Nee, waarom?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Als jij weet hoe veel ik weeg dan weet je mijn lengte ook, toch?
Nou nou.. gisteren las ik hier nog dat je vriendelijker bent de laatste tijdquote:
is illusiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nou.. gisteren las ik hier nog dat je vriendelijker bent de laatste tijd
Dat heb je zelf gezegd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan hoeveel ik weeg?
Ik ben overduidelijk niet zo helder meer.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:55 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben overduidelijk niet zo helder meer.kan me er niks van herinneren
Naja ik ben iets groter dan jou, als je het zo graag wilde weten.
nu wilt hij met je seksen xdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:55 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben overduidelijk niet zo helder meer.kan me er niks van herinneren
Naja ik ben iets groter dan jou, als je het zo graag wilde weten.
Ooh kleurplatenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stiften op alcohol basis. Ik ga er kleurplaten mee in kleuren..
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:56 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ooh kleurplaten![]()
Maar goed, iedereen zijn ding!
Hier ben ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:58 schreef politiekman het volgende:
Ik had alleen gehoopt op een artistiek wonder.
ik kan heel goed piemels tekenenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:58 schreef politiekman het volgende:
Ik had alleen gehoopt op een artistiek wonder.
Met detaills? Haartjes? Vouwtjes? dan +1quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan heel goed piemels tekenen
Let's get it!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat dat betreft zouden wij een perfect stel zijn.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan heel goed piemels tekenen
De enige goede vorm van hardcore is hardcore punk gr.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:00 schreef RadioSlut het volgende:
Door Bangface is de behoefte om weer eens een hardcorefeestje te bezoeken veels te groot geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
Als er nou in de zomer goeie betaalbare festivals warenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:00 schreef RadioSlut het volgende:
Door Bangface is de behoefte om weer eens een hardcorefeestje te bezoeken veels te groot geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |