Ik heb gewoon een trap naar de bovenste verdieping. Klim jij over de gevel naar boven dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:01 schreef fietsie het volgende:
Daar hadden jullie wel een bouwsteiger voor nodig zeker?
Spannend.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:04 schreef Takaiki het volgende:
Morgen huis kijken
Er moet wel heeeeeeel veel aan gebeuren, dus hopelijk is het essentiele alleen cosmetisch verwaarloosd
Succesquote:Op maandag 30 maart 2015 21:04 schreef Takaiki het volgende:
Morgen huis kijken
Er moet wel heeeeeeel veel aan gebeuren, dus hopelijk is het essentiele alleen cosmetisch verwaarloosd
O jaaa! spann0nd!quote:Op maandag 30 maart 2015 21:04 schreef Takaiki het volgende:
Morgen huis kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Er hingen hier bij de praxis gewoon 30 losse douchekoppen in het rek.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Spannend.
Mocht de douchekop vervangen moeten worden, dan kun je Buurpoes vragen.
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:04 schreef Takaiki het volgende:
Morgen huis kijken
tofquote:Op maandag 30 maart 2015 21:04 schreef Takaiki het volgende:
Morgen huis kijken
Omdat de helft ervan een hele shitload verschillende functies heeft. En dan in verschillende vormen van hoe die eruit ziet....quote:Op maandag 30 maart 2015 21:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er hingen hier bij de praxis gewoon 30 losse douchekoppen in het rek.Wat boeit mij nou hoe dat ding eruit ziet??? Waarom is daar zoveel keus in??
Er zijn mensen die dat wel wat uitmaakt.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er hingen hier bij de praxis gewoon 30 losse douchekoppen in het rek.Wat boeit mij nou hoe dat ding eruit ziet??? Waarom is daar zoveel keus in??
Mijn douchekop is ook in hoogte verstelbaar... Voor mij is het belangrijkst dat het water er lekker hard uitkomt, met een stevige straal. Zon lam straaltje is niet lekker douchen.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat de helft ervan een hele shitload verschillende functies heeft. En dan in verschillende vormen van hoe die eruit ziet....
Maar dan moet je wel lang genoeg zijn om de douchekop te kunnen verstellen natuurlijk...
Hoe doe je hemeldouchen als je je haar droog wil houden? Badmuts is geen optiequote:Op maandag 30 maart 2015 21:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat wel wat uitmaakt.
Of die kiezen voor zon heerlijk hemeldouche, zon hele grote van boven, of zon hele douchecabine waar het zelfs met stralen van de zijkant komt en zo. Dat heb ik ooit eens in hotel gehad. Heerlijk was dat.
Mij maakt het ook niks uit trouwens.
Serieus, de douchekop is 1 van de heel weinige dingen die er goed uitziet op de foto'squote:Op maandag 30 maart 2015 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Spannend.
Mocht de douchekop vervangen moeten worden, dan kun je Buurpoes en Buurkater vragen.
True, thatquote:Op maandag 30 maart 2015 21:13 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Serieus, de douchekop is 1 van de heel weinige dingen die er goed uitziet op de foto's
Ben benieuwdquote:Op maandag 30 maart 2015 21:04 schreef Takaiki het volgende:
Morgen huis kijken
Tondeusequote:Op maandag 30 maart 2015 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe doe je hemeldouchen als je je haar droog wil houden? Badmuts is geen optie
Ga je mee kijken?quote:
Waarom zou je je haar droog willen houden ??quote:Op maandag 30 maart 2015 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe doe je hemeldouchen als je je haar droog wil houden? Badmuts is geen optie
quote:
De bijzondere/grote douchekoppen hingen in het rek ernaast. Dit leken mij de standaard gevalletjes...met 1 tot 5 standen qua stralen.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat wel wat uitmaakt.
Of die kiezen voor zon heerlijk hemeldouche, zon hele grote van boven, of zon hele douchecabine waar het zelfs met stralen van de zijkant komt en zo. Dat heb ik ooit eens in hotel gehad. Heerlijk was dat.
Mij maakt het ook niks uit trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |