SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst wel, maar ik heb heel enthousiast geroepen dat op mijn mooie nieuwe zwarte fiets, nu óók een mooi nieuw zwart stoeltje zat!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:19 schreef Franny_G het volgende:
Oh, wat is ze groot zo! En wat ziet ze er toch leuk uit zeg!.
Vond ze het spannend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ik heb eerlijkgezegd geen idee of meer tweelingen dit hebben. Vast wel natuurlijk, maar ik heb niet echt contact met andere tweelingouders, dus ik heb eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal. Eigenlijk vind ik het wel fijn dat ze het ook zonder elkaar zo goed doen. Ze voelen zich schijnbaar ook apart van elkaar goed en dat is ook wel mijn streven. Ze zijn dan wel toevallig op dezelfde dag geboren, maar het zijn in mijn ogen gewoon broers en individuen en zo probeer ik ze te behandelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:04 schreef Franny_G het volgende:
Nikki, wat balen toch, die zieke kindjes. En de hulp van je vader is echt goud waard.. Die S. Ja, misschien vindt hij even tijd zonder z'n broer af en toe wel fijn.. Zouden meer tweelingen dat hebben, ook op deze leeftijd al?
Wait whut??!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sylver wat een heerlijk meisje!![]()
Vandaag gebeurde er nog iets vreemds bij ons op het kdv. Een vader vroeg aan de juffen of ze zijn dochter niet meer zoveel aandacht willen geven voortaan, want ze hadden daar in het weekend last van thuis, dan wil het meisje namelijk ook aandacht. Zo wilde hun dochter (van 13 maanden!) in het weekend bijvoorbeeld ook aandacht tijdens het koken en daar werden de ouders toch wel een beetje moe van want dat was niet de bedoeling. De juf waar het tegen gezegd werd keek mijn zusje aan met een blik van: srsly?Dat je dat als ouder met droge ogen aan zo'n juf durft te vragen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |