Ik lust gewoon geen kiwi'squote:
Wat?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:18 schreef Fokker89 het volgende:
Haha LB wou zich verstoppen voor mij, Maar ik heb haar weer gevindt
Er is niet echt een gesprek meerquote:Op maandag 30 maart 2015 16:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Stiekem uit ABO wegsneaken om hier te posten
Nee beetje jammerquote:Op maandag 30 maart 2015 16:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er is niet echt een gesprek meer
Ik weet ook wel dat ik lelijk benquote:Op maandag 30 maart 2015 18:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat zijn sommige mensen totaal niet fotogeniek
Nee, dat is echt een ding.. sommige hebben dat gewoon wel en sommige niet. Hoeft niet eens met knapheid te maken te hebben.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Tnxquote:Op maandag 30 maart 2015 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dat is echt een ding.. sommige hebben dat gewoon wel en sommige niet. Hoeft niet eens met knapheid te maken te hebben.
Ja doe er wat aan :s kan echt nietquote:
quote:
Kan ik ook weinig aan doenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Jij bent dat heul welquote:Op maandag 30 maart 2015 18:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben ook niet fotogeniek maar ik maak dan ook niet duizenden selfies
Neenquote:
Ik weet dat toch wel van mezelfquote:
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat toch wel van mezelf
Bohquote:
Kuttopicquote:Op maandag 30 maart 2015 18:42 schreef opperkleurder het volgende:
Vergeten jullie niet een bijdrage te leveren in het meest succesvolle ONZ topic van de dag?
Of course notquote:
nichtquote:
eyquote:
Portal kan erin zakken oliebolparkietquote:Op maandag 30 maart 2015 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
he pauperloungen zin in portal [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hi kjiemquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Blow a kiss, fire a gun. We don't somebody to lean on.
wazzzaaaaaaaaaquote:
Wazzzaaaaaaaahhhhhhquote:
quote:
Yo dougie pick up the phonequote:Op maandag 30 maart 2015 20:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hej duquote:
Ja ik wilde een reactie gif zoeken maar toen jeff the killer. Ik ben klaar voor vandaagquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja ik wilde een reactie gif zoeken maar toen jeff the killer. Ik ben klaar voor vandaag.
quote:
Söta nickjenquote:
Nietquote:
Hoin.quote:
Ja troost mijquote:
quote:
Okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |