Het lijkt me niet dat ik daar iets mee moet he? Ik lees op internet dat huiduitslag ook heel hevig kan zijn en gepaard kan gaan met koorts, maar dat is dus niet zo. Ik houd het gewoon maar goed in de gaten.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:10:02 #10
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_151239927
Wat een leuke verjaardagsspam van je mooie meisje(s), danic! O+

Welkom (terug) Musique. Gefeliciteerd met je dreumesjes! *O*

Balen al die zieken elke keer, Nikki. Wel heel fijn dat je vader ze dan kan opvangen. Hopelijk wordt het snel mooier weer en zijn ze allemaal minder vaak ziek!

Nora had ook 'last' van heel lichte vlekjes na de BMR-prik, maar verder heeft ze er niks van gemerkt. Vlekjes veroorzaakten ook geen jeuk oid.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:13:22 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_151240152
Jezus Danic wat een mooie meiden heb je toch, en wat ziet Rosalie er vreselijk jarig en gelukkig uit! O+!

Musique, welkom terug! Tweelingmeisjes, daar houden we hier van! Kyara zit al bij de peuters, dus only fair dat er weer een meisjestegenwicht komt voor de jongens van Nikki ;) Tof joh, twee tweelingen! *O*

Franny, ik zou in de gaten houden of I er last van heeft, en de huid lekker vet houden.

Nikki, wat een geëmmer joh :{ Wij hadden het vorig jaar, E en ik waren echt om de beurt ziek, en ik was er zo klaar mee ook..... Hopelijk na deze geen zieken meer!

Shandaly, dat plaatje in de OP _O- :')
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:15:26 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_151240281
Oh en jongens kijk nou, het meiske dat gisteren nog een pakje aanwilde, en als een baby in de doek wou, zat vandaag voor het eerst bij mij achterop de fiets :o 8)7 O+

dinsdag 31 maart 2015 @ 21:18:52 #13
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_151240500
Stop de tijd! Wat is ze al groot, LB! :o O+
pi_151240513
Oh, wat is ze groot zo! En wat ziet ze er toch leuk uit zeg! O+ .
Vond ze het spannend?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:20:51 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_151240606
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:19 schreef Franny_G het volgende:
Oh, wat is ze groot zo! En wat ziet ze er toch leuk uit zeg! O+ .
Vond ze het spannend?
Eerst wel, maar ik heb heel enthousiast geroepen dat op mijn mooie nieuwe zwarte fiets, nu óók een mooi nieuw zwart stoeltje zat! :o :D *O*

En dus heeft ze de hele weg geroepen dat ze zo'n mooi nieuw stoeltje had, en sputterde ze tegen toen we thuis waren "blijven op de fiets! :o " _O-
pi_151241305
Het is ook wel een heel mooi, stoer stoeltje! :D . Zo lekker, je een beetje laten rondrijden door mams, beetje tegen haar rug aanleunen als je moe bent. Ik kan het me nog goed herinneren hoe dat was als kind. *; . (Ik ben als vierjarige een keer met stoeltje en al van de bagagedrager afgevallen :o . Ik weet er nog vaag iets van, maar voor mijn moeder was het wel een traumaatje, geloof ik. ;( .)

Als je dat dan vergelijkt, wat een groot verschil: we kregen vandaag de foto's die vorige week op het kdv zijn gemaakt. En jawel, I heeft het voor elkaar gekregen om wederom zonder sokken op de foto te staan. Echt, alle andere kindjes zitten met sokken en slofjes/schoentjes aan, en I. blote voetjes. :') . Ze kijkt een beetje als Droopy. O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:37:55 #17
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_151241473
O+ Maar ze heeft dan ook hele mooie voetjes, Franny :D
pi_151241543
Je zegt het precies goed LadyBlack. Rosalie was echt jarig en gelukkig. Ik heb genoten van hoe dat meisje genoot die dag O+ zo heerlijk.
Geen onvertogen woord, geen gemopper, niks.

En jouw E O+
Ik vind het zo'n heerlijk meiske. Ik herken vaak veel van Rosalie in haar. Zelfde ontwikkelingsfase enzo, dus hoe ze reageren of handelen komt vaak heel erg overeen.
Rosalie vindt het ook heel leuk om 'in Eva toel' te zitten.
Maar een kindje voorop vind ik toch gezelliger dan achterop. Voorlopig heb ik nog allebei O+
pi_151242214
LB ik herken dit ook wel van L. Die is het eerste jaar ook een paar maanden achter elkaar af en aan ziek geweest. Het komt gewoon door het kdv. Ik had me er al een beetje op ingesteld dat het eerste jaar weer net zo'n drama (x2) zou worden, maar als je er dan middenin zit is het toch rot.

Wat een mooie meid LB. Veel plezier op de fiets! O+

Franny wij zijn nu nog niet voor de BMR geweest. Ik weet wel dat L een week na de prik koorts kreeg, geen vlekjes. De BRM prik is wel de prik met de meeste bijwerkingen. Ik zou het in de gaten houden en mocht ze er last van krijgen kun je altijd even om advies vragen toch?
Wat een schattige foto van I met haar blote voetjes. O+ Kan ik haar vast reserveren voor T? Die heeft namelijk ook het liefst blote voetjes. ;)

quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:04 schreef Franny_G het volgende:
Nikki, wat balen toch, die zieke kindjes. En de hulp van je vader is echt goud waard. ^O^ . Die S. Ja, misschien vindt hij even tijd zonder z'n broer af en toe wel fijn.. Zouden meer tweelingen dat hebben, ook op deze leeftijd al?
Ik heb eerlijkgezegd geen idee of meer tweelingen dit hebben. Vast wel natuurlijk, maar ik heb niet echt contact met andere tweelingouders, dus ik heb eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal. Eigenlijk vind ik het wel fijn dat ze het ook zonder elkaar zo goed doen. Ze voelen zich schijnbaar ook apart van elkaar goed en dat is ook wel mijn streven. Ze zijn dan wel toevallig op dezelfde dag geboren, maar het zijn in mijn ogen gewoon broers en individuen en zo probeer ik ze te behandelen.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:54:24 #20
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_151242277
Wel leuk om te zien hoeveel verschil er zit in jonge dreumesjes en bijna-peuters. Ze veranderen echt enorm in het tweede jaar.

Nora niet, die is niet veel veranderd ;)

pi_151243436
Wat een heerlijk vrolijk meisje. Prachtige ogen. O+ .

Nikki, als haar geliefde Boris (van het kdv) toch niet de man van haar dromen blijkt te zijn dan zal ik eens een foto van T laten zien. :P .
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:16:42 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_151243554
Sylver _O- lekker yoghurtmeisje O+

En Franny, echt Droopy ja :D superschattig
pi_151244331
Sylver wat een heerlijk meisje! O+

Vandaag gebeurde er nog iets vreemds bij ons op het kdv. Een vader vroeg aan de juffen of ze zijn dochter niet meer zoveel aandacht willen geven voortaan, want ze hadden daar in het weekend last van thuis, dan wil het meisje namelijk ook aandacht. Zo wilde hun dochter (van 13 maanden!) in het weekend bijvoorbeeld ook aandacht tijdens het koken en daar werden de ouders toch wel een beetje moe van want dat was niet de bedoeling. De juf waar het tegen gezegd werd keek mijn zusje aan met een blik van: srsly? :') Dat je dat als ouder met droge ogen aan zo'n juf durft te vragen. :o :X
pi_151244525
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sylver wat een heerlijk meisje! O+

Vandaag gebeurde er nog iets vreemds bij ons op het kdv. Een vader vroeg aan de juffen of ze zijn dochter niet meer zoveel aandacht willen geven voortaan, want ze hadden daar in het weekend last van thuis, dan wil het meisje namelijk ook aandacht. Zo wilde hun dochter (van 13 maanden!) in het weekend bijvoorbeeld ook aandacht tijdens het koken en daar werden de ouders toch wel een beetje moe van want dat was niet de bedoeling. De juf waar het tegen gezegd werd keek mijn zusje aan met een blik van: srsly? :') Dat je dat als ouder met droge ogen aan zo'n juf durft te vragen. :o :X
Wait whut??!!!! 8)7 lekker dan! Arm kind. :N
S. 2014
J. 2016
pi_151244943
Dat is echt bizar. De kdv-leidsters zullen vast wel vaker gekke dingen meemaken met ouders en kinderen, maar deze zie je niet aankomen denk ik. |:( .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')