Dat is zó een kutgevoel...quote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik mis iemand enorm maar ik denk dat het niet wederzijds is. Beetje lastig uit te leggen.
Ik ken het gevoelquote:Op maandag 30 maart 2015 15:59 schreef SonicVolcano het volgende:
We gaan hier weer verder. Lief zijn allemaal.
OT: moe.
Dit inderdaad. Aan de ene kant goed, voel me mentaal/fysiek goed, maar zoveel problemen in omgeving dat ik daar wel beetje gek van word.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Ene kant voel ik me goed, andere kant ook totaal weer nietiets wat al maanden zo gaat though
Even een paar keer op het knoppie drukken. Dan voel je er niets meer vanquote:Op maandag 30 maart 2015 16:48 schreef Toto69 het volgende:
Hondsberoerd, duizelig en warrig van de morfine
Heb het per spuit gehadquote:Op maandag 30 maart 2015 16:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Even een paar keer op het knoppie drukken. Dan voel je er niets meer van
Awhquote:Op maandag 30 maart 2015 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb het per spuit gehadben er meestal een uur of 6-8 niet lekker van.
Ahw...Sterkte kerel! I know the feeling helaas vrij goed...quote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik mis iemand enorm maar ik denk dat het niet wederzijds is. Beetje lastig uit te leggen.
Thanks Straw en Toto
Nou, lekker voor de rest dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:17 schreef kuolema het volgende:
Woedend en verdrietig. Laat deze vreselijke wereld toch vergaan alsjeblieft. Ik zou willen sterven en daarbij alles wat leeft meenemen. Dan zou alles goed zijn.
Dat iedereen hetzelfde krijgt, namelijk rust/de dood. Ervan uitgaande dat er niets is na de dood. In plaats van het leed en de ongelijkheid van nu, waarbij de meeste wezens vreselijk lijden en sommige wel tevreden zijn.quote:
Ongesteld?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:17 schreef kuolema het volgende:
Woedend en verdrietig. Laat deze vreselijke wereld toch vergaan alsjeblieft. Ik zou willen sterven en daarbij alles wat leeft meenemen. Dan zou alles goed zijn.
Blij dat jij daar niet over gaat dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:34 schreef kuolema het volgende:
[..]
Dat iedereen hetzelfde krijgt, namelijk rust/de dood. Ervan uitgaande dat er niets is na de dood. In plaats van het leed en de ongelijkheid van nu, waarbij de meeste wezens vreselijk lijden en sommige wel tevreden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |