Geen koffie meer voor jouquote:
Lapo en fiepo en nog beweren geen huntert te zijnquote:
Dat kwam doordat koen er over begonquote:Op maandag 30 maart 2015 15:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lapo en fiepo en nog beweren geen huntert te zijn
Ikquote:Op maandag 30 maart 2015 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat kwam doordat koen er over begon
Haha. zit je al de hele dag te niksen met pijn in je rug, krijg je hier ook nog de schuld van.quote:
quote:
quote:
mijn kop is ook leeg. heerlijk is datquote:
Dat is weer beter jaquote:Op maandag 30 maart 2015 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn kop is ook leeg. heerlijk is dat
4 uur cup-a-soupquote:Op maandag 30 maart 2015 16:08 schreef Buurpoes het volgende:
Mijn ogen vallen dicht. Klote zomertijd.
Hele ritme en energielevel naar de haaien.
Wat let je?quote:
raar dat 1 uur dat kan veroorzaken. Wel eens verre reizen gemaakt? Had je daar ook veel last van?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:08 schreef Buurpoes het volgende:
Mijn ogen vallen dicht. Klote zomertijd.
Hele ritme en energielevel naar de haaien.
Ik heb er eigenlijk niet zon last van, behalve dat ik pas later honger had en trek had in fruit.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raar dat 1 uur dat kan veroorzaken. Wel eens verre reizen gemaakt? Had je daar ook veel last van?
Ja, tot overgeven aan toe.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raar dat 1 uur dat kan veroorzaken. Wel eens verre reizen gemaakt? Had je daar ook veel last van?
ik merk er eigenlijk niks vanquote:Op maandag 30 maart 2015 16:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niet zon last van, behalve dat ik pas later honger had en trek had in fruit.
woh that sucskquote:
Eigenlijk wel heel vies he? Laatst nog een op, maar ik vond het echt niksquote:
sommige types zijn best te hachelen, ik neem vaak kerrie, die is wel lekekrquote:Op maandag 30 maart 2015 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eigenlijk wel heel vies he? Laatst nog een op, maar ik vond het echt niks
Dat is wel een heftige vorm zegquote:
Ik heb wel eens om drie uur in de nacht in bed gezeten met de gedachte "ik wil NU eten".quote:Op maandag 30 maart 2015 16:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
woh that sucsk
Westwaarts vliegen nooit super veel last van, oostwaarts een stuk meer last van moeheid op de verkeerde momenten
Ik vind ze ook veel te zoutquote:Op maandag 30 maart 2015 16:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommige types zijn best te hachelen, ik neem vaak kerrie, die is wel lekekr
klopt, ik ook, ik neem ze ook aleen af en toe op het werkquote:Op maandag 30 maart 2015 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind ze ook veel te zout
Ik maak liever m'n eigen soepies
Een week, meestal. Ongeacht of het 1 of 6 uur tijdsverschil betreft. Mijn pa heeft dat ook. Slechte genen dus.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel een heftige vorm zeg
Hoe lang hou je daar dan last van?
voor die gedachte hoef ik geen jetlag te hebbenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb wel eens om drie uur in de nacht in bed gezeten met de gedachte "ik wil NU eten".Onhandig.
Moet kunnenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik ook, ik neem ze ook aleen af en toe op het werk
Thuis eigen soep, op werk heeel af en toe zon soepie, de rundvlees variant. de rest hoef ik niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik ook, ik neem ze ook aleen af en toe op het werk
Pffff, en dat dan verplicht twee keer per jaar. Bleeeghquote:Op maandag 30 maart 2015 16:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een week, meestal. Ongeacht of het 1 of 6 uur tijdsverschil betreft. Mijn pa heeft dat ook. Slechte genen dus.
Ik ben erg voor het afschaffen van dit geneuzel. Ingevoerd om energie te besparen, nooit enig effect aangetoond op dat gebied en wel aangetoond meer auto-ongelukken en andere ellende.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pffff, en dat dan verplicht twee keer per jaar. Bleeegh
Ik stem dan wel voor altijd zomertijdquote:Op maandag 30 maart 2015 16:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben erg voor het afschaffen van dit geneuzel. Ingevoerd om energie te besparen, nooit enig effect aangetoond op dat gebied en wel aangetoond meer auto-ongelukken en andere ellende.
ik stem eerder voor altijd zomers weerquote:Op maandag 30 maart 2015 16:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik stem dan wel voor altijd zomertijd
Niet warmer dan 25 graden aub.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik stem eerder voor altijd zomers weer
Het een hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik stem eerder voor altijd zomers weer
tussen 20 en 25, perfect. 20 graden voor het lekkere, af en toe 25 voor terrasjes en strandweerquote:
laterrrrrrquote:Op maandag 30 maart 2015 16:45 schreef fietsie het volgende:
Ik rees ff naar huis.
Eega moet de hort op.
Baai
Klinkt als goede deal, maar vanaf 15 graden dan voor tijdens het sporten.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tussen 20 en 25, perfect. 20 graden voor het lekkere, af en toe 25 voor terrasjes en strandweer
30 is te heet voor alles
Zolang het maar niet zo hard waait. En dat gebeurt bijna nooit hierquote:Op maandag 30 maart 2015 16:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tussen 20 en 25, perfect. 20 graden voor het lekkere, af en toe 25 voor terrasjes en strandweer
30 is te heet voor alles
*zoefzoef*quote:Op maandag 30 maart 2015 16:45 schreef fietsie het volgende:
Ik rees ff naar huis.
Eega moet de hort op.
Baai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |