SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 31-03-2015 12:57:09 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vanavond mijn interval training niet afgemaakt![]()
Doel was 8*4' met 2'dribbelpauze. Dribbelpauze werd na 1x al wandelpauze en de 8 rondjes werden er 5. Beetje rot gevoel. Maar ik was moe en mijn benen protesteerden. Ben bang dat anders overbelastingsblessure terugkomt.
Volgende keer beter.![]()
Mooie mijlpaal xMissi.
Ik heb vandaag ook weer lekker gelopen. Beetje gespeeld met tempos en hartslag.
http://app.endomondo.com/workouts/494654662/10707661.![]()
Inderdaad mooie mijlpaal xMissy! Knap, zeker gezien je knie problemen etc!!![]()
![]()
Wat wordt de volgende mijlpaal?![]()
ik heb de laatste dagen meerdere malen gepost over Barkley en Matt Bixley.
Ik kan Matt niet bijzonder goed maar heb hem diverse keren ontmoet tijdens races en volg verder zijn loopavonturen op Facebook.
Ik heb Matt leren kennen als een enorm sterke loper, misschien op dit moment wel de sterkste ultra en ultra rogainer in NZ en dat wetende doet het mij verstelt staan wat Barkley met je doet....bronquote:Matt Bixley traveled from Dunedin, New Zealand, to compete. His said his goal was to see what he could find out about himself.
Instead, he found himself lying, passed out, on the ground after completing more than 48 miles in about 28 hours of running and climbing through the mountains of Frozen Head State Park.
“I passed out or collapsed,” said Bixley, 42, a quantitative geneticist with New Zealand’s AgResearch. “Something happened. It wasn’t sleepiness. I don’t know. I spent some time thinking about what that might mean and where I was going. It was a boundary I wasn’t prepared to cross, and I quit.”'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Thanks allemaal![]()
@ Steffelonio, ik ga 17 mei de marikenloop lopen, en daar zit een limiet van 40 minuten aan. Dus ga sws proberen om sneller te worden![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 06:48 schreef xMissi het volgende:
Thanks allemaal![]()
@ Steffelonio, ik ga 17 mei de marikenloop lopen, en daar zit een limiet van 40 minuten aan. Dus ga sws proberen om sneller te wordenknap gedaan!
En sneller hoeft niet. Als je 4 km loopt in 30 min haal je er straks ook wel 5 in 40 min. Focus je echt eerst op heel genoeg blijven.
Daarbij, je hebt nog 1,5-2 mnd. Je kan best een of 2 weekjes nu op 30 min blijven, zodat je lichaam daar een soort rust in vindt en dan weer verder opbouwen. Je ligt supergoed op schema
(Ik zeg dit trouwens vanuit mijn eigen ervaring, 30 min lukte wel, maar daarna ging ik direct door en ik had al een pijntje bij mijn achillespees en toen kon ik bij 38 min zowel conditioneel als fysiek niet verder). Dus daarom raad ik even een opbouw pauze aan.)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb zo een voorgevoel dat 12 april een ideale dag voor een marathon gaat worden. Ik heb er zin in
F means you're fucked![]()
Amen!quote:Op maandag 30 maart 2015 22:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou, er zijn grenzen. Zo iemand is een extra sprintje met een mooie tackle waard.
Wat een mafkees. Het is geen contactsport hoor, hardlopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mossel, wil je me uit de WLWW halen voor 14 mei? Thanks!quote:
Die lijst kan sowieso wel een update gebruiken.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Kan die WLWEW niet op ongeveer dezelfde soort manier als de challenge en het PR-deel? Zodat iedereen m zelf aan kan passen? Of zeg ik nu wat raars?F means you're fucked![]()
Dat is allang een keer voorgesteld. Ik heb mij nog aangeboden om daar iets voor te maken maar dat hoefde toen niet.Dat is wel heel lompquote:Op maandag 30 maart 2015 22:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik werd op een gegeven moment serieus naar achteren getrokken aan mijn schouder door een vent. Terwijl ik toch ook gewoon links bezig was met inhalen. Vijf meter verderop deed hij het weer, mafkees.. Dat iemand tegen je aanloopt, kan gebeuren maar dit is toch wel een overtreffende trap. Ik heb alleen wel een keer meegemaakt dat ik weg werd geduwd door iemand die vond dat hij recht had om daar in het startvak te staan. Hij stond zelf op dat moment nog buiten het vak maar vond dat hij het plekje vanaf daar vrij mocht houden
.
![]()
Mee eens, goed verwoordt Murmeli!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gefeliciteerdknap gedaan!
En sneller hoeft niet. Als je 4 km loopt in 30 min haal je er straks ook wel 5 in 40 min. Focus je echt eerst op heel genoeg blijven.
Daarbij, je hebt nog 1,5-2 mnd. Je kan best een of 2 weekjes nu op 30 min blijven, zodat je lichaam daar een soort rust in vindt en dan weer verder opbouwen. Je ligt supergoed op schema
(Ik zeg dit trouwens vanuit mijn eigen ervaring, 30 min lukte wel, maar daarna ging ik direct door en ik had al een pijntje bij mijn achillespees en toen kon ik bij 38 min zowel conditioneel als fysiek niet verder). Dus daarom raad ik even een opbouw pauze aan.)
XMissy: leuk doel, die Marikenloop. Nu rustig wennen aan de 30 min. Die Marikenloop gaat je echt wel goed lukken (maar wel heel blijven!!)![]()
Hulde xMissy!![]()
Potverdrie, zit ik een verslagje te typen van Zandvoort, klik ik terwijl het bijna af is het venster dicht.![]()
Later vandaag poging 2. Dan nu maar eerst even de training van gisteren. Een aantal mensen van de loopgroep loopt op maandagavond, wie mee wil sluit aan. Ze zouden ongeveer 20 km lopen, waarvan de helft door de Soesterduinen. 20 km was me veel te ver na de wedstrijd, maar de helft durfde ik wel aan. Meteen een mooie gelegenheid om de trailschoenen te testen.
Conclusie: duinen lopen best zwaar, zeker na een wedstrijdje dat ook al gedeeltelijk over duinen en strand ging. Maar de schoenen lopen lekker!Zelfs op het asfalt vond ik ze best prettig lopen.
SPOILER: logOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn laatste loop van maart. Het maandtotaal is 92 km, het laagste aantal in 2015. Het jaartotaal is 313 km, mooi op schema dus voor mijn bijgestelde doelstelling.![]()
Hmm vandaag nog steeds een beetje niet jofel dus dat worden geen 400tjesWas van plan om voor het eerst op dinsdag te gaan baantrainen bij de andere trainer, die volgens iedereen heel goed is met je op gevoel je techniek laten verbeteren..
Heel misschien ga ik nog wel even naar de RW om nieuwe schoenen te zoeken vandaag.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ben alweer 2 weekenden op rij bij Scarabee geweest, dus in april maar even niets kopen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik denk dat je deze film ook wel aardig zal vinden over de Barkley Marathons:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 03:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik heb de laatste dagen meerdere malen gepost over Barkley en Matt Bixley.
Ik kan Matt niet bijzonder goed maar heb hem diverse keren ontmoet tijdens races en volg verder zijn loopavonturen op Facebook.
Ik heb Matt leren kennen als een enorm sterke loper, misschien op dit moment wel de sterkste ultra en ultra rogainer in NZ en dat wetende doet het mij verstelt staan wat Barkley met je doet....
[..]
bron
The Barkley Marathons: The Race That Eats Its Young (2014) - IMDb
Vorige week gezien op een filmfestival. Aanrader!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
ja, volgens mij is hij ook online te downloaden, binnenkort maar eens kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:58 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze film ook wel aardig zal vinden over de Barkley Marathons:
The Barkley Marathons: The Race That Eats Its Young (2014) - IMDb
Vorige week gezien op een filmfestival. Aanrader!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
hou jezelf voor de gekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:36 schreef Guard het volgende:
Ben alweer 2 weekenden op rij bij Scarabee geweest, dus in april maar even niets kopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: