Zoiets?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat, en ik wil wel een paar accoorden kunnen natuurlijk.
Yep, Brazilie is niet veel anders dan Australie qua beesten die je maar al te graag te grazen willen nemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoort er allemaal bij daar natuurlijk, je moet wel lijden voor je zon.
Pachelbel doet het ook altijd goedquote:
Spinnenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, Brazilie is niet veel anders dan Australie qua beesten die je maar al te graag te grazen willen nemen.
Pachelbel's Canon in Dquote:
Zal eens luisterenquote:
I don't do YTquote:
Nee, je kan daar op alle manieren dood die je maar wilquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, Brazilie is niet veel anders dan Australie qua beesten die je maar al te graag te grazen willen nemen.
Precies. Kent iedereenquote:
Als ik zie wat Air in een jaar geleerd heeft (from scratch), dan is terug naar de basis echt geen rampquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal eens luisteren
Denk dat ik toch weer eerst terug moet naar de basis, maar dat is een tweede
Ik snap de lol niet van een spin of schorpioen als huisdier willen. Je kan er niks mee behalve eten geven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:26 schreef CherryLips het volgende:
En dan toch een vogelspin willen hebben
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je kan daar op alle manieren dood die je maar wil.
Ik had dat soort beestenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik snap de lol niet van een spin of schorpioen als huisdier willen. Je kan er niks mee behalve eten geven.
[..]
Nou ja, alleen eten geven kan ook leuk zijn. Een bak piranha's en een kippenpoot lijkt me best leuk voor een keertjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had dat soort beesten.
Ik vond er ook niet zoveel aan, je zag ze ook vaak niet, maar ja.
Moet je ze eerst ontzettend uithongeren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou ja, alleen eten geven kan ook leuk zijn. Een bak piranha's en een kippenpoot lijkt me best leuk voor een keertje
We hebben een keer GEEN storingen!, Dit is echt letterlijk "snel, bel de krant!"quote:Treinen volgens dienstregeling ondanks storm
UTRECHT -
Het treinverkeer heeft dinsdagochtend maar weinig overlast door de harde wind. Tot nu toe zijn nergens in het land berichten over omgewaaide bomen op het spoor. Alles verloopt goed, meldden de Nederlandse Spoorwegen.
Ow dat vind ik ook zeker niet, ben ik ook alleen maar blij meequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik zie wat Air in een jaar geleerd heeft (from scratch), dan is terug naar de basis echt geen ramp
Slang was wel grappig, in het begin, na een tijdje heb je dat ook wel gezienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou ja, alleen eten geven kan ook leuk zijn. Een bak piranha's en een kippenpoot lijkt me best leuk voor een keertje
Dat zou ik dan weer zielig vindenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet je ze eerst ontzettend uithongeren.
Gezien de enorme overlast die het weg- en luchtverkeer ondergaat, is dat inderdaad wel iets wat even gemeld kan worden. Veel mensen zullen toch (onterecht) invullen dat het dan bij de NS wel helemaal kut moet zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:37 schreef HeatWave het volgende:
.
[..]
We hebben een keer GEEN storingen!, Dit is echt letterlijk "snel, bel de krant!".
Ik snap het wel hoor, maar ik vind het toch een beetje apart overkomen, iets melden dat gewoon altijd zo zou moeten zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezien de enorme overlast die het weg- en luchtverkeer ondergaat, is dat inderdaad wel iets wat even gemeld kan worden. Veel mensen zullen toch (onterecht) invullen dat het dan bij de NS wel helemaal kut moet zijn.
Overigens in Duitsland wel van alles mis op het spoor.
Over een jaartje wil ik jullie wel een duet horen spelenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat vind ik ook zeker niet, ben ik ook alleen maar blij mee![]()
(anders heeft het ook weinig zin om te gaan lessen vind ik)
Is het ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, maar ik vind het toch een beetje apart overkomen, iets melden dat gewoon altijd zo zou moeten zijn.
Dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is het ook
Maar ik denk dat ze elke dag een actueel bericht naar de pers sturen, en dat de pers het nu een keer afdrukt
Had je te maken met een verkeersregelaar die gewoon z'n werk deed of met een laffe hond die een hard werkende man een klap probeert te geven?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:49 schreef MissMSX het volgende:
Ik was altijd nogal verontwaardigd over dit soort dingen, tot ik laatst zelf te maken had met zo'n vent. M'n handen jeukten. Wat een lul.
http://www.telegraaf.nl/t(...)keersregelaar__.html
Op de enorme files na danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
Oh well, fijn dat het land een keer niet instort bij een heel klein beetje "extreem" weer.
True, maar daar heb ik nooit zo'n last van gelukkig.quote:
Dat eerste. Maar hij had het inschattingsvermogen van een aapquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had je te maken met een verkeersregelaar die gewoon z'n werk deed of met een laffe hond die een hard werkende man een klap probeert te geven?
Whaha dacht t niet, ik speel niet voor publiekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over een jaartje wil ik jullie wel een duet horen spelen
Publiek is een groot woord voor m'n uppiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Whaha dacht t niet, ik speel niet voor publiek
Satesaus? Gewoon pindakaas met wat melk toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:28 schreef Belsezar het volgende:
Vanavond patat oorlog!
Eens Wijko magnetron satesaus proberen, geen zin in gedoe met kokend water
Die is echt prima te doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:28 schreef Belsezar het volgende:
Vanavond patat oorlog!
Eens Wijko magnetron satesaus proberen, geen zin in gedoe met kokend water
Ieeuw, dat lijkt me niks.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Satesaus? Gewoon pindakaas met wat melk toch?
Dat denk ik ook. Ik had al de geconcentreerde vorm van Wijko geprobeerd en die was lekker! Nu wat meer voor gemak gaan en de simpele variant proberen. Wel fijn dat ze een mini uitvoering hebben, niet gelijk zo'n mega pot saus voor 1 persoon.quote:
Idd, die kleine bakjes zijn echt prima, zit toch meer in dan je denkt ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ieeuw, dat lijkt me niks.
En je vergeet nog een flinke lik sambal
[..]
Dat denk ik ook. Ik had al de geconcentreerde vorm van Wijko geprobeerd en die was lekker! Nu wat meer voor gemak gaan en de simpele variant proberen. Wel fijn dat ze een mini uitvoering hebben, niet gelijk zo'n mega pot saus voor 1 persoon.
Ik eet zelden satesaus, maar die van pindakaas is de enige die ik te vreten vindquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ieeuw, dat lijkt me niks.
En je vergeet nog een flinke lik sambal
[..]
Dat denk ik ook. Ik had al de geconcentreerde vorm van Wijko geprobeerd en die was lekker! Nu wat meer voor gemak gaan en de simpele variant proberen. Wel fijn dat ze een mini uitvoering hebben, niet gelijk zo'n mega pot saus voor 1 persoon.
Dat viel mij ook op, die mini geconcentreerde leverde bijna een halve liter saus op.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, die kleine bakjes zijn echt prima, zit toch meer in dan je denkt ook.
Enorm duur, maar zo handig.
Ja, eenpersoons is duurder, maar vaak toch nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op, die mini geconcentreerde leverde bijna een halve liter saus op.
En ja duurder maar anders gooi ik zo'n grote pot halverwege toch weg omdat hij al te lang open is. Ik denk dat het dan qua prijs niet ver uit elkaar ligt.
Een oude vriend deed het vroeger 50 - 50 sambal en sate. En zweten dat hij deed op elke bbq. Ik wil niet weten hoe de dag erna op de wc was voor hemquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik eet zelden satesaus, maar die van pindakaas is de enige die ik te vreten vind
En naar gelieve sambal. Uiteraard
Oe, vroeger had je Beast van Calve, die was zo lekker bij een bbqquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:47 schreef HarveySpecter het volgende:
Geef mij maar Samba saus![]()
[ afbeelding ]
![]()
Die is ook lekker idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:47 schreef HarveySpecter het volgende:
Geef mij maar Samba saus![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een oude vriend deed het vroeger 50 - 50 sambal en sate. En zweten dat hij deed op elke bbq. Ik wil niet weten hoe de dag erna op de wc was voor hem
Waarschijnlijk zo'n zware shag roker. Die proeven toch niets meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij dat vaker deed dan waren al z'n zenuwen misschien al wel weggebrand
Er zijn mensen die met hun reet roken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n zware shag roker. Die proeven toch niets meer.
Er zijn ook mensen die vuurpijlen de lucht in schieten via hun anus. Dus ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zijn mensen die met hun reet roken?
Ik ga dit snel uit mijn gedachten bannenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die vuurpijlen de lucht in schieten via hun anus. Dus ja, waarom niet?
Sorry, maar dat gaat echt niet meer lukken haha.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga dit snel uit mijn gedachten bannen
Komt omdat het tocht in je huis.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik kap met die huisdieren hoor, nu ligt er weer een cavia voor pampus
Mag mijn kat een weekje komen logeren?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik kap met die huisdieren hoor, nu ligt er weer een cavia voor pampus
Hij is niet verkouden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:36 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Komt omdat het tocht in je huis.
Hij weegt (nog) 1600 gram. Krijgt ie dat op?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag mijn kat een weekje komen logeren?
Als alles bij jou kassiewijlen gaat...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij weegt (nog) 1600 gram. Krijgt ie dat op?
quote:
En aangezien je vanochtend de tocht langs je benen voelde, dacht ik zo.......quote:Cavia's binnen houden
Een cavia kan zonder problemen het hele jaar door binnenshuis worden gehouden. Zo heeft u een goed contact met het dier en wort hij veel tammer. Een cavia is een echt gezelligheidsdier en zal regelmatig van zich laten horen met aanstekelijk gepiep. Wanneer een cavia altijd in een (kleinere) binnen kooi zit, moet u hem minstens een keer per dag een rondje door de kamer laten lopen.
Waar moet je op letten bij de plek van een cavia hok binnen?
U kunt de cavia kooi het beste op de juiste plek zetten, hieronder staan een paar tips.
- Een lichte plek, bij voorkeur in de buurt van een raam zodat de cavia naar buiten kunnen kijken.
- Niet in de volle zon achter glas, minimaal een goede schaduwplek in het hok.
- Niet naast de verwarming in de winter.
- Niet op een tochtige plek, cavia's kunnen heel slecht tegen tocht.
- Een relatief rustige plek waar niet teveel doorloop is, bijvoorbeeld in een hoek tegen de muur.
Een caviakooi binnen kan dus op vele plekken staan, als je bovenstaande adviezen maar in de gaten houdt. Een gang is over het algemeen geen goede plek, aangezien daar veel tocht is, veel langs het hok wordt gelopen en over het algemeen te donker en kil is.
Ja hij was gewoon niet goed wijs, stukje stokbrood was laagje sate en dan laagje sambalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij dat vaker deed dan waren al z'n zenuwen misschien al wel weggebrand
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als alles bij jou kassiewijlen gaat...
Hij staat niet op de tocht, maar bedankt voor het opzoekenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:46 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
[..]
En aangezien je vanochtend de tocht langs je benen voelde, dacht ik zo.......
Ik heb nog niets gekeken van dit seizoen, kan nu weer lekker in 1 keer door.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:58 schreef Belsezar het volgende:
De cliffhanger van the walking dead was weer
En dan komt er ook nog een spin-off van de zomer
Ik zal niks verklappen maar als je halverwege bent en het wat saai gaat vinden, hou volquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gekeken van dit seizoen, kan nu weer lekker in 1 keer door.
Oh, dat is elk seizoen zo toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal niks verklappen maar als je halverwege bent en het wat saai gaat vinden, hou vol
quote:
quote:
Ik til opzich niet zo zwaar aan spoilers hoor hoorquote:
Ok, een heel klein spoilertje:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik til opzich niet zo zwaar aan spoilers hoor hoor. Liever niet, maar ga geen moord en brand schreeuwen. Als je iets niet wil weten moet je offline blijven
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meer ga ik absoluut niet vertellen, de verrassingen zijn te leuk
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, een heel klein spoilertje:BLOEDBAK!!! DAT WOU IK HELEMAAL NIET WETEN NOG!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meer ga ik absoluut niet vertellen, de verrassingen zijn te leuk!111111111!!!1
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Godverdomme, had ik toch naar Miss B moeten luisterenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
BLOEDBAK!!! DAT WOU IK HELEMAAL NIET WETEN NOG!!!!111111111!!!1
.
Neuh, dat sowieso nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Godverdomme, had ik toch naar Miss B moeten luisteren
Pas op he, ze is binnenkort op loopafstand van jequote:
Ja, dus? Die komt mij echt niet opzoeken hoor, veels te linkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pas op he, ze is binnenkort op loopafstand van je
Oh ja, ik ben zó bangquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Die komt mij echt niet opzoeken hoor, veels te link.
Nee, voor beiden veels te link bedoel ikquote:
Ja huuh, voor je het weet zitten we weer aan de drank en steakquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, voor beiden veels te link bedoel ik.
Mutual assured destruction. Westen vs oosten, heeft jarenlang prima gewerktquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, voor beiden veels te link bedoel ik.
Precies, dat is voor niemand leukquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja huuh, voor je het weet zitten we weer aan de drank en steak
Ja, maar ze is nu niet meer single, dus niet zo'n goed planquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mutual assured destruction. Westen vs oosten, heeft jarenlang prima gewerkt
Ja ok, dus je kan idd zeggen wat je wilt zonder vreesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ze is nu niet meer single, dus niet zo'n goed plan.
Dat deed ik geloof ik al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok, dus je kan idd zeggen wat je wilt zonder vrees
Jij lefgozert!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat deed ik geloof ik al een tijdje hoor.
Zo rol ikquote:
Oooooooookeeeeeeeeequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef Belsezar het volgende:
Fucking hell![]()
http://www.hetvondelpark.net/Vondelnieuws/DeStuntVanDeIceman
Dat hij niet goed wijs is met zijn ijs zwemmen ok, maar dan zoiets doenquote:
Wijntje?quote:
ja, dat met dat ijs is gewoon zijn werk zeg maarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat hij niet goed wijs is met zijn ijs zwemmen ok, maar dan zoiets doen
[..]
Wijntje?
Je zal er maar langslopen met je kids tijdens een leuke wandeling in het Vondelparkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat met dat ijs is gewoon zijn werk zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |