Ik had hetzelfde en begrijp daarom ook niet dat sommigen hier een non-issue van proberen te maken. Het is wel degelijk een belangrijke gebeurtenis. Als je "Look at the Flowers" niet begrijpt vraag ik me af wat je nu eigenlijk hebt gezien van de serie.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:04 schreef Robar het volgende:
[..]
De gebeurtenis an sich is één van de meest memorabele van alle seizoenen. Een klein doorgedraaid meisje wat op gruwelijke wijze haar nog kleinere zusje vermoord om aan te tonen dat walkers hetzelfde zijn als mensen. Dat meisje wordt vervolgens uit zelfbescherming en bescherming van een baby door Carol vermoord. En vlak voor ze neergeschoten wordt zegt Carol: "Look at the flowers".
Ik kreeg een rilling door mijn lichaam. Toen haar zusje daar dood lag en vervolgens toen zij doodgeschoten werd. Indrukwekkende episode was dat.
Ja, of het pakt me niet zo omdat TWD over het algemeen een niet heel erg sterke serie is. Vermakelijk, dat wel.quote:
Ik ben het niet met je eensquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:40 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ja, of het pakt me niet zo omdat TWD over het algemeen een niet heel erg sterke serie is. Vermakelijk, dat wel.
Oja, mijn mening voordat ik daar weer op gepakt ga worden.
Ik doe niet verheven. Ik kan me die scene gewoon nauwelijks herinneren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Verheven doen dat TWD niks voorstelt en dan het overduidelijke kantelpunt van Carol niet zien.
Het is inderdaad allemaal niet diepgaand. Juist daarom zou je "Look at the flowers" moeten snappen.
bedoel je nu te zeggen dat Morgan hem in z'n ster zou hebben gestokenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:21 schreef andreas612 het volgende:
Mooi om te zien hoe Morgan binnenkomt terwijl Rick net een niet-walker door z'n kop schietterwijl Morgan juist van de bloemetjes en bijtjes is.
Of Rick schoot de man van Deanna door het hoofd. Dan blijven Rick en Morgan nog even vriendjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het voor Deanna duidelijk is dat ze beter volgens de Rick-regels moeten leven. Burgemeestertje spelen is niet alleen lief zijn voor je volk...
Morgan en Rick gaan sowieso een conflict krijgen, wegens meningsverschillen over laten leven of doden.
Daar heb ik ook nog even over getwijfeld, maar hij schiet toch echt die samoerai zwaaier door het hoofd. Na het schot kijkt hij Morgan gelijk aan, die in het poortje staat. De man van Deanna ligt ergens achter hem, dan zou hij zich na het schot nog moeten omdraaien. Kijk die scène nog maar eens terug.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Of Rick schoot de man van Deanna door het hoofd. Dan blijven Rick en Morgan nog even vriendjes.
[..]
Dat hij dit niet deed kan ik wel begrijpen. Immers waren ze op dat moment aan het overleggen wat te doen met Rick en als dan ook nog zou blijken dat hij weer een pistool heeft, dan zou hij zeker weg moeten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:39 schreef Mirel het volgende:
Ik zou het eigenlijk handiger gevonden hebben als Rick die zombie die op hem lag gewoon door het hoofd cshoot ipv die pistool er doorheen duwen. Ten eerste is het een cheap manier om nep-spanning op te bouwen, ten tweede zou het pistoolschot gehoord worden door iedereen en zouden ze naar hem toe rennen en helpen. Ten derde zouden ze zien dat de security laks was.
Nou ja kan gehoorbeschadiging opleveren :d
Waarom slaat dat dan nergens op? Er zijn tig redenen waarom iemand door 1 lullige zombie zou kunnen worden gepakt. Onoplettendheid, onhandigheid, vermoeidheid, onervarenheid, een ongeluk, misschien had die persoon gewoon zijn dag niet, weet ik het.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In het vorige topic staat het ook ergens, hoe kan het dat iemand 2 jaar lang de zombie-apocalypse overleeft en dan uiteindelijk door één lullige zombie gepakt wordt? Daarna ziet Gabriel die man doodgaan, dat slaat toch ook nergens op?Vorig seizoen gebeurde dat ook al een keer.
Het was overdag, er was maar één zombie en het zicht was goed. Als je je zo makkelijk laat verrassen, dan haal je de twee jaar nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:36 schreef OMG het volgende:
[..]
Waarom slaat dat dan nergens op? Er zijn tig redenen waarom iemand door 1 lullige zombie zou kunnen worden gepakt. Onoplettendheid, onhandigheid, vermoeidheid, onervarenheid, een ongeluk, misschien had die persoon gewoon zijn dag niet, weet ik het.
Diezelfde vraag kun je eigenlijk wel op van alles loslaten.
Hoe kan het dat iemand 2 jaar lang zonder problemen rond kan rijden in het verkeer en vervolgens een boom raakt?
Hoe kan het dat iemand 2 jaar lang met alligators werkt en vervolgens gegrepen worden?
Twee jaar lang overleven in een zombie-apocalypse staat nou niet meteen gelijk aan het hebben van survival skills van een Daryl of wie dan ook uit Rick's groep.
Carol was al gekanteld toen ze die 2 zieken doodstak.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het gaat ook niet om Lizzie. Dat was een kantelpunt voor Carol.
Misschien was er een groep walkers waarvan de meeste al weer zijn weggelopen. Misschien was die persoon pas een paar dagen weg van een kamp, viel, kwam ongelukkig terecht en heeft z'n been / enkel bezeerd. Misschien is die persoon eerder op de dag in elkaar geslagen door een plunderaar of een lid van z'n eigen groep. Misschien heeft die persoon iets onder de leden en is gewoon uitgeput. Want we weten helemaal niet of die persoon super fit was en al 2 jaar zonder problemen buiten heeft rondgezworven of niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was overdag, er was maar één zombie en het zicht was goed. Als je je zo makkelijk laat verrassen, dan haal je de twee jaar nietNa twee jaar moet je in The Walking Dead wereld wel een betere survivor zijn als je je in je eentje in de buitenwereld begeeft.
En dan kan die persoon die Gabriel vond niet de eerste persoon in 2 - 3 weken zijn die daar op die weg heeft rondgelopen? Omdat de Wolves toevallig Morgan net ergens anders tegenkwamen?quote:Wat het vooral ongeloofwaardig maakt is dat Gabriel vlak na dat moment ten tonele verschijnt. Dat langharige Wolf-lid zei ook dat hij maar 1x per twee weken iemand tegenkwam, het was wel erg toevallig.
Dat gebied rond Alexandria was geëvacueerd, waardoor er bijna geen walkers zijn en Aaron + Daryl ver moeten zoeken naar andere overlevenden. De kans dat Gabriel toevallig iemand tegenkomt is heel klein. Wel zuur voor die naamloze man trouwens. Op een paar minuten lopen van Alexandria vindt hij zijn dood.quote:En dan kan die persoon die Gabriel vond niet de eerste persoon in 2 - 3 weken zijn die daar op die weg heeft rondgelopen? Omdat de Wolves toevallig Morgan net ergens anders tegenkwamen?
Volgens mij zaten die wolves al eerder in dat gebied, maar waren ze weggejaagd en komen ze nu weer terug.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:06 schreef OMG het volgende:
Onze hoofdpersonages trekken ook al de hele tijd rond, iets wat we van de Wolves nog niet weten. Zitten die al de hele tijd op dezelfde plek? Dan is het niet zo vreemd dat je in hetzelfde gebied minder vaak mensen tegenkomt dan wanneer je het halve land afreist en verschillende kampen tegenkomt.
Wat eerder zwaar onrealistisch is, is iedereen die nog leeft meteen als top fitte Daryl of Carol te zien die continue alles van zich af kan vechten, nooit slaapt, geen eten nodig heeft, niet ziek wordt, etcetera.
Dan nog, hoe ver zijn ze weggejaagd? Net zo ver als de gevangenis van Woodbury vandaan was? Verder? Minder ver? En met hoeveel zijn de Wolves? Alleen die 2 gasten of een groep 2 keer zo groot als Alexandria en Rick's groep bij elkaar?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:21 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Volgens mij zaten die wolves al eerder in dat gebied, maar waren ze weggejaagd en komen ze nu weer terug.
watquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
bedoel je nu te zeggen dat Morgan hem in z'n ster zou hebben gestoken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |