Zo doe je niet tegen een vrouw, ga even heel gauw in de hoek zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ff dimmen he pik
dat is mijn nerdje en hij doet mijn huiswerk al
jij bent een vrouw???quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zo doe je niet tegen een vrouw, ga even heel gauw in de hoek zitten.
Ik heb geen nerdjes nodig voor mijn huiswerk. Wel voor andere doeleinden.
HAHAHAHAHHAHAH GOEIE FA2 FLIPSquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
niet zo stoer doen pls. Moet ik jullie straks weer huisarrest geven of zo.
Er is genoeg kitkat voor iedereen, rustig maar flipsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
niet zo stoer doen pls. Moet ik jullie straks weer huisarrest geven of zo.
Het blijkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent een vrouw???
[..]
HAHAHAHAHHAHAH GOEIE FA2 FLIPS
waarom doe je het dan alsnog?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Pauze en hoef geen verantwoording aan je af te leggen.
rebels hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Pauze en hoef geen verantwoording aan je af te leggen.
ik heb gisteren nog een kitkat opgegeten. Geen chunky.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Er is genoeg kitkat voor iedereen, rustig maar flips
godslaster!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb gisteren nog een kitkat opgegeten. Geen chunky.
op fok?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Als je goed zoekt zal er vast wel wat te vinden zijn.
dat kost moeitequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Als je goed zoekt zal er vast wel wat te vinden zijn.
Heyyyy RSquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ach gosjie.Dan kan ik daar helaas niks aan doen.
Ja, zoals ik al zei, als je goed zoekt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pics van je mossel in dm om te bewijzen dat je gleufdier bent bitte
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pics van je mossel in dm om te bewijzen dat je gleufdier bent bitte
ik doe niet aan zoekenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei, als je goed zoekt.
Ja, ik heb er ook eentjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:28 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nice!Nu ook zin in douchen.
Hou je van katten?
Ik heb inmiddels gegeten. Alleen nog geen nerdje helaas.quote:
Wat een liefieeeeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef politiekman het volgende:
Cute! Maar katten van mensen op fok zijn leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
Ik wil wel, alleen helaas geen nerdje, misschien een beetjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb inmiddels gegeten. Alleen nog geen nerdje helaas.
Je weet al hoe mijn beste mattie kat er uit zietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Cute! Maar katten van mensen op fok zijn leuker.
Ik heb helaas echt trek in een nerdje, geen artistiekeling.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik wil wel, alleen helaas geen nerdje, misschien een beetje
Ja met die bange kopquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef politiekman het volgende:
[..]
Je weet al hoe mijn beste mattie kat er uit ziet
Hou je ook van katten?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef Crip het volgende:
Waarom maken jullie me altijd jaloers met jullie katten.
je mag witje hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef Crip het volgende:
Waarom maken jullie me altijd jaloers met jullie katten.
ik word een beetje bangquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb helaas echt trek in een nerdje, geen artistiekeling.Morgen weer eens kans
Shitquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb helaas echt trek in een nerdje, geen artistiekeling.Morgen weer eens kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |