Ik lig er al inquote:Op maandag 30 maart 2015 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben een beetje aan het twijfelen om nog een kopje thee te nemen of toch maar naar bed te gaan.
Ik normaal ook wel hoor, alleen mijn haar is nog niet helemaal droog dus vandaar dat ik nog beneden zit eigenlijkquote:
Is al rustig hierquote:Op maandag 30 maart 2015 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik normaal ook wel hoor, alleen mijn haar is nog niet helemaal droog dus vandaar dat ik nog beneden zit eigenlijk
Ja begin van de week, beetje netjes op tijd naar bed onder het genot van regen die tegen het raam tikt. En alle sekspraat van vanochtend/vanmiddag alquote:
toen werkte ikquote:Op maandag 30 maart 2015 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja begin van de week, beetje netjes op tijd naar bed onder het genot van regen die tegen het raam tikt. En alle sekspraat van vanochtend/vanmiddag al
Ook dat nog, dan weet je dat het dubbelkutmetgebakkenperen isquote:
Lekker kopje thee, verwen jezelf eens zo op de maandagavond.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben een beetje aan het twijfelen om nog een kopje thee te nemen of toch maar naar bed te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |