Hopen dat de wind niet gedraaid is aan het einde van de dagquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:22 schreef -Peach het volgende:
Keer 50 kcal minder is ook niet erg
Ik had wind tegen8 minuten langer over gedaan om op het werk te komen en een gemiddelde van 5 km/u minder dan normaal
maar het regende niet!
En dan vanmiddag keihard naar huis

Mehquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb de buikgriep goed te pakken dus denk dat ik ook vandaag nog niet kan trainen
 Beterschap!
 Beterschap!

Km of 3/4quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Das even een pittig stukje
Hoe ver ist?

Beterschap!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb de buikgriep goed te pakken dus denk dat ik ook vandaag nog niet kan trainen
De voorspellingen zeggen maar een beetje. Hopen dat het zo blijftquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:57 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hopen dat de wind niet gedraaid is aan het einde van de dag

Snap ik met zn schouderquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:27 schreef Qwea het volgende:
Ik moet trainen maar loop het uit te stellen

Nou ja, ga benen doen. Maar ook maar beperkt want shinsplintsquote:

Maar goed, ik heb al 6 dagen niks gedaan dus ik MOET echt
 Maar goed, ik heb al 6 dagen niks gedaan dus ik MOET echt  

Ja, dan wordt het wel weer eens tijd. Maar ach, als je er 1 keer bent en het is klaar dan voelt het wel weer goedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ga benen doen. Maar ook maar beperkt want shinsplints
Ik heb gewoon GEEN zinMaar goed, ik heb al 6 dagen niks gedaan dus ik MOET echt

Nee niet echt. Nou ja, ik ga maar eens. Pffrt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het wel weer eens tijd. Maar ach, als je er 1 keer bent en het is klaar dan voelt het wel weer goed
Alleen die stap zetten
Het weer helpt ook niet even mee ofzo

Succes hequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee niet echt. Nou ja, ik ga maar eens. Pffrt.

Ik zit ook nog binnenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Succes he
Ik blijf hier lekker binnen zitten
 Net PWO genomen, Link uitgelaten, ff wachten totdat de PWO inkickt en dan naar de gym.
 Net PWO genomen, Link uitgelaten, ff wachten totdat de PWO inkickt en dan naar de gym.

Iedereen die zo'n grove spelfout maakt ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:28 schreef Qwea het volgende:
Mijn fucking god. Wat is bodyenfitshop een incompetente kut webshop zeg. Ik snap niet waarom ik zo dom was om daar die PWO te bestellen.
Iedereen die daar nog besteld verdiend een nekschot.

Ik had Jacked, ulift en crazy besteld. Dus ik open Jacked...quote:
 ) en hierover een klacht indienen (ze hadden per mail al vele klachten hierover gehad). Ja met een mes kon je dat wel losmaken en als compensatie kon ik kiezen uit een 5 euro kortingsbon of het product terug sturen en wat anders nemen. Nou ja, ik hoef niks anders. En ik bestel daar nooit in principe vanwege wheygate maar ulift was best goedkoop. Dus doe dan die kortingsbon maar voor een vriend. Dus, ik ophangen, mes pakken. My ass. Blijft stukken gruis en lost  kut op.
 ) en hierover een klacht indienen (ze hadden per mail al vele klachten hierover gehad). Ja met een mes kon je dat wel losmaken en als compensatie kon ik kiezen uit een 5 euro kortingsbon of het product terug sturen en wat anders nemen. Nou ja, ik hoef niks anders. En ik bestel daar nooit in principe vanwege wheygate maar ulift was best goedkoop. Dus doe dan die kortingsbon maar voor een vriend. Dus, ik ophangen, mes pakken. My ass. Blijft stukken gruis en lost  kut op. Dus ik geef aan dat in het eerste gesprek mij de optie werd geboden om het terug te sturen en om te ruilen voor een ander product en dat ik daar dan alsnog gebruik van wilde maken. Ja nee dat kon niet want de verpakking was open geweest.
 Dus ik geef aan dat in het eerste gesprek mij de optie werd geboden om het terug te sturen en om te ruilen voor een ander product en dat ik daar dan alsnog gebruik van wilde maken. Ja nee dat kon niet want de verpakking was open geweest. ). Dus ik vraag nog expliciet of ik die hoerige 75% dan op mijn BANKREKENING terug krijg omdat ze die bonnen in hun reet kunnen stoppen. Ja, op mijn BANKREKENING kreeg ik het terug.
 ). Dus ik vraag nog expliciet of ik die hoerige 75% dan op mijn BANKREKENING terug krijg omdat ze die bonnen in hun reet kunnen stoppen. Ja, op mijn BANKREKENING kreeg ik het terug.GA DOOD MET JE KORTINGSBON STEL HOEREN! Ik hoef die kortingsbon niet! Al kreeg ik 800 euro aan bonnen. Ik wil godverdomme mijn geld terug en nooit meer wat met die smerige kut bodyenfitshop te maken hebben. Teringhonden.quote:2) Het product blijkt in orde, het product is wel oplosbaar en goed te gebruiken. Je ontvangt 75% van het aankoopbedrag terug in een kortingscode.

Ik kreeg net een mailtje terug ook nogquote:

HOE DE FUCK IS EEN BLOK BETON MET GRUIS BRUIKBAAR???quote:Ik bied met hoge uitzondering aan dat je het product kunt retourneren zodat wij het kunnen testen, omdat je in ons eerste telefoon gesprek duidelijk aangaf dat het product niet bruikbaar zou zijn.
Wanneer je het wel gaat retourneren zal het getest worden. Als uit deze test blijkt dat het product wel in orde is, krijg je maximaal 75% van het aankoopbedrag terug in de vorm van een kortingscode. Wij kunnen een terugbetaling doen maar hierbij worden de retourkosten op het terug te betalen bedrag ingehouden.
Ter verduidelijking:
1) Jouw product is niet in orde, je ontvangt ¤ 11.50 terug op je rekening gestort of in kortingscode.
2) Jouw product is wel in orde, je ontvangt ¤ 8,50 in kortingscode of ¤ 5 teruggestort op je rekening.
 Ik heb maar terug gemaild dat ze het lekker in haar reet kan steken en dat ik er NOOIT meer koop. En iedereen zal afraden daar te kopen. Pleuris lijers.
 Ik heb maar terug gemaild dat ze het lekker in haar reet kan steken en dat ik er NOOIT meer koop. En iedereen zal afraden daar te kopen. Pleuris lijers.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |