Bekijk de Jack U set dan van gister.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:52 schreef Awesome_ het volgende:
Nu ga je zien wie mobile master race is en wie pc inferieurs zijn
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Bekijk de Jack U set dan van gister.
Ohnee want je zit op mobiel
Met een kortingsbon uitgeknipt uit de ANWB Kampioen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit vind ik echt het ergste wat er is. Gewoon geen individu meer zijn, maar een vieze samengeklonterde mutant of zo. Fuck dat. 'Hee Jos, ze hebben nu hetzelfde model fiets, in de aanbieding, de vrouwenvariant en de heren. misschien leuk als we dagje eruit willen, in de zomerdag?'
' fuck out the way ho'
Is dit next level whiteknighten?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef Beach het volgende:
moeten fripsel en c_c niet bij de op toegevoegd worden
ik hoop niet op pussy dus neequote:
Pics?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:06 schreef Weissman het volgende:
Ooit was dit een reeks zonder vrouwen.
Alleen fanta, maar haar clit was groter dan de gemiddelde piemol hier.
Je kuurtje werkt al aardig vruchten af, niet?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:06 schreef Weissman het volgende:
Ooit was dit een reeks zonder vrouwen.
Alleen fanta, maar haar clit was groter dan de gemiddelde piemol hier.
erm....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mascotte:
[ afbeelding ]
Chick:
[ afbeelding ]
Even een top-100 draaien en dan de top 36 in de OP zetten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef Beach het volgende:
Waarom word jij regelmatig over het hoofd gezien?quote:
Chick mag je nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mascotte:
[ afbeelding ]
Chick:
[ afbeelding ]
inbe4 manlet/femlet grapquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waarom wordt jij regelmatig over het hoofd gezien?
als jij mij de code aanlevert, paste ik em erin.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even een top-100 draaien en dan de top 36 in de OP zetten.
word**quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waarom wordt jij regelmatig over het hoofd gezien?
Geeft niet, je mag er ook zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
word**
weet niet, ik zal wel een onopvallend persoon zijnkan gebeuren
Jou eruit zij erin?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef Beach het volgende:
Chick is 61. Anders deze, die is 47:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Jij eruit.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:12 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jou eruit zij erin?
Wat is dit........ ben zeer teleurgesteld manmanman
was toch uitlokking zei ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:12 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jou eruit zij erin?
Wat is dit........ ben zeer teleurgesteld manmanman
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Chick is 61. Anders deze, die is 47:
[ afbeelding ]kanker manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
[..]
[ afbeelding ]je hebt de spoilertag rondom het verkeerde stukje gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
BTW: Heb jij al eens bij fitness-singles.com rond gekeken? Staat een boel lekkers tussen!quote:
[..]
[ afbeelding ]Man man man man man man man man man man man man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is naar binnen gekropen hierquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Man man man man man man man man man man man man man
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Man man man man man man man man man man man man man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
Mag van mij wel wat jongerDat was makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet op zoek.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
BTW: Heb jij al eens bij fitness-singles.com rond gekeken? Staat een boel lekkers tussen!
Mag van mij wel wat jongerWaarom heeft die geit haar muil open onder de zonnebank?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:
#alphateam heeft elkaars rug!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:19 schreef Awesome_ het volgende:
Melk is kk goeie user. Als hij weg gaat halveert het aantal liftende mensen.
Jij word dus nooit geen president meerquote:
@all: kom eens met een goede 30/40+ gymchick.quote:
Weissman is de enige die denkt dat Weissman iets voorstelt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
[..]
#alphateam heeft elkaars rug!
[..]
Jij word dus nooit geen president meer
En jij bent...?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:22 schreef Weissman het volgende:
Cor doe normaal, zo doet iedereen ook hier.
Ziet er wel ziek uit, op z'n oude dag.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:54 schreef seto het volgende:
[..]
mel wint die battle makkelijk vriend
[ afbeelding ]
quote:
Mag van mij wel wat jongerNiccccce...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Cor snapt niets van die pubers zonder smaak, hier.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:32 schreef Eleiko het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is qua muil ws. familie van dat zonnebankmokkel.quote:
Goed dat je het er even bij zet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef seto het volgende:
laat het maar aan cor over om te proberen 1 van de grappigste plaatjes ooit niet grappig te maken
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef Eleiko het volgende:
Maak anders van dit topic een dump van alle debiele gifjes.
Doeiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:44 schreef Awesome_ het volgende:
Kom wel weer terug wanneer jullie weer rustig zijn
Me 2, herstel training lekker lichte paused squats beetje quads opblazenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Misschien is 9GAG wat voor je Cor.
Yep, Turkse Communistische Partij.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Of is het een soort rare Turkse communistenbeweging
ja man, communistische guytjesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Of is het een soort rare Turkse communistenbeweging
Hahah zag laatst een auto hier met ziek grote grijze wolven sticker op de achterruitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Wat betreft Awesome zijn theorie over vrouwen die ouder worden
Tara Reid
[ afbeelding ]Dit is echt disturbingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze had al geen/slechte kontgenen maar nu dat het dan ook nog eens slap is![]()
Tara Reid
[ afbeelding ]srs, dit is wel heel sickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deathlift or Die.
Tara Reid
[ afbeelding ]past je piemel wel precies tussen voor titfuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey deucestengelfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Kietelt die jou ook zo lekker tussen je benen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hee weissman die middelste lijkt wel wat op jou
nee want ublockquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:48 schreef Awesome_ het volgende:
Hebben jullie die hete tandenchick ook?
[ afbeelding ]
Wow.
Ik weet niet wat jij uitspookt tussen een vrouw haar benen, kietelen..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kietelt die jou ook zo lekker tussen je benen?
baard -> kietelenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij uitspookt tussen een vrouw haar benen, kietelen..
inb4 banquote:
Ik zit alleen tussen m'n eigen benenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:51 schreef seto het volgende:
wat doe jij tussen een vrouw haar benen dan fripsel
FTFYquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zit alleen tussen m'n eigen benenof die van een man. (no homo)
wowquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef seto het volgende:
ingetuind
tuin
tuinieren
kaasplankje houdt van tuinieren
kaasplankje = fripsel?
speurneus werk jij bij de aivd ofzo?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef seto het volgende:
ingetuind
tuin
tuinieren
kaasplankje = fripsel?
ILLUMERNATIE CONFURMEDquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef seto het volgende:
ingetuind
tuin
tuinieren
kaasplankje = fripsel?
Aivd collega?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef seto het volgende:
ingetuind
tuin
tuinieren
kaasplankje = fripsel?
Hey badtripethaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
illumernatie
natie
nazi
duits
henk
wtf?
Doe mijn tuin ook ffquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:49 schreef kaasplankje het volgende:
brb jonges ga ff schoffele in me tuin
Ja nee man. Wel mijn tuintje. Heb genoeg gehad vandaag.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
niet je tuintje maar iets anders haha ik snap je
inb4 Fripsel heeft geen kale kano.quote:
Hahha can confirm. Zou haar wel stiekem via de achteringang naar binnen laten. Snap je.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:32 schreef Deuce92 het volgende:
Zou mijn poort ook wel een beetje openen voor een shemale met dikke tetten. Snap je.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahha can confirm. Zou haar wel stiekem via de achteringang naar binnen laten. Snap je.
Waarom testen jullie het niet eerst eens bij elkaar voor je nadrukkelijk opzoek gaat naar shemales.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:37 schreef Deuce92 het volgende:
Als je in je kont laten nemen door een lekkere shemale met dikke tetten al homo is weet ik het ook niet meer.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
[..]
Waarom testen jullie het niet eerst eens bij elkaar voor je nadrukkelijk opzoek gaat naar shemales.
Zoals jullie dan zouden zeggen #nohomo
Oh echt? Was me nog niet duidelijk.quote:
Maar als je nu mocht kiezen Sapman voor jullie shemalefreaks onder elkaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh echt? Was me nog niet duidelijk.
Maar zou je niet zo'n fitte vrouw van 53 in haar rimpelige kontje pakken?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
Laat ze maar lachen je doet er iig nog iets aan nowhiteknight.
Scheelt wel dat je in ieder geval genoeg massa hebt om niet weg te waaien in deze wind.
1 minuut per keerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Net weer sinds een miljoen jaar gepoogd hard te lopen. He-le-maal naar de klote gegaan, mag een minuut per keer volgehouden, uitgelachen, van binnen gehuild.
Overmorgen maar weer proberen.
Ik ben zelf meer top eigenlijk dus zou mn cheeks niet spreiden voor een man.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maar als je nu mocht kiezen Sapman voor jullie shemalefreaks onder elkaar.
Voor wie zou je je cheeks eerder spreiden, deuce of dreamer?
Als is #2 hier niet meer actief
Nee maar serieus snap nooit dat mensen lachen om dikke mensen in de gym. Ze komen in ieder geval nog in de gym omdat ze zelf ook inzien dat ze dik zijn. Beter dan gewoon op de bank zitten en proberen via tumblr de maatschappij te veranderen.quote:
denk dat jij wel de laatste bent in dit topic die iets over een ander moet zeggenquote:
dat doe jij ook af en toequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iets herhalen en er eenachter zetten en denken dat je gevat, edgy en sarcastisch bent
.
Ja ik voel me heel edgy en sarcastisch nu. Boehoehoe.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iets herhalen en er eenachter zetten en denken dat je gevat, edgy en sarcastisch bent
.
Dan moet je toch wat harder je best doen want je zit er echt totaal naastquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
denk dat jij wel de laatste bent in dit topic die iets over een ander moet zeggen
no offence verder, denk ik gewoon
krijgen we deze act weerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan moet je toch wat harder je best doen want je zit er echt totaal naast
Haha echt zo'n alto die altijd weer anders moet zijn. Heb je ook zo'n shirt van "het is geel en je kunt er op staan"quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik voel me heel edgy en sarcastisch nu. Boehoehoe.
lol funny hank, jij kankert altijd altijd op alles en iedereenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:46 schreef fathank het volgende:
Kunnen alle negatievelingen lekker hun eigen topic openen ofzo? Dat gezeik altijd op elkaar.
Precies ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee maar serieus snap nooit dat mensen lachen om dikke mensen in de gym. Ze komen in ieder geval nog in de gym omdat ze zelf ook inzien dat ze dik zijn. Beter dan gewoon op de bank zitten en proberen via tumblr de maatschappij te veranderen.
Ik word alleen maar groter!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies ja.
Hoewel ik eigenlijk nog nooit een écht dik iemand daadwerkelijk heb zien afvallen, in de gym.
Néé. Maar als ik al zelfmedelijden zou moeten hebben om 1 minuut rennen lag ik alleen maar te janken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey maar fripsel, jij bent die 20 kilo afgevallen door in één keer een marathon te lopen, begrijp ik?
EEN KUIKENTJE xDquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha echt zo'n alto die altijd weer anders moet zijn. Heb je ook zo'n shirt van "het is geel en je kunt er op staan"
Nee dat is zo, ze komen twee weken, gaan op een fietsje zitten candycrush spelen en dan zie je ze niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies ja.
Hoewel ik eigenlijk nog nooit een écht dik iemand daadwerkelijk heb zien afvallen, in de gym.
Ben je nu echt zo dom, of doe je alsof? Dat laatste toch zeker he?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Néé. Maar als ik al zelfmedelijden zou moeten hebben om 1 minuut rennen lag ik alleen maar te janken.
Ik ben kk dom. Veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom, of doe je alsof? Dat laatste toch zeker he?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Néé. Maar als ik al zelfmedelijden zou moeten hebben om 1 minuut rennen lag ik alleen maar te janken.
Of de afdeling bariatrie.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:50 schreef Ethanolic het volgende:
de echte dikkerts vallen alleen af bij afvallers xxl
gewoon ovenfriet doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of de afdeling bariatrie.
Misschien maar gewoon een bandje laten zetten. Lekker makkelijk. Ik las in LIF dat je 3 weken na de operatie alweer aan de frietjes kan.
Nee joh! Dat eten dwingt je, je hebt geen keuze. Suikerverslaving alles.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
Idd gewoon door blijven eten en op kosten van de premiebetalers zo'n maagband nemen. Vooral niet accepteren dat het probleem tussen de oren zit.
Valt toch best mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol funny hank, jij kankert altijd altijd op alles en iedereen
veel plezierquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
No offense, maar ja. Lekker snel weer. Nogmaals, no offense.
Lol fucking junkiesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee joh! Dat eten dwingt je, je hebt geen keuze. Suikerverslaving alles.
Er is bij ons wel een meid die eerst beetje overgewicht had, met een pear shaped lichaam. Inmiddels is ze best slank, maar heeft ze echt enorme lower body gains gemaakt. Echt een asser van hier to Tokyo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat is zo, ze komen twee weken, gaan op een fietsje zitten candycrush spelen en dan zie je ze niet meer.
Mss wel idee, nog nooit zo snel van punt a naar punt b bewogen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Weissman het volgende:
Hey C-C
zullen we een dozijn muizen in je woning droppen?
dan ren je wel langer dan een minuut, trap op ook
Dat klinkt wel fucking goed. Heeft ze ook nog de fat girl boobs? Sowieso hebben voormalige fatties altijd zieke benen omdat ze jaren lang die 130kg hebben meegedragen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Er is bij ons wel een meid die eerst beetje overgewicht had, met een pear shaped lichaam. Inmiddels is ze best slank, maar heeft ze echt enorme lower body gains gemaakt. Echt een asser van hier to Tokyo.
Zie haar 9/10 keer haar onderlijf trainen, en dan met de nadruk op de glutes. I ain't even mad though.
mijne had je al binnen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:55 schreef Awesome_ het volgende:
Inzetten kan nog steeds via dm, gewoon je naam, inzet en mogelijke winnaar. Ik stuur je de odds
Valt wel mee. Echt nog steeds pear shaped. Niet klein of zo, maar ook niet opmerkelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fucking goed. Heeft ze ook nog de fat girl boobs? Sowieso hebben voormalige fatties altijd zieke benen omdat ze jaren lang die 130kg hebben meegedragen.
Vaak blijft er van die tieten niks over. Van die uitgezakte theezakjes onder de straie.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fucking goed. Heeft ze ook nog de fat girl boobs? Sowieso hebben voormalige fatties altijd zieke benen omdat ze jaren lang die 130kg hebben meegedragen.
Hey c_c, doe je ook no fap?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ossum, statusupdateje: so far so good.
Nu voel je je heel edgy en sarcastisch zeker.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh was dat een burn? Sorry zal ff verontwaardigd doen.
Vond het wel een goed idee.
Helaas wel idd...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Vaak blijft er van die tieten niks over. Van die uitgezakte theezakjes onder de straie.
Klaas, 4.25 en 3 ampullen baltic en versleten boxershortquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als jij Karel, 3euro en een paar versleten straps, c_c was. Dan wel.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nu voel je je heel edgy en sarcastisch zeker.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:58 schreef Deuce92 het volgende:
Zou mij ook wel laten edgen door c_c en fripsel.
Mja is lastig dit. Het is een beetje alsof er een incontinente puppy om je heen loopt te keffen. Als ik er aandacht aan geef raakt het alleen maar enthousiaster.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:58 schreef Awesome_ het volgende:
AND THE BATTLE CONTINUES
HOU ZOU C_C TERUGKOMEN
Vriend het is de verjaardag van m'n bff, en ik heb z'n hele avond gepland. Daarna 12 dagen. Honest.quote:
Als je nog geen minuut kunt hardlopen kun je sowieso niks winnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja is lastig dit. Het is een beetje alsof er een incontinente puppy om je heen loopt te keffen. Als ik er aandacht aan geef raakt het alleen maar enthousiaster.
Aan de andere kant, als ik niets zeg, denkt het dat het wint en gaan jullie mopperen. Ik kan bijna niet winnen he.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als je nog geen minuut kunt hardlopen kun je sowieso niks winnen.
Oh kk op, hoeveel evy-beginners gaan niet dood bij de eerste les.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hartstikke treurig. Hoor je mij niet ontkennen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:02 schreef fathank het volgende:
nokkie gaan op de badkamer van een jonko is ook wel een beetje treurig
Bijna niemand. Alleen mensen die veel en veel te zwaar zijn. Kom hier dan niet trots doen dat je zo hardcore aan het trainen bent, want dat ben je overduidelijk niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh kk op, hoeveel evy-beginners gaan niet dood bij de eerste les.
Daarna klinkt ze wel als een muis heb ik zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:02 schreef Sapstengel het volgende:
De 100 meter sprint kun je wel winnen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik ben ook veel en veel te zwaar. En hoeveel je daar ook tegenop fietst, hardlopen blijf ik kklastig vinden. Het is niet (alleen) conditie, het is voornamelijk pijn in m'n knieen en heupen. Daar moet ik rustig voor doen ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bijna niemand. Alleen mensen die veel en veel te zwaar zijn. Kom hier dan niet trots doen dat je zo hardcore aan het trainen bent, want dat ben je overduidelijk niet.
vraag deuce, die had vandaag ook 'leg day'quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Nou zo ff die lichte legday.
Wel lastig met ego enzo, hoe kan ik mezelf inhouden?
Dat iig niet meer als 200 kg ga squatte vandaag?
Nog tips?
Ja duh als er zo'n gewicht op mijn gewrichten zou staan zou ik ook lekker binnen blijven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben ook veel en veel te zwaar. En hoeveel je daar ook tegenop fietst, hardlopen blijf ik kklastig vinden. Het is niet (alleen) conditie, het is voornamelijk pijn in m'n knieen en heupen. Daar moet ik rustig voor doen ja.
Ik kan ook wel met een willekeurige ziekte noemen die het moeilijk voor me maakt, als het dan ineens wel acceptabel is?
ze wordt gefrustreerdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan ook wel met een willekeurige ziekte noemen
Wie was er de vorige keer aan het huilen dat we het niet zo gingen spelen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben ook veel en veel te zwaar. En hoeveel je daar ook tegenop fietst, hardlopen blijf ik kklastig vinden. Het is niet (alleen) conditie, het is voornamelijk pijn in m'n knieen en heupen. Daar moet ik rustig voor doen ja.
Ik kan ook wel met een willekeurige ziekte noemen die het moeilijk voor me maakt, als het dan ineens wel acceptabel is?
vond het ook wel een vennijnige idd. Echt genieten dit.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:06 schreef seto het volgende:
[..]
ze wordt gefrustreerd
kookpunt is bijna bereikt
Dan probeer je te snel te gaan, ga dan wat langzamer. Die les is 1-(1)-1-(1)-2-(2)-2-(2)-3-(3) waarbij je de minuten tussen haakjes nog mag lopen ook. Van de 18 minuten ren je er dus maar 9 en niet eens aan een stuk. Als je al daar al kapot aan gaat doe je iets verkeerd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh kk op, hoeveel evy-beginners gaan niet dood bij de eerste les.
Eh. Doei?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja duh als er zo'n gewicht op mijn gewrichten zou staan zou ik ook lekker binnen blijven.
Doei
Waarom ga je dan ook hardlopen? Kun je niet gewoon gaan fietsen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou kind, en ik was niet aan het huilen. Niet alles gaat over jou.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wie was er de vorige keer aan het huilen dat we het niet zo gingen spelen?
Whahaha ga je serieus die kaart spelen van 'niet alles gaat over..' daar had je de vorige keer anders zelf ook een denkfout in gemaakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou kind, en ik was niet aan het huilen. Niet alles gaat over jou.
Ik heb het over het feit dat ik 2 keer geopereerd ben aan m'n heup.
Kan je beter fietsen ipv hardlopen, kan je altijd nog toevoegen in de toekomst danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou kind, en ik was niet aan het huilen. Niet alles gaat over jou.
Ik heb het over het feit dat ik 2 keer geopereerd ben aan m'n heup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |