Ga meer dnb luisteren danquote:Op maandag 30 maart 2015 22:50 schreef DrNick het volgende:
Ik gooi Finntroll eens op de platenspelert.
Uiteraard, alleen heb je nu 2 stationsquote:Op maandag 30 maart 2015 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is er nog interesse in dat hele gebeuren?
Sooooonquote:Op maandag 30 maart 2015 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga meer dnb luisteren dan
Maar ik luister al DnB D:quote:Op maandag 30 maart 2015 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga meer dnb luisteren dan
Welke baard?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat vind jij van FL's "baard"?
Nou, ik zoek wel verder naar een plekje hoorquote:
Mweh, klinkt niet echt awesome.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen heb je nu 2 stations
Kitkatquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welke baard?
[..]
Nou, ik zoek wel verder naar een plekje hoor.
[..]
Mweh, klinkt niet echt awesome.
Het is ook allemaal niet geweldig, maar mocht je eens zin hebben kom een langs bij ons of R49. Ik zal luisterenquote:
nawwhhhhhhquote:Op maandag 30 maart 2015 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
ik baal nog steeds dat ik geen volledige baard kan groeien
Gewoon kunstmest op doenquote:Op maandag 30 maart 2015 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
Tijdens douchen kijkenquote:Op maandag 30 maart 2015 22:58 schreef FL_Freak het volgende:
ik wil eigenlijk nog een serie kijken (duurt een uur), maar moet ook nog douchen.
Hahahahaha fl is een vrouwquote:Op maandag 30 maart 2015 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
je denkt dat kunstmest geen gevoel heeft?quote:
ga weg bolle xDquote:Op maandag 30 maart 2015 23:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je denkt dat kunstmest geen gevoel heeft?
kunstmest pleegt liever zelfmoord dan dat het vrijwillig op het gezicht van een brabander moet zitten
Was het leuk in Oss?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je denkt dat kunstmest geen gevoel heeft?
kunstmest pleegt liever zelfmoord dan dat het vrijwillig op het gezicht van een brabander moet zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |