Gemeen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:43 schreef Joenes het volgende:
[..]
Voorlopig niet volgens FoxNL op twitter.
Serie tijd en uitzendtijd zijn wel 2 verschillende dingen he. Nu weet je bij voorbaat al dat 1/4 van de tijd reclame zal zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:54 schreef Stickertje het volgende:
Fear The Walking Dead op FOX?
Andere landen krijgen de eerste aflevering allemaal tegelijk te zien met de premiere op de Amerikaanse AMC, FOX heeft nog niks bekend gemaakt erover.
Maar als ik de tv gids online bekijk op de FOX site, staat er op die tijd een nieuwe serie geplanned.
Probleem is alleen, We Are Marshall de tv serie bestaat volgens mij niet ( wel de film uit 2006 en dat plaatje in de afbeelding is van de film ). Kan op IMDB of ergens anders niets vinden over een serie met dezelfde naam.
[ afbeelding ]
Dag & tijd komt overeen waarop de eerste aflevering wordt uitgezonden in Amerika van FTWD. Enige ding dat niet overeenkomt is dat FTWD aflevering 90 minuten duurt, en in de tvgids van FOX staat dat de serie 2 uur duurt.
( Nacht van zondag op maandag )
Het is best een vreemde tijd om een nieuwe serie uit te zenden in nederland, tenzij hij tegelijker tijd wordt uitgezonden met Amerika.![]()
Weet iemand hier iets meer over?
Ik heb zoiets echt nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:58 schreef Yonline het volgende:
Het gezicht/uitstraling van Cliff Curtis staat me niet aan (heb je wel eens). Hopelijk verprutst dat niet een beetje de serie voor me.
In series of films let ik daar eigenlijk totaal niet op. Ik heb wel eens dat ik me aan een bepaalde acteur wat meer kan ergeren naarmate de serie vordert, maar ik heb dat nooit als het verprutsen van een serie ervarenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:10 schreef Yonline het volgende:
[..]
Jouw eerste indrukken over mensen zijn altijd positief?
Ik heb dat ook vrijwel nooit hoor. Ik vond Andrew Lincoln eerst ook niet goed gecast voor Rick in TWD, maar wende al snel aan hem en vind hem nu bad-assquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
In series of films let ik daar eigenlijk totaal niet op. Ik heb wel eens dat ik me aan een bepaalde acteur wat meer kan ergeren naarmate de serie vordert, maar ik heb dat nooit als het verprutsen van een serie ervaren
Wat raar dat iedereen downloadt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 07:18 schreef DonnaRush het volgende:
FOX zegt op Twitter dat ze Fear the Walking Dead niet gaan uitzenden omdat de rechten (nog) niet vrijgegeven zijn in Nederland.
Mja, die paar dagen kan ik nog wel wachtenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:28 schreef Fylax het volgende:
Openingsscène Fear the Walking Dead online te bekijken
A.s. zondag idd, maandag is hij dus te downloaden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:18 schreef Ryan3 het volgende:
Wanneer is de eerste uitzending? Zondag?
Dus maandag kunnen we hem hier zien?
Mooi.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
A.s. zondag idd, maandag is hij dus te downloaden.
Bada bingenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mooi.
6 afleveringen, 6 weken. Ik denk dat ik ze opspaar en dan ga bingen na 6 weken.
9/8cquote:Op maandag 24 augustus 2015 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
"Fear the Walking Dead" Pilot (TV Episode 2015) - IMDb
pilote is uit.
Volgens mij zit dat in het hele verhaal van TWD-franchise.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef babette21 het volgende:
Vraagje: in het begin van TWD veranderde toch nog niet alle dooien in zombie's (dus zomaar, zonder dat ze gebeten waren)? Ik kan me herinneren dat dat pas later was. Of was dat altijd al en realiseerden zij zich dat pas later in het verhaal? (Al kan dat eigenlijk niet, gezien het aantal lijken wat ze tegenkwamen.) Nu leek het er namelijk op dat die ene dealer een zombie werd doordát hij neergeschoten was, zonder dat daar een andere zombie aan te pas kwam...
Dat realiseerden ze idd later pas, iedereen die dood gaat wordt een zombiequote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef babette21 het volgende:
Vraagje: in het begin van TWD veranderde toch nog niet alle dooien in zombie's (dus zomaar, zonder dat ze gebeten waren)? Ik kan me herinneren dat dat pas later was. Of was dat altijd al en realiseerden zij zich dat pas later in het verhaal? (Al kan dat eigenlijk niet, gezien het aantal lijken wat ze tegenkwamen.) Nu leek het er namelijk op dat die ene dealer een zombie werd doordát hij neergeschoten was, zonder dat daar een andere zombie aan te pas kwam...
Maar in de beginfase, toen Rick net uit het ziekenhuis kwam, lag het vol met lijken overal. Of waren dat reeds afgeslachte zombie's? (dacht niet dat ze er zo uitzagen, maar is al even geleden)quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat realiseerden ze idd later pas, iedereen die dood gaat wordt een zombie
Die waren afgeslacht en/ of afgevoerd. Ik kan mij herinneren dat ze allemaal headshots hadden door de doeken heen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
Maar in de beginfase, toen Rick net uit het ziekenhuis kwam, lag het vol met lijken overal. Of waren dat reeds afgeslachte zombie's? (dacht niet dat ze er zo uitzagen, maar is al even geleden)
Ah, oke!quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:33 schreef joyvke het volgende:
[..]
Die waren afgeslacht en/ of afgevoerd. Ik kan mij herinneren dat ze allemaal headshots hadden door de doeken heen.
Is dat Z-nation nog de moeite waard eigenlijk? Nooit verder gekeken dan aflevering 1. Geen idee waarom, het was niet eens onaardigquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga hem zo naar binnen trekken. Wordt een echt Zombie najaar.
Fear the walking dead (1), the walking dead (6), Z-nation (2).
Het gaat over zombies en een groep overlevers met een missie, maar een stuk luchtiger hoor dan the walking dead, zitten ook vette knipogen in. Zeer zeker wel de moeite waard om te gaan kijken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat Z-nation nog de moeite waard eigenlijk? Nooit verder gekeken dan aflevering 1. Geen idee waarom, het was niet eens onaardig
Het neemt zichzelf niet zo serieus, dat maakt het wel lekker luchtig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat Z-nation nog de moeite waard eigenlijk? Nooit verder gekeken dan aflevering 1. Geen idee waarom, het was niet eens onaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |