abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151209584
Quote Mata:
Op zondag 29 maart 2015 18:33 schreef El_Matador het volgende:
Wist je trouwens dat niet Pepe (José) Feliciano G. maar zijn naamgenootje wel die, die op 4 april, dezelfde dag als Osman V. (!) door een ongeluk in David om het leven kwam?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vraagje: had deze ook iets met dat groepje van Henry te maken?
pi_151209910
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:09 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Dat geloof ik en dat is ook bewezen met studies.
Mijn gevoel zegt dat Lisanne dit behoedzaam heeft geknutseld met een betekenis.
Heb juist hierbij geen gevoel van derden. Zo zie je maar wat we allemaal verschillen. Dat dit niet zo maar een simpel ongeluk was, daar zijn we het hier dan wel over eens. Het is ook onmogelijk het met elkaar eens te zijn met zo'n onderwerp en dat hoeft ook niet.
Inderdaad, mensen hebben nu eenmaal verschillende inzichten. In het geval van K en L ligt de zaak zeker heel gecompliceerd en dat maakt alles nog moeilijker.

Ik blijf hopen dat ondanks alles deze zaak duidelijk zal worden.
pi_151210240
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:22 schreef gynaika het volgende:
Inderdaad, mensen hebben nu eenmaal verschillende inzichten. In het geval van K en L ligt de zaak zeker heel gecompliceerd en dat maakt alles nog moeilijker.

Ik blijf hopen dat ondanks alles deze zaak duidelijk zal worden.
Ja, klopt..ja ik hoop ook op iets uit onverwachte hoek, wat toch wat meer licht op alles werpt.
Al weer tijd: truste allemaal!
pi_151210438
Ik word zo moe van de mensen die constant zeggen dat bij een misdrijf de dader(s) dan hyperintelligent, supertechnische hight-tec masterminds moeten zijn.
Is gewoon de gek aansteken met mensen die rekening houden met een dwaalspoor.

Er zijn zoveel voorbeelden van misdrijven waarbij dwaalsporen werden uitgezet en ook veel doortraptere en betere dan de telefoons en de fotocamera van Kris en Lisanne die mogelijk gemanipuleerd zijn.
Je ogen bij voorbaat al sluiten voor mogelijke manipulatie is kortzichtig en dom.
Op deze manier sluit je namelijk een mogelijkheid uit zonder dit te onderzoeken.

Dit is wat de FBI trouwens zegt over een dwaalspoor:

"Uit onderzoek blijkt dat het manipuleren en veranderen van de crimescene nagenoeg altijd gebeurt bij daders uit de directe omgeving van het slachtoffer. Een bekende die bang is dat de politie bij ontdekking van het misdrijf meteen aan hem of haar denkt en die dingen ensceneert in de hoop de aandacht van zichzelf af te leiden".

Nogmaals ik hoef geen gelijk te krijgen maar wel onderzoek of manipulatie mogelijk is. That's it
  maandag 30 maart 2015 @ 23:57:12 #105
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151211105
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:37 schreef jackie12 het volgende:
Ik word zo moe van de mensen die constant zeggen dat bij een misdrijf de dader(s) dan hyperintelligent, supertechnische hight-tec masterminds moeten zijn.

Er zijn zoveel voorbeelden van misdrijven waarbij dwaalsporen werden uitgezet en ook veel doortraptere en betere dan de telefoons en de fotocamera van Kris en Lisanne die mogelijk gemanipuleerd zijn.
Je ogen bij voorbaat al sluiten voor mogelijke manipulatie is kortzichtig en dom.
Op deze manier sluit je namelijk een mogelijkheid uit zonder dit te onderzoeken.

"Uit onderzoek blijkt dat het manipuleren en veranderen van de crimescene nagenoeg altijd gebeurt bij daders uit de directe omgeving van het slachtoffer. Een bekende die bang is dat de politie bij ontdekking van het misdrijf meteen aan hem of haar denkt en die dingen ensceneert in de hoop de aandacht van zichzelf af te leiden".

Nogmaals ik hoef geen gelijk te krijgen maar wel onderzoek of manipulatie mogelijk is. That's it
Het gaat inderdaad niet om gelijk krijgen maar om de telefoons hierop te onderzoeken.
Dat is niet gebeurt!

Het bereik van de telefoon van Kris viel pas uit toen ze 45 minuten achter de CD waren!
http://www.answersforkris.com/videos/ op 11:25

20 minuten voordat de laatste foto werd gemaakt!
  dinsdag 31 maart 2015 @ 00:15:12 #106
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151211623
Hoe duidelijk kunnen ze zijn op 14:10 op de video:

letterlijk: je kunt daar niet vallen, als je daar valt, dan val je tegen zo'n wandje aan en dan loop je weer verder. Er is ook niks waar je in kan vallen of uit kan glijden.

Op het stuk daarboven hadden zowel Hans als Kris bereik.

En vervolgens zegt hij duidelijk: er zijn langs het pad geen steile hellingen of ravijnen waar je in kan donderen. 21:38
  dinsdag 31 maart 2015 @ 00:19:46 #107
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151211742

en op 4 maart krijgen we deze! Joh, die hebben Hans en Roelie en Feliciano dan over het hoofd gezien?
Of hebben Frank en Hans allebei op een ander stuk gelopen?
pi_151211777
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Joh, die hebben Hans en Roelie en Feliciano dan over het hoofd gezien?
Ja; HK was bezig met filmen, F was gewoon mee en RK liep gewoon over het pad, ook niet specifiek naar dit punt zoekend...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151211806
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het gaat inderdaad niet om gelijk krijgen maar om de telefoons hierop te onderzoeken.
Dat is niet gebeurt!

Het bereik van de telefoon van Kris viel pas uit toen ze 45 minuten achter de CD waren!
http://www.answersforkris.com/videos/ op 11:25

20 minuten voordat de laatste foto werd gemaakt!
Toen viel de telefoon voor de laatste keer uit. daarna geen contact meer. Op weg naar dat punt moet het bereik ook al enkele malen zijn weggevallen, dat is tenminste wat steeds gezegd wordt.
Het betekent ook dat de afgrond waar ze in gevallen zouden moeten zijn niet dichter bij de mirador kan zijn dan ca. 650 meter hemelsbreed (ca. 1 km in het terrein).
  dinsdag 31 maart 2015 @ 00:27:30 #110
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151211930
quote:
12s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja; HK was bezig met filmen, F was gewoon mee en RK liep gewoon over het pad, ook niet specifiek naar dit punt zoekend...
Ja tuurlijk, je bent je dochter kwijt en loopt hier 2x langs (heen en terug) en niemand ziet het als een potentiële valplek? Juist zoekend! Ze zoeken hun dochter.

Zien ze deze plek dan vragen ze toch direct daar in Panama of daar beneden gezocht is.
Ze zeggen het een keer of 3/4, geen steile hellingen en geen ravijnen waar je in kan donderen.
Dan zorg je toch meteen dat er actie op ondernomen wordt?
pi_151211932
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ]

en op 4 maart krijgen we deze! Joh, die hebben Hans en Roelie en Feliciano dan over het hoofd gezien?
Of hebben Frank en Hans allebei op een ander stuk gelopen?
Naar mijn vermoeden ligt dit voorbij de 2e quebrada en de paddock.

Dat rijmt overigens niet met mijn vermoeden dat ze op die beide plaatsen een foto zouden behoren te hebben gemaakt.

Het is een slingerpaadje met een steile kant. Koeien? Riskant, zeker om die daar tegen te komen.

De vegetatie is jong en vers. Alsof de lente is uitgebroken. Of de droogte net een paar weken voorbij is. Het ziet er niet uit als het nevelwoud in de hoge bergen!?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 00:30:32 #112
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151211989
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:27 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Naar mijn vermoeden ligt dit voorbij de 2e quebrada en de paddock.

Dat rijmt overigens niet met mijn vermoeden dat ze op die beide plaatsen een foto zouden behoren te hebben gemaakt.

Het is een slingerpaadje met een steile kant. Koeien? Riskant, zeker om die daar tegen te komen.

De vegetatie is jong en vers. Alsof de lente is uitgebroken. Of de droogte net een paar weken voorbij is. Het ziet er niet uit als het nevelwoud in de hoge bergen!?
Paar meter ervoor is een geul helemaal uitgesleten, door eeuwenlang gebruik van dit pad, vies en onder de modder en het mos. En daar ligt een schoon paadje zonder bagger en ik zie ook niet de stenen die overal op het pad liggen, die kleine kleien.
pi_151211994
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:37 schreef jackie12 het volgende:

Ik weet niet op wat voor manipulatie je precies doelt, maar als ik zie watvoor data er allemaal beschikbaar is na het uitlezen van een iPhone, dan schat ik de kans heel erg klein in dat de telefoondata (in het algemeen) gemanipuleerd is.
Geen nep-oproepen in de belgeschiedenis en geen tekstberichten verwijderd.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 00:36:53 #114
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151212126
quote:
12s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Reken maar dat een moeder daar met haviksogen kijkt!
Ze is daar niet voor een vakantie, ze zoekt naar de doodsoorzaak van haar eigen kind.
En dan je opmerking over Hans, die is een natuurfilm aan het maken zeker.
:N
pi_151212347
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Paar meter ervoor is een geul helemaal uitgesleten, door eeuwenlang gebruik van dit pad, vies en onder de modder en het mos. En daar ligt een schoon paadje zonder bagger en ik zie ook niet de stenen die overal op het pad liggen, die kleine kleien.
Paar meter ervoor?

Veel fijn sediment betekent i.h.a. lager op de helling.
pi_151212687
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:30 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik weet niet op wat voor manipulatie je precies doelt, maar als ik zie watvoor data er allemaal beschikbaar is na het uitlezen van een iPhone, dan schat ik de kans heel erg klein in dat de telefoondata (in het algemeen) gemanipuleerd is.
Geen nep-oproepen in de belgeschiedenis en geen tekstberichten verwijderd.
Ik lees wat je schrijft maar begrijp niet wat je bedoelt.

Mijn idee kort samengevat: Het is vrij eenvoudig om zonder pincode een telefoon in te gaan.
Ik heb dat filmpje al meerdere keren gepost.
Het komt er kort op neer dat je eerst een noodoproep moet doen en dan snel dezelfde 2 knopjes ingedrukt moet houden als bij een screenshot, om de telefoon in te komen.
Zo zou 2 april 8.14 ook verklaard kunnen worden.

Verder heb ik met een IPhone4 de tijd teruggezet in datum, 112 en 911 ingetoetst (zonder echt te bellen) om vervolgens de tijd weer terug te zetten naar de datum van vandaag.
Wat bleek: de zogenaamde oproepen in het verleden stonden op die datum genoteerd in de telefoon.

Ook heb ik van "mijn" contactpersoon gehoord dat er geen onderzoek is gedaan naar welke manipulatie op de telefoons en fotocamera dan ook door het NFI.
Het is voor mij "van horen zeggen" en dus geen feit maar mocht dit waar blijken te zijn dan (en ik heb geen reden om te denken dat diegene liegt) wat is er dan allemaal mogelijk in de zaak van Kris en Lisanne? Alles.

We hebben 10 maanden naar verdwalen gekeken
we kijken nu bijna een maand naar een ongeluk.
Ik zou wel eens gewoon een paar dagen willen onderzoeken door iedereen (voor en tegenstanders van manipulatie) of het mogelijk is. Meer niet
pi_151212729
Oh en voor de mensen die verstand hebben van fotocamera's, is het mogelijk om bv op 10 juni de datum van de fotocamera terug te zetten naar 6 april, fotootjes maken en dan weer terugzetten naar 10 juni maar dat het lijkt alsof de foto's op 6 april zijn gemaakt?
pi_151212808
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Reken maar dat een moeder daar met haviksogen kijkt!
Ze is daar niet voor een vakantie, ze zoekt naar de doodsoorzaak van haar eigen kind.
En dan je opmerking over Hans, die is een natuurfilm aan het maken zeker.
:N
Je hebt 100% gelijk.
Als ik als vader achter de mirador zou lopen met de onwetendheid wat er met mijn vermiste dochter was gebeurd dan zou ik zo verdomd alert zijn op alles om me heen.
Elk mogelijk gevaar zoals val-plekken zouden me direct opvallen.
pi_151212815

[ Bericht 100% gewijzigd door jackie12 op 31-03-2015 01:22:59 ]
pi_151212962
De laatste voor vandaag en misschien een idee voor mensen die denken aan een ongeluk:

Een tijd geleden (voor Frank zijn conclusies) en ik die video van Edwin zag en hij ook door die geul liep vroeg ik mij af wat er boven die geul zou zijn.
Ik als nieuwsgierig aagje zou denk ik na heel lang lopen door zo'n geul me mezelf afvragen wat er te zien zou zijn als ik boven op die geul zou staan.
Ik zou denk ik even een "pootje" willen van mijn vriendin om even te kunnen kijken of nog beter, er even bovenop te klimmen
pi_151213055
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 01:41 schreef jackie12 het volgende:
De laatste voor vandaag en misschien een idee voor mensen die denken aan een ongeluk:

Een tijd geleden (voor Frank zijn conclusies) en ik die video van Edwin zag en hij ook door die geul liep vroeg ik mij af wat er boven die geul zou zijn.
Ik als nieuwsgierig aagje zou denk ik na heel lang lopen door zo'n geul me mezelf afvragen wat er te zien zou zijn als ik boven op die geul zou staan.
Ik zou denk ik even een "pootje" willen van mijn vriendin om even te kunnen kijken of nog beter, er even bovenop te klimmen
Boven die geul sprong de hond naar boven :) jammer he dat honden niet kunnen praten
Dat zelfde geld voor blue

[ Bericht 0% gewijzigd door vronie op 31-03-2015 02:26:53 ]
pi_151213081
quote:
15s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- misschien was het (bijna) windstil?
- geen tijd voor?

Ben jij het eens met de mogelijkheid dat juist door de aanwezigheid van Sinaproc in hun casa vér naar het noorden Kris en Lisanne besloten om (veel) te flitsen (in de lucht) op een nachtelijke toer naar redding?

[..]

Hoe zie je die tak daartoe in staat? Met een flesje gaat het toch veel sneller?

Bedoeld om dauw/nevel mee op te vangen kan ik in meegaan, maar scheppen uit een snelstromende rivier? En welke rivier dan, de 2e quebrada?

[..]

Die zakjes "toeval"? Zo mooi gepositioneerd en welk beeld je dan ook in de achtergrond had willen vastleggen bedekkend?

Mij lijken juist _542 en _550 overduidelijk bewuste foto's. Niet "zomaar wat op de gevoelige plaat gekregen".

Ze kunnen toch langs de 2e quebrada geklauterd zijn, en zo de hutjes gemist hebben?

[..]

Ja, goeie punten. Hmm, dan misschien wassen en drogen. Maar als ze daar waren, zou je verwachten dat ze Casa Sinaproc, net naast de 2e kabelbrug gezien en bezocht moeten hebben. Wellicht later dan dat Sinaproc daar zat, helaas...
1. Het zou kunnen, maar het zou net zo goed niet kunnen.
2. Een flesje gaat sneller maar misschien konden ze niet makkelijk bij de oever, als je eerst van een grote rots moet glijden en er dan weer op moet klimmen, is een zakje aan een tak makkelijker. Ik denk dat de tak daartoe in staat was.
3. Welke rivier weet ik niet, we weten niet waar ze zaten. het hoeft ook geen rivier te zijn, een zijarm, alles kan. De foto wijst naar mijn idee op water bij de rots
4. Ik vind de zakjes niet mooi gedrapeerd. Ze liggen er gewoon en staan op de foto, ik denk niet dat het de bedoeling was om te fotograferen maar het was de bedoeling te flitsen. In de rotsen zie ik ook geen "bewuste" foto's. Ik weet sowieso niet wat je bedoelt met een "bewuste foto" en aan welke kenmerken een "bewuste foto" moet voldoen.
pi_151213457
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 01:12 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik lees wat je schrijft maar begrijp niet wat je bedoelt.

Mijn idee kort samengevat: Het is vrij eenvoudig om zonder pincode een telefoon in te gaan.
Ik heb dat filmpje al meerdere keren gepost.
Het komt er kort op neer dat je eerst een noodoproep moet doen en dan snel dezelfde 2 knopjes ingedrukt moet houden als bij een screenshot, om de telefoon in te komen.
Zo zou 2 april 8.14 ook verklaard kunnen worden.

Verder heb ik met een IPhone4 de tijd teruggezet in datum, 112 en 911 ingetoetst (zonder echt te bellen) om vervolgens de tijd weer terug te zetten naar de datum van vandaag.
Wat bleek: de zogenaamde oproepen in het verleden stonden op die datum genoteerd in de telefoon.

Ook heb ik van "mijn" contactpersoon gehoord dat er geen onderzoek is gedaan naar welke manipulatie op de telefoons en fotocamera dan ook door het NFI.
Het is voor mij "van horen zeggen" en dus geen feit maar mocht dit waar blijken te zijn dan (en ik heb geen reden om te denken dat diegene liegt) wat is er dan allemaal mogelijk in de zaak van Kris en Lisanne? Alles.

We hebben 10 maanden naar verdwalen gekeken
we kijken nu bijna een maand naar een ongeluk.
Ik zou wel eens gewoon een paar dagen willen onderzoeken door iedereen (voor en tegenstanders van manipulatie) of het mogelijk is. Meer niet
Ze hebben bij het NFI kunnen zien wanneer de juiste toegangscode werd ingetoetst en wanneer niet. Er zijn echt ontzettend veel handelingen die worden gelogd in de iPhone.
Ook alle recent verwijderde SMSberichten worden bij het analyseren automatisch teruggehaald. De iPhone heeft zelfs een keylogger!

Dat jij in een video hebt gezien dat iemand een iPhone unlockt zonder de code, wil niet zeggen dat dat met de iPhone van Kris ook mogelijk was. Kort nadat die video werd gepost, heeft Apple een nieuwe update gereleased.
Bovendien meen ik te hebben gelezen dat je met die methode alleen naar het keypad, de call history en de contacts etc. kan, en dus niet naar de instellingen om de tijd aan te passen. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Over het onderzoeken naar de mogelijkheid van manipulatie; ik heb hier de afgelopen dagen een aantal keer gepost dat ik daar zelf mee bezig was. Gisteren heb ik zelfs nog 2x gevraagd of iemand nog vragen had mbt het uitlezen van een iPhone.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 09:03:51 #124
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151214640
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 04:03 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ze hebben bij het NFI kunnen zien wanneer de juiste toegangscode werd ingetoetst en wanneer niet. Er zijn echt ontzettend veel handelingen die worden gelogd in de iPhone.
Ook alle recent verwijderde SMSberichten worden bij het analyseren automatisch teruggehaald. De iPhone heeft zelfs een keylogger!

Dat jij in een video hebt gezien dat iemand een iPhone unlockt zonder de code, wil niet zeggen dat dat met de iPhone van Kris ook mogelijk was. Kort nadat die video werd gepost, heeft Apple een nieuwe update gereleased.
Bovendien meen ik te hebben gelezen dat je met die methode alleen naar het keypad, de call history en de contacts etc. kan, en dus niet naar de instellingen om de tijd aan te passen. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Over het onderzoeken naar de mogelijkheid van manipulatie; ik heb hier de afgelopen dagen een aantal keer gepost dat ik daar zelf mee bezig was. Gisteren heb ik zelfs nog 2x gevraagd of iemand nog vragen had mbt het uitlezen van een iPhone.
ik ben ook met mijn telefoon aan de gang geweest en heb hetzelfde model als Lisanne, en zelfs ik kan de tijden aanpassen. Dus dat stelt niets voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 31-03-2015 09:50:32 ]
  dinsdag 31 maart 2015 @ 09:09:05 #125
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151214719
Ik kan zelfs in de toekomst bellen, datum veranderen, bellen, datum terugzetten en ja hoor staat gewoon op 2 april. Boven vandaag.

Is dus mogelijk en ook binnen een aantal minuten om op verschillende dagen een aantal oproepen te doen. Zet ik tussendoor de telefoon aan en uit dan registreert hij deze toch op de tijd die op dat moment is ingesteld.

Heel makkelijk dus voor telefoon van Kris!

Ik ga nu aan de gang met mijn camera.

edit: nog even een printscreen gemaakt, met foute tijd, ja ook geen probleem hier!
Telefoon tussendoor aan en uit gezet, tijd blijft staan op toekomstige datum Het aan en uit zetten tussendoor dan ook?

[ Bericht 19% gewijzigd door ootjekatootje op 31-03-2015 09:17:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')