Zal ik jou eens even vernederenquote:Op maandag 30 maart 2015 20:04 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen, bij de sociale werkplaats doen ze niet aan ontslag.
Wat is jouw reden voor ontslag op staande voet dan? Pas wanneer het te laat is zeker?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen reden voor ontslag op staande voet..... dus die optie had je helemaal niet.
Je kunt niet zomaar iemand op staande voet ontslaan, daar zijn regels voor, en "een fout maken" is geen reden, ongeacht hoeveel die fout het bedrijf had kunnen kosten.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:27 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Wat is jouw reden voor ontslag op staande voet dan? Pas wanneer het te laat is zeker?
"Daar zijn regels voor", ooit van proeftijd gehoord?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar iemand op staande voet ontslaan, daar zijn regels voor, en "een fout maken" is geen reden, ongeacht hoeveel die fout het bedrijf had kunnen kosten.
Je bent als werkgever gewoon zwaar de pineut als je iemand onterecht ontslag op staande voet geeft.
Maar goed, dat je geen flauw idee hebt van de beperkingen van een ontslag op staande voet geeft al aan dat je helemaal niemand hebt ontslagen, dat doet een stagiair namelijk niet.
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:31 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
"Daar zijn regels voor", ooit van proeftijd gehoord?
En waarom ga je de discussie met mij aan als je mij toch niet gelooft? Gek wijf.
Ja, arme man had zijn hele leven hier.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de proeftijd het ontslag via het UWV laten verlopen?![]()
Vooralsnog heeft dat gekke wijf meer kaas gegeten van ontslagrecht dan jij, met je verzonnen bedrijf.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:31 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
En waarom ga je de discussie met mij aan als je mij toch niet gelooft? Gek wijf.
Misschien gaat ze juist de discussie met je aan omdat ze je niet gelooft?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:31 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik dit verzin?!?! Wat een dikke onzin allemaal.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:35 schreef Hamlapje het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft dat gekke wijf meer kaas gegeten van ontslagrecht dan jij, met je verzonnen bedrijf.
Dat hoeft niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:25 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
In dromen gaat de tijd altijd veel sneller.
Ok.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:20 schreef ps4014 het volgende:
[..]
Lieverd ik leg het je wel uit tijdens onze diner vanavond
Altijd!quote:Op maandag 30 maart 2015 20:42 schreef Mark031 het volgende:
TS is een echte carričretijger met een no-nonsense mentaliteit.
Hoezo?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Carričretijgers... vermoeiend volk.
Oppervlakkig, grote mond en doorgaans het empathisch vermogen van een uitgehongerde hyena in een hok met pasgeboren lammetjes...quote:
Was hij maar een carričretijgerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Carričretijgers... vermoeiend volk.
Nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:33 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Was hij maar een carričretijger![]()
Het is een pretentieus studentje die nog niet eens stagevergoeding krijgt
Dat lijkt me kut. Ik werk gelukkig al, dus ik hoef me niet meer druk te maken om het uitblijven van stagevergoeding.quote:
Het blijft toch je moeder he.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:47 schreef very het volgende:
Ik heb gister ook iemand ontslagen. Mijn schoonmaakster.
Die vatte het wel sportief op, denk ik. Weet niet precies eigenlijk, want ik hing redelijk snel weer op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |