SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
Jij geeft gewoon toe dat je bepaalde dingen lekker vond/vindt, ook al is het dierlijk.quote:
omdat dit een sc isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef politiekman het volgende:
Hoe maak je eigenlijk weer een nieuw topique? #dtv
Tuurlijk is het lekker, maar dat is voor mij niet een reden om het wel te eten. Dat is vrijwel de enige reden waarom je het zou eten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jij geeft gewoon toe dat je bepaalde dingen lekker vond/vindt, ook al is het dierlijk.
Als je dat tegen een andere vegan zegt schreeuwen ze moord en brand dat het niet kan en niet mag enzo.
Onderaan staat bij een SC 'Open nieuw deel'quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef politiekman het volgende:
Hoe maak je eigenlijk weer een nieuw topique? #dtv
Maar dat is nou het leuke aan jou: Jij geeft gewoon eerlijk toe dat het lekker is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:44 schreef politiekman het volgende:
[..]
Tuurlijk is het lekker, maar dat is voor mij niet een reden om het wel te eten. Dat is vrijwel de enige reden waarom je het zou eten.
Duidelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:45 schreef RadioSlut het volgende:
Onderaan staat bij een SC 'Open nieuw deel'
met witte sokken in de sandals?quote:
Zonder. Is de 'ultra' versie, nog nooit gespeeld. :pquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:48 schreef politiekman het volgende:
Op dinsdag 31 maart 2015 09:48 schreef RadioSlut het volgende:
Swords and Sandals aan het spelen
je haalt wel het meeste uit je tijd op school hequote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:03 schreef RadioSlut het volgende:
Bijna pauze.Tijd gaat snel als je spelletjes speelt.
Ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je haalt wel het meeste uit je tijd op school he
Oh damn, basisschoolherinneringenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh damn, basisschoolherinneringen
www.spele.nl en www.speeleiland.nlquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zat geloof ik net op de middelbare toen dit spel uitkwamquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jonkiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik zat geloof ik net op de middelbare toen dit spel uitkwam
shame on youquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:32 schreef Crip het volgende:
School geskipt. Had slaap nodig.
Morgen ook btw. ga naar R'dam en A'dam
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:32 schreef Crip het volgende:
School geskipt. Had slaap nodig.
Morgen ook btw. ga naar R'dam en A'dam
Forum Opties | |