Je vindt het nu prachtigquote:Op maandag 30 maart 2015 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben het wel eens met Peunage. Je hebt al zulk prachtig haar, hoef je toch niets aan te veranderen?
Ik vind het zo'n rare overgang van heel stijl naar krullen. Extensions lijken het wel.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je vindt het nu prachtigHiervoor kwam het tot de helft van mn rug alles en nu net iets over mn schouders. Iets korter kan dus ook denk ik zo.
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Afschuwelijk kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.k wil dit kapselAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Dat weet ik niet. Deed het gewoon af en toe tussen de bedrijven doorquote:Op maandag 30 maart 2015 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Pfoe! Hoe lang heb je daar over gedaan?
Niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je vindt het nu prachtigHiervoor kwam het tot de helft van mn rug alles en nu net iets over mn schouders. Iets korter kan dus ook denk ik zo.
Denk dat het extreem gekruld is, want heb ook foto's van haar gezien met heel stijl haar.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n rare overgang van heel stijl naar krullen. Extensions lijken het wel.
Hater.quote:
Wat niet, alsof jij weet hoe lang mn haar was.quote:
Ohh je bent nog niet full-time verslaafd dusquote:Op maandag 30 maart 2015 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Deed het gewoon af en toe tussen de bedrijven door
Nou, dan nietquote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat niet, alsof jij weet hoe lang mn haar was.
Nog net niet neequote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh je bent nog niet full-time verslaafd dus
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
wat is dit goed.
bedankt saind van vblsc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |