1 2 3 4 | Tijd Hoogte-instelling Druk-instelling vanaf zeeniveau 09:30:52Z.386 MCP/FMC ALT: 38000 ft QNH: 1006.0 hPa 09:30:54Z.083 MCP/FMC ALT: 13008 ft QNH: 1006.0 hPa 09:30:55Z.397 MCP/FMC ALT: 96 ft QNH: 1006.0 hPa |
1 2 3 4 | Tijd Positie Hoogte 09:31:03Z.456 T,3c6618,43.143494,5.691429,38000,GWI18G 09:31:05Z.346 T,3c6618,43.147430,5.693984,37975,GWI18G 09:31:07Z.346 T,3c6618,43.151367,5.696539,37950,GWI18G |
drogredenatie, depressie is meestal gewoon te genezen of psychische ziektes met een zelfmoord component zijn prima te controleren en niet iedereen kiest voor een gruwelijke manier...quote:Op maandag 30 maart 2015 12:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Laten we iedereen die dood wil verplicht laten leven tenzij hij zich op gruwelijke wijze ombrengt... Lekker constructief zo!
Deze post bevat zoveel onzin dat ik er zelfmoordneigingen van krijg. Jij dwingt mij er gewoon toe.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:06 schreef Re het volgende:
[..]
drogredenatie, depressie is meestal gewoon te genezen of psychische ziektes met een zelfmoord component zijn prima te controleren en niet iedereen kiest voor een gruwelijke manier...
zo dwing je natuurlijk mensen met een depressive zelfmoord te laten plegen
Klopt ja. Heb er zelf mee te maken gehad (niet als machinist ofzo). Maar het is erg onpraktisch om de instellingen te verplaatsen omdat de meeste patiënten juist met het OV (moeten) reizen.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:58 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Het is een feit dat gemiddeld 3 personen per dag in Nederland voor de trein springt. Overigens is het zo, dat als er zich een psychiatrische instelling in de buurt van een station of spoor bevindt, de kans op springen veel hoger is. Helaas.
Het is misschien niet te genezen maar er zijn echt inmiddels wel andere inzichten die laten zien dat er voor veel mensen best een redelijke kwaliteit van leven te behalen is als ze aan zoiets lijden. Mits ze daar zelf actief iets aan doen of de juiste (en vooral niet teveel) medicatie kunnen vinden. Het is vaak lastiger dan voor een "gezond" persoon omdat de wil er wat minder is en ook het kunnen zien van de positieve veranderingen die het meebrengt. Het is misschien niet te genezen maar het beeld heerst nu wel teveel dat iedereen die aan depressies lijdt uiteindelijk niet te redden is of er vroegtijdig een eind aan maakt.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:13 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Deze post bevat zoveel onzin dat ik er zelfmoordneigingen van krijg. Jij dwingt mij er gewoon toe.
Niet als het toestel het zelf heeft gedaan.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef remlof het volgende:
"Vliegtuig doelbewust neergestort" is natuurlijk wel heel brak Nederlands.
Zie m'n aanvulling, maar als TT kan dit echt niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet als het toestel het zelf heeft gedaan.
Eens, maar de inhoud van de topics is net zo goed niet van het hoogste niveau. De TT stoorde me ook al een tijdje.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie m'n aanvulling, maar als TT kan dit echt niet.
Waar zou ik zo'n behandeling kunnen krijgen?! Word 'n beetje moe van dat kutweer in Nederland.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef eefje801 het volgende:
Er zijn steeds meer therapieën die mensen helpen buiten NL, bijvoorbeeld in woongroepen in een warmer land met minder prikkels en meer buitenlucht. Het schijnt echt goed te werken.
Moet zeggen dat het mij ook serieus erg fijn leekquote:Op maandag 30 maart 2015 13:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waar zou ik zo'n behandeling kunnen krijgen?! Word 'n beetje moe van dat kutweer in Nederland.
Ladies and gentlemen, welkom aan boord. Uw piloot zou eigenlijk in een prikkelarme kneuzenwoongroep op Ibiza moeten zitten maar wij van Lufthansa bieden hem hier met liefde de mogelijkheid zijn intensere gevoelens met u te leven en beleven. Keep calm and enjoy the flight.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Er zijn steeds meer therapieën die mensen helpen buiten NL, bijvoorbeeld in woongroepen in een warmer land met minder prikkels en meer buitenlucht. Het schijnt echt goed te werken.
Neerstorten is toch een werkwoord?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef remlof het volgende:
Dan is het net of dat vliegtuig een bewustzijn had, terwijl de co-piloot het heeft laten neerstorten.
Nee, correct Nederlands zou zijn dat je het vliegtuig doet neerstortenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Neerstorten is toch een werkwoord?
Ik stort een vliegtuig neer
Jij stort een vliegtuig neer
Wij storten een vliegtuig neer
Volgens mij kan het zoals het er nu staat gewoon hoor al is jouw suggestie beter.
Ik heb er vannacht zelfs wakker van gelegenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Eens, maar de inhoud van de topics is net zo goed niet van het hoogste niveau. De TT stoorde me ook al een tijdje.
Ik ben niet overtuigd.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, correct Nederlands zou zijn dat je het vliegtuig doet neerstorten
Wat een onzin! Feit is: mensen plegen zelfmoord, dus het is helemaal niet "te controleren". Daarbij ga je er nu vanuit dat mensen die zelfmoord plegen "ziek" zijn, i.p.v. gewoon zelf een keuze maken.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:06 schreef Re het volgende:
[..]
drogredenatie, depressie is meestal gewoon te genezen of psychische ziektes met een zelfmoord component zijn prima te controleren en niet iedereen kiest voor een gruwelijke manier...
zo dwing je natuurlijk mensen met een depressive zelfmoord te laten plegen
Ah, ik ben gelukkig niet de enige die de TT raar vindt. Een vliegtuig dat doelbewust neerstort, waar brengt de technologie ons?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is ook niet zo belangrijk.. maar zoals de TT nu is klopt het taalkundig nog niet.
Zeg taalpurist..quote:Op maandag 30 maart 2015 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, ik ben gelukkig niet de enige die de TT raar vindt. Een vliegtuig dat doelbewust neerstort, waar brengt de technologie ons?
Hij laat een vliegtuig neerstorten.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zeg taalpurist..
Is deze zin fout?:
Hij stort een vliegtuig neer.
Dat is ook goed in mijn ogen.quote:
Wat een onvolwassen reactie zeg. Ik snap best dat dat niet voor iedereen werkt maar de door jou opgeschreven beeldvorming en aannames over vaak heel intelligente maar kwetsbare mensen is juist vaak de reden voor het taboe dat erop rust en waarom dit soort ongelukken juist vaker kunnen gebeuren. Kneuzenwoongroep nog welquote:Op maandag 30 maart 2015 13:31 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen, welkom aan boord. Uw piloot zou eigenlijk in een prikkelarme kneuzenwoongroep op Ibiza moeten zitten maar wij van Lufthansa bieden hem hier met liefde de mogelijkheid zijn intensere gevoelens met u te leven en beleven. Keep calm and enjoy the flight.
De autopiloot heeft anders wel een handje geholpen.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef remlof het volgende:
Dan is het net of dat vliegtuig een bewustzijn had, terwijl de co-piloot het heeft laten neerstorten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |