Is dat zo? Volgens mij veel minder toch?quote:Op woensdag 1 april 2015 09:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gebeurt elk jaar wel een keer dat de piloot besluit het vliegtuig te crashen.
Mijn vriendin heeft toevallig gisteren over nog wat vergelijkbare incidenten gelezen, maar dan in Botswana enzo. Verder precies hetzelfde. Ik kan de linkjes later wel even opzoeken, maar het gebeurt vaker dan ik dacht. Niet dat er continu vliegtuigen uit de lucht vallen om deze reden natuurlijk, maar zo ongeveer 1x per jaar is wel realistisch.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij veel minder toch?
In Afrika is dat aan de orde van de dag. Gemiddeld zo'n 33 per dag die zich met vliegtuig en al de grond in boren.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij veel minder toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
empathie is niet helemaal je dingetje?quote:Op woensdag 1 april 2015 00:25 schreef Coelho het volgende:
Noem me afgestompt, gevoelloos of rationeel, maar ondanks dat ik iedereen oprecht in zijn waarde wil laten kan ik er helemaal niks mee.
1x per jaar is gelukkig niet realistisch.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet dat er continu vliegtuigen uit de lucht vallen om deze reden natuurlijk, maar zo ongeveer 1x per jaar is wel realistisch.
"we"? huh? Wie is we? Krijg jij dit voor je kiezen? Ik? Volgens mij krijg jij niets voor de kiezen en ik al helemaal niet. Ik heb ook niets hoeven verwerken, want ik had er niets mee te maken.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:56 schreef Loekie1 het volgende:
Hadden we net de MH17 een beetje verwerkt, ook een ramp die niet had gehoeven als KLM een beetje had opgelet, krijgen we nu dit voor onze kiezen, weer vanwege naieve luchtvaartmaatschappijen.
Ik denk niet dat ze controle hebben over hun pupillen. En depressieven die onder de antidepressiva zitten zullen niet zo'n neiging hebben om te faken.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:12 schreef 11en30 het volgende:
Psychopaten kunnen empathie faken als de beste. Nog beter zelfs dan Fok!kers.
Het is dan ook een broodje aapverhaal.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat je als je zelf in dat vliegtuig zit nog op het idee komt je laatste minuten te filmen. Ik was er in alle paniek niet op gekomen.
O ja?quote:Op woensdag 1 april 2015 12:16 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het is dan ook een broodje aapverhaal.
ik ook niet, maar tegenwoordig zijn er zat mensen (vooral >25) die elke drol nog op feestboek zettenquote:Op woensdag 1 april 2015 12:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat je als je zelf in dat vliegtuig zit nog op het idee komt je laatste minuten te filmen. Ik was er in alle paniek niet op gekomen.
Is het nu wel of niet waar? Dat het niet is gepubliceerd klopt.quote:
We storten neer!!!11EINZ111!!quote:Op woensdag 1 april 2015 12:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik ook niet, maar tegenwoordig zijn er zat mensen (vooral >25) die elke drol nog op feestboek zetten
geen idee of het waar is, maar de gepubliceerde was van niet van deze crashquote:Op woensdag 1 april 2015 12:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is het nu wel of niet waar? Dat het niet is gepubliceerd klopt.
Ik ga er wel vanuit dat ze bij Bild en ParisMatch niet zo achterlijk zijn dat ze denken dat die youtubefake echt is.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is het nu wel of niet waar? Dat het niet is gepubliceerd klopt.
Ze hebben nog geen beelden gepubliceerd.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
geen idee of het waar is, maar de gepubliceerde was van niet van deze crash
Dat wil niet zeggen dat er geen beelden zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:29 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen beelden gepubliceerd.
Ik zeg juist dat ik wel geloof dat ze authentiek materiaal in bezit of gezien hebben.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:31 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat er geen beelden zijn natuurlijk.
Dat is dezelfde redenatie als je nu gaat zeggen dat er geen data recorder is, want de echte tapes heb je ook nog niet gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |