Dat beeld fade eruit? Zou er geknipt zijn?quote:
Nvm.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:26 schreef aloa het volgende:
De bladen laten op hun site geen beelden van de video zien. De video duurt enkele seconden en laat zien wat er de laatste momenten aan boord gebeurt. De digitale video werd op de rampplek gevonden door iemand rond het onderzoek op die plek.
Er zijn op de beelden volgens de kranten geen personen te zien. Wel is de paniek van de passagiers te horen. In verschillende talen zou er 'My God' worden geroepen. Er zijn ook metalen bonken te horen, mogelijk van de piloot die de cockpitdeur probeert te forceren met een zwaar voorwerp. Net voor het einde van de video wordt het toestel heen en weer geslingerd, het lijkt op dat moment een berg te raken. Passagiers huilen. Vervolgens gaat het beeld op zwart.
http://www.ad.nl/ad/nl/34(...)crasht-toestel.dhtml
De verhoudingen zijn redelijk zoek, maar 2 nooduitgangen boven de vleugel = A320 (of A321)quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt mij fake, volgens mij is dat geen A320.
Ik bedoelde dat gedeelte zogenaamd van binnen gefilmd. Dat is een wide-body, je ziet ook schermpjes in de stoelen enz (heeft Germanwings niet). Dat Youtube-kanaal is ook "lichtelijk" dubieus.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:35 schreef OEM het volgende:
[..]
De verhoudingen zijn redelijk zoek, maar 2 nooduitgangen boven de vleugel = A320 (of A321)
Ja dit, kan ook gewoon rommelig met 'n foon gefilmd zijn bij bijv opstijgen met slecht weer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt mij fake, volgens mij is dat niet het interieur van een A320. Video is ook 6 dagen oud.![]()
Nooit in een airbus gezeten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt mij fake, volgens mij is dat niet het interieur van een A320. Video is ook 6 dagen oud.![]()
'kee, bij het boarden is het duidelijk 3+3, dus dat kan wel. Daarna wordt het idd wel een beetje dubieus.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat gedeelte zogenaamd van binnen gefilmd. Dat is een wide-body, je ziet ook schermpjes in de stoelen enz (heeft Germanwings niet). Dat Youtube-kanaal is ook "lichtelijk" dubieus.
Hmm, je zou wel eens gelijk kunnen hebben, had de datum van upload ook nog niet gezien, lijkt me inderdaad fake. Zal 'm eruit halen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat gedeelte zogenaamd van binnen gefilmd. Dat is een wide-body, je ziet ook schermpjes in de stoelen enz (heeft Germanwings niet). Dat Youtube-kanaal is ook "lichtelijk" dubieus.
twitter:mashable twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 22:46:05French officials tell @NBCNews: "The video claim by @ParisMatch is false. It is a fake. There is no such video." http://t.co/xdxuQhKDUP reageer retweet
ik laat hem lekker staanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:43 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
Hmm, je zou wel eens gelijk kunnen hebben, had de datum van upload ook nog niet gezien, lijkt me inderdaad fake. Zal 'm eruit halen.
Het is klote dat ze dood zijn door zo'n imbeciel en klote dat ze waarschijnlijk hebben ze geweten dat ze er aan gingen. Zal niet prettig geweest zijn, maar iedereen is dood en er is er dus geen enkele passagier die nog jaren met dit idee moet leven. Waarom is het dan nóg gruwelijker?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:18 schreef Injetta het volgende:
Echt gruwelijk die arme mensen... Gewoon zien dat je neerstort en niks kunnen doen.
En de nabestaanden die moeten dealen hiermee.....
De meeste mensen zullen het psychisch extra belastend vinden als ze weten dat hun geliefden doodsangsten hebben uitgestaan net voordat ze kwamen te overlijden. Bewust of onbewust zullen ze zich voorstellingen maken van die laatste momenten en zich vragen stellen waar ze nooit meer een antwoord op zullen krijgen.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:03 schreef Coelho het volgende:
En waarom zou het verschil maken voor de nabestaanden? Zou het echt zo veel makkelijker verwerken zijn als je je kunt vasthouden aan de gedachte dat ze net van tevoren nog uit het raampje naar regenbogen en lachende eenhoorns aan het kijken waren ipv dat ze wisten dat het noodlottig zou worden?
Pfffffffffffff dan zeg je gewoon dat ze zich niet moeten aanstellen want vliegen is veiliger dan ander vervoer.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:08 schreef Downwards het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen het psychisch extra belastend vinden als ze weten dat hun geliefden doodsangsten hebben uitgestaan net voordat ze kwamen te overlijden. Bewust of onbewust zullen ze zich voorstellingen maken van die laatste momenten en zich vragen stellen waar ze nooit meer een antwoord op zullen krijgen.
Niet dat het anders wel meevalt, maar die wetenschap kan het zeker lastiger maken om het te verwerken.
quote:Op woensdag 1 april 2015 00:08 schreef Downwards het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen het psychisch extra belastend vinden als ze weten dat hun geliefden doodsangsten hebben uitgestaan net voordat ze kwamen te overlijden. Bewust of onbewust zullen ze zich voorstellingen maken van die laatste momenten en zich vragen stellen waar ze nooit meer een antwoord op zullen krijgen.
Niet dat het anders wel meevalt, maar die wetenschap kan het zeker lastiger maken om het te verwerken.
Oké, Truus.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:11 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Pfffffffffffff dan zeg je gewoon dat ze zich niet moeten aanstellen want vliegen is veiliger dan ander vervoer.
Hoe zou jij zelf liever doodgaan als je moest kiezen? Vrolijk pratende en dan in één klap dood of 8 minuten lang (die waarschijnlijk als een eeuwigheid aanvoelen) doodsangsten uitstaan.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:03 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het is klote dat ze dood zijn door zo'n imbeciel en klote dat ze waarschijnlijk hebben ze geweten dat ze er aan gingen. Zal niet prettig geweest zijn, maar iedereen is dood en er is er dus geen enkele passagier die nog jaren met dit idee moet leven. Waarom is het dan nóg gruwelijker?
En waarom zou het verschil maken voor de nabestaanden? Zou het echt zo veel makkelijker verwerken zijn als je je kunt vasthouden aan de gedachte dat ze net van tevoren nog uit het raampje naar regenbogen en lachende eenhoorns aan het kijken waren ipv dat ze wisten dat het noodlottig zou worden?
Ik vraag het me oprecht af.
Door je hoofd schieten of beginnend bij je enkels door de gehaktmolen?quote:Op woensdag 1 april 2015 00:14 schreef Nessie7 het volgende:
[..]
Hoe zou jij zelf liever doodgaan als je moest kiezen? Vrolijk pratende en dan in één klap dood of 8 minuten lang (die waarschijnlijk als een eeuwigheid aanvoelen) doodsangsten uitstaan.
Ik zou het wel weten, net als 99 procent van de andere mensen gok ik. Het idee dat je geliefde of familielid dat heeft moeten doormaken waar ieder mens zo verschrikkelijk lijkt maakt het zo erg denk ik. Iedereen hoopt toch op een zo vredig mogelijk dood, en dat is dit totaal niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |