abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151193557
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij moet nooit meer gaan vliegen, want daar is simpelweg geen garantie voor.
Ook nooit gaan autorijden trouwens. Er is niemand die je kan garanderen dat je geen suïcidale tegenligger treft die opeens het stuur omgooit.
pi_151193589
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dit is te incidenteel. Kans nadert 0.
Maar, maar, er is toch voor andere dingen wel een meldplicht? Ik ben helemaal niet voor KGB-achtige praktijken, en het kan best allemaal incidenteel zijn, maar je moet toch als arts ook wel de kans krijgen dit ergens neer te leggen als je echt zwaarwegende redenen hebt aan te nemen dat iemand in zo'n positie iets geks gaat doen?
pi_151193610
De geestelijke problemen van Lubitz waren van 6 jaar geleden (nog voor zijn vliegbrevet), toen is hij in behandeling geweest.

Volgens zijn artsen en familie was er geen sprake van psychische noch fysieke problemen.

Er is geen motief gevonden waarom Lubitz het vliegtuig bewust zou hebben laten crashen volgens de persconferentie, het OM wil niet meedoen aan speculatie omtrende de co-piloot.
pi_151193761
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Of iemand die zijn problemen niet meer met een arts durft te bespreken omdat die gegevens niet meer geheim zijn.
Alsof deze pasagiers daar wel wat aan hebben gehad. :')
pi_151193778
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:34 schreef Loveless85 het volgende:

Maar, maar, er is toch voor andere dingen wel een meldplicht? Ik ben helemaal niet voor KGB-achtige praktijken, en het kan best allemaal incidenteel zijn, maar je moet toch als arts ook wel de kans krijgen dit ergens neer te leggen als je echt zwaarwegende redenen hebt aan te nemen dat iemand in zo'n positie iets geks gaat doen?
Als hij de dag te voren tegen zijn huisarts had gezegd: Ik ga me niet ziek melden, ik ga morgen met een vol vliegtuig expres neerstorten! dan had deze arts contact met de politie mogen opnemen. Maar niet omdat hij jaren geleden door een psychiater wegens depressie (en daar vaak bij komende suicidale gedachten) behandeld is geweest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 30 maart 2015 @ 16:40:07 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151193824
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:35 schreef Za het volgende:
De geestelijke problemen van Lubitz waren van 6 jaar geleden (nog voor zijn vliegbrevet), toen is hij in behandeling geweest.

Volgens zijn artsen en familie was er geen sprake van psychische noch fysieke problemen.

Er is geen motief gevonden waarom Lubitz het vliegtuig bewust zou hebben laten crashen volgens de persconferentie, het OM wil niet meedoen aan speculatie omtrende de co-piloot.
Daarom. Tegen dit soort bizarre acties valt geen maatregel te treffen. Dan komt er ooit weer een totaal andere bizarre actie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_151193861
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:40 schreef Copycat het volgende:

Daarom. Tegen dit soort bizarre acties valt geen maatregel te treffen. Dan komt er ooit weer een totaal andere bizarre actie.
Sommige mensen willen alle risico's naar 0% brengen. Onmogelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151193880
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daarom. Tegen dit soort bizarre acties valt geen maatregel te treffen.
Gewoon geduld hebben, die maatregel staat al klaar.

En ik ben voor. Geen privacy in de cockpit (of in kerncentrales etc)
  maandag 30 maart 2015 @ 16:41:33 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151193895
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:41 schreef Isabeau het volgende:

Sommige mensen willen alle risico's naar 0% brengen. Onmogelijk.
Kun je beter nu al in je graf gaan liggen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_151193897
Trouwens, die afgesloten deur was nou net zo'n maatregel om risico's te beperken. Kijk wat dat voor deze 149 mensen betekent heeft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151193907
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:29 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ha ja dat is wel een flinke blunder.
Maar die andere punten, als dat waar blijkt te zijn is dat toch wel veel groter nieuws?

Sowieso beetje louche site hoor zo te zien.
Heb dat hele stuk niet gelezen maar van dat ademen kan volgens mij als hij z'n headset ophad prima geregistreerd zijn op een van de 4 kanalen die de CVR opneemt. (waarom hij die headset nog zou ophouden is een andere vraag):

http://aviation.stackexch(...)-a-pilot-be-recorded

One of the channels of the Cockpit Voice Recorder is the microphone on each pilot's headset.
  Redactie Frontpage maandag 30 maart 2015 @ 16:41:59 #112
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151193913
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:35 schreef Za het volgende:
De geestelijke problemen van Lubitz waren van 6 jaar geleden (nog voor zijn vliegbrevet), toen is hij in behandeling geweest.

Volgens zijn artsen en familie was er geen sprake van psychische noch fysieke problemen.

Er is geen motief gevonden waarom Lubitz het vliegtuig bewust zou hebben laten crashen volgens de persconferentie, het OM wil niet meedoen aan speculatie omtrende de co-piloot.
Zoals het een goed OM betaamd!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_151193965
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:40 schreef Copycat het volgende:

Daarom. Tegen dit soort bizarre acties valt geen maatregel te treffen. Dan komt er ooit weer een totaal andere bizarre actie.
Het is helemaal niet zeker of er een bizarre actie heeft plaastgevonden.
Het medisch dossier heeft niets opgeleverd, een technisch defect wordt nog steeds niet uitgesloten.
  Redactie Frontpage maandag 30 maart 2015 @ 16:43:53 #114
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151193994
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:41 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Gewoon geduld hebben, die maatregel staat al klaar.
Oh ja joh? Jij weet meer? Vertel.
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kun je beter nu al in je graf gaan liggen.
:? De aard van risico's is nu juist dat je ze niet 100% kunt uitsluiten, daarom blijven het ook risico's.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 30 maart 2015 @ 16:45:35 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151194053
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:43 schreef Za het volgende:

Het is helemaal niet zeker of er een bizarre actie heeft plaastgevonden.
Het medisch dossier heeft niets opgeleverd, een technisch defect wordt nog steeds niet uitgesloten.
Nee oké, maar in het hypothetische edoch waarschijnlijke geval dat het een kamikaze-actie was, vallen dit soort minimale risico's niet uit te sluiten. Zonder draconische maatregelen die weer andere kamikaze-acties niet kunnen uitsluiten en zo voort en zo verder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_151194058
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:43 schreef JeMoeder het volgende:
De aard van risico's is nu juist dat je ze niet 100% kunt uitsluiten, daarom blijven het ook risico's.
Tuurlijk kan je risico's wel uitsluiten. Als ik bang ben van de trap te vallen, moet ik nooit meer een trap gebruiken. Geen enkele. Kans om van een trap af te vallen is dan 0%. Maar hoe reëel is het om nooit meer een trap te nemen. Misschien stort ik wel neer door een defect in een lift doordat ik geen trap nam.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 30 maart 2015 @ 16:46:25 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151194092
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:43 schreef JeMoeder het volgende:

:? De aard van risico's is nu juist dat je ze niet 100% kunt uitsluiten, daarom blijven het ook risico's.
Juist. En kun je niet met de risico's die leven met zich meebrengt leven, kun je beter in je graf gaan liggen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_151194125
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als hij de dag te voren tegen zijn huisarts had gezegd: Ik ga me niet ziek melden, ik ga morgen met een vol vliegtuig expres neerstorten! dan had deze arts contact met de politie mogen opnemen. Maar niet omdat hij jaren geleden door een psychiater wegens depressie (en daar vaak bij komende suicidale gedachten) behandeld is geweest.
Neuh klopt, maar er komt natuurlijk op een gegeven moment wel een grijs gebied waarin je bv. weet dat hij NU suicidale gedachtes heeft, en je dan wellicht de link kan leggen met z'n beroep. Maar dat is inderdaad een vrij forse maatregel voor iets wat zo weinig voorkomt. Plus, waar trek je de grens? Wellicht rijdt eerdaags een buschauffeur van een klif af, of een heftruckchauffeur met z'n heftruck een winkelcentrum binnen :')
  Redactie Frontpage maandag 30 maart 2015 @ 16:50:33 #119
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151194240
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je risico's wel uitsluiten. Als ik bang ben van de trap te vallen, moet ik nooit meer een trap gebruiken. Geen enkele. Kans om van een trap af te vallen is dan 0%. Maar hoe reëel is het om nooit meer een trap te nemen. Misschien stort ik wel neer door een defect in een lift doordat ik geen trap nam.
Risico's blijven risico's, ze zijn niet vermijdbaar. Je kan ze echter zo goed mogelijk aanpakken om de incidentie (voorkomendheid) ervan zo laag mogelijk te houden. En als ze dan toch voorkomen dan wil je er een goed vangnet voor creëren zodat de effecten ervan minimaal/verwaarloosbaar blijven.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage maandag 30 maart 2015 @ 16:51:04 #120
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151194256
quote:
12s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Juist. En kun je niet met de risico's die leven met zich meebrengt leven, kun je beter in je graf gaan liggen.
Oh zo bedoelde je het, ik begreep je verkeerd :)
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_151194263
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:43 schreef Za het volgende:

[..]

Het is helemaal niet zeker of er een bizarre actie heeft plaastgevonden.
Het medisch dossier heeft niets opgeleverd, een technisch defect wordt nog steeds niet uitgesloten.
Ze gaan wel degelijk uit van moord-zelfmoord door de copiloot maar wat zijn motief was is niet zeker en ze kunnen ook niet alle informatie die bij hun nu wel bekend is openbaar maken.
  Vis een optie? maandag 30 maart 2015 @ 16:51:58 #122
70532 loveli
N
pi_151194294
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je risico's wel uitsluiten. Als ik bang ben van de trap te vallen, moet ik nooit meer een trap gebruiken. Geen enkele. Kans om van een trap af te vallen is dan 0%. Maar hoe reëel is het om nooit meer een trap te nemen. Misschien stort ik wel neer door een defect in een lift doordat ik geen trap nam.
De meeste mensen gaan thuis dood :Y
crap in = crap out
  maandag 30 maart 2015 @ 16:52:17 #123
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_151194300
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Als ik bang ben van de trap te vallen, moet ik nooit meer een trap gebruiken.
Je kan ook de leuning vasthouden. En als iedereen dat zou doen, zouden er veel minder mensen van de trap vallen!
Dat is de benadering van veiligheid in de luchtvaart, en dat is ook de reden dat er wereldwijd in de luchtvaart veel minder mensen omkomen dan alleen al door medische fouten in Nederlandse doofpotziekenhuizen.
censuur :O
pi_151194452
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij moet nooit meer gaan vliegen, want daar is simpelweg geen garantie voor.
De maatschappij die daar beter/betrouwbaarder in wordt/is dan de rest zal de klanten winnen. Goede zaak.
pi_151194497
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Trouwens, die afgesloten deur was nou net zo'n maatregel om risico's te beperken. Kijk wat dat voor deze 149 mensen betekent heeft.
Precies. En als je een regel maakt dat er een lid van het cabinepersoneel in de cockpit moet blijven als de piloot of co-piloot moet pissen loop je ook weer een risico, want die persoon kan ook weer van kwade wil, labiel of wat dan ook zijn en de piloot neerhoeken en een paar verkeerde knopjes indrukken *O*

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je risico's wel uitsluiten. Als ik bang ben van de trap te vallen, moet ik nooit meer een trap gebruiken. Geen enkele. Kans om van een trap af te vallen is dan 0%. Maar hoe reëel is het om nooit meer een trap te nemen. Misschien stort ik wel neer door een defect in een lift doordat ik geen trap nam.
Of je krijgt een hartaanval door gebrek aan lichaamsbeweging *O*
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:56 schreef 11en30 het volgende:

[..]

De maatschappij die daar beter/betrouwbaarder in wordt/is dan de rest zal de klanten winnen. Goede zaak.
Knap dat leken de effectiviteit van veiligheidsmaatregelen objectief kunnen beoordelen. ^O^
pi_151194528
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:52 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Je kan ook de leuning vasthouden. En als iedereen dat zou doen, zouden er veel minder mensen van de trap vallen!
Dat is de benadering van veiligheid in de luchtvaart, en dat is ook de reden dat er wereldwijd in de luchtvaart veel minder mensen omkomen dan alleen al door medische fouten in Nederlandse doofpotziekenhuizen.
Vliegen wordt alleen maar veiliger:



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2015 16:59:01 ]
pi_151194550
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:57 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Precies. En als je een regel maakt dat er een lid van het cabinepersoneel in de cockpit moet als de piloot of co-piloot moet pissen loop je ook weer een risico, want die persoon kan ook weer van kwade wil, labiel of wat dan ook zijn *O*
Daarom zal het werkelijke probleem aangepakt moeten gaan worden. Suicidaalmans had nooit en te nimmer op die stoel mogen zitten.
pi_151194598
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben je nog verder van huis ^O^
Precies!
Een sombere piloot denkt dan wel 2x na om naar zijn huisarts te stappen met zijn klachten.

http://www.nu.nl/buitenla(...)ressiva-slikken.html
pi_151194757
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:59 schreef 11en30 het volgende:
Suicidaalmans had nooit en te nimmer op die stoel mogen zitten.

Achteraf is altijd makkelijk lullen.
Vooraf is het onmogelijk om alle risico's uit te sluiten.
pi_151194942
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vliegen wordt alleen maar veiliger:

[ afbeelding ]
Goh, zijn er tussen 1940 en 1950 veel incidenten met vliegtuigen geweest? Hoe kan dat nou.... 8)7
pi_151194964
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:10 schreef computergirl het volgende:

[..]

Goh, zijn er tussen 1940 en 1950 veel incidenten met vliegtuigen geweest? Hoe kan dat nou.... 8)7
Wat rebelse Duitsers die met hun toenmalige BUK's schietgraag bezig waren.
pi_151195165
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat rebelse Duitsers die met hun toenmalige BUK's schietgraag bezig waren.
En suicidale geallieerden zeker.
pi_151195197
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:17 schreef computergirl het volgende:

[..]

En suicidale geallieerden zeker.
Japanners stonden er om bekend suïcidaal te zijn. ;)
  maandag 30 maart 2015 @ 17:25:30 #134
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_151195437
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vliegen wordt alleen maar veiliger:
Die statistieken geven een incompleet beeld. Opzet wordt namelijk niet meegeteld.
censuur :O
pi_151195823
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:25 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Die statistieken geven een incompleet beeld. Opzet wordt namelijk niet meegeteld.
Het aantal vervoerde personen ook niet. Maar het is wel een feit. ;)
pi_151195854
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:25 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Die statistieken geven een incompleet beeld. Opzet wordt namelijk niet meegeteld.
Goed punt.
En als we uitgaan van opzet bij de MH370 oid, dan is het bij de laatste 12 toch 2 keer opzet van de piloot geweest :o
  maandag 30 maart 2015 @ 17:45:08 #137
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_151196029
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Goed punt.
En als we uitgaan van opzet bij de MH370 oid, dan is het bij de laatste 12 toch 2 keer opzet van de piloot geweest :o
En BUKS-raketten tellen ook als opzet...
censuur :O
pi_151196274
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Goed punt.
En als we uitgaan van opzet bij de MH370 oid, dan is het bij de laatste 12 toch 2 keer opzet van de piloot geweest :o
Feit blijft dat het aantal dodelijke slachtoffers nog altijd dalende is.
pi_151196416
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vliegen wordt alleen maar veiliger:

[ afbeelding ]
Grappige is dat rond die tijd volgens mij ook een piek bestaat in het aantal verkeersdoden op de weg, althans hier in Nederland, maar wrs ook internationaal in het westen.
Begin tot halverwege de jaren 70 zie je dan ook een intensivering van de massamobiliteit, volgens mij.
Tegenwoordig is de trend, ondanks dat de bevolking groter is en de mobiliteit nog intensiever tov van die cijfers uit de jaren 70 een enorme daling.
I´m back.
  maandag 30 maart 2015 @ 18:05:24 #140
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_151196606
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Misschien wel voor iemand die de verantwoordelijkheid heeft voor het vliegen en de veiligheid van zo veel mensen?
Nee, ook niet. Zo begeef je je natuurlijk op een hellend vlak wat absoluut niet wenselijk is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 30 maart 2015 @ 18:07:46 #141
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_151196697
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tja, wat had ie anders verwacht eigenlijk? Dat heb je op een crash site.
Dit was ook mijn eerste gedachte eigenlijk wel. :') Als je zo'n werk gaat doen moet je bijv ook lijken van de spoorrails schrapen en dat soort dingen. :X
Hallon!
pi_151196707
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:05 schreef Falco het volgende:

[..]

Nee, ook niet. Zo begeef je je natuurlijk op een hellend vlak wat absoluut niet wenselijk is.
Ik vind het wel wenselijk. Privacy doe je maar thuis, niet in een cockpit.
  maandag 30 maart 2015 @ 18:11:02 #143
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_151196793
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:08 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik vind het wel wenselijk. Privacy doe je maar thuis, niet in een cockpit.
Graag je naam (voluit!), adres, woonplaats en banksaldo melden, bitte.

Tuurlijk geldt privacy ook buiten je huis.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_151197064
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:11 schreef Falco het volgende:

[..]

Graag je naam (voluit!), adres, woonplaats en banksaldo melden, bitte.

Tuurlijk geldt privacy ook buiten je huis.
Nee. Een luchtvaartmaatschappij moet jouw medisch dossier altijd in kunnen. Wil je niet dat je werkgever erachter komt dat je een labiele psycho bent dan kun je dus geen piloot worden. Prima zaak. Genoeg banen waar je al helemaal doorgelicht kan worden, deze erbij graag. Zullen de stabiele collega's met vrouw en kindjes thuis ook blij mee zijn.
pi_151197079
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:08 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik vind het wel wenselijk. Privacy doe je maar thuis, niet in een cockpit.
En een busschauffeur achter het stuur? Mag die ook geen privacy meer hebben? Die kan nl. ook makkelijk 50 mensen meenemen in zijn dood.
  maandag 30 maart 2015 @ 18:22:55 #146
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_151197195
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:59 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Daarom zal het werkelijke probleem aangepakt moeten gaan worden. Suicidaalmans had nooit en te nimmer op die stoel mogen zitten.
Mensen kunnen nu om het hardst schreeuwen dat er 1000 extra maatregelen moeten komen om de veiligheid van de passagiers te garanderen, dat het ze niet uitmaakt dat vliegen dan wat duurder wordt. Uiteindelijk kiezen diezelfde mensen toch weer voor de goedkoopste luchtvaartmaatschappij bij hun eerstvolgende Europese vlucht.

Als slechts bij 1 van de 10 miljard vluchten een suïcidale co-piloot in de cockpit zit en deze ook nog constant vergezeld wordt door een 2e persoon vind ik dat een prima te accepteren risico. 99,9% veiligheid tegen exorbitant hoge kosten weegt wmb niet op tegen 99,8% veiligheid met behoud van huidige prijzen.
pi_151197363
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Mensen kunnen nu om het hardst schreeuwen dat er 1000 extra maatregelen moeten komen om de veiligheid van de passagiers te garanderen, dat het ze niet uitmaakt dat vliegen dan wat duurder wordt. Uiteindelijk kiezen diezelfde mensen toch weer voor de goedkoopste luchtvaartmaatschappij bij hun eerstvolgende Europese vlucht.

Als slechts bij 1 van de 10 miljard vluchten een suïcidale co-piloot in de cockpit zit en deze ook nog constant vergezeld wordt door een 2e persoon vind ik dat een prima te accepteren risico. 99,9% veiligheid tegen exorbitant hoge kosten weegt wmb niet op tegen 99,8% veiligheid met behoud van huidige prijzen.
Dit had eenvoudig voorkomen kunnen worden zonder extra kosten. In plaats van de sollicitant een zinloze vragenlijst in te laten vullen had zijn EPD even bekeken moeten worden. Desondanks mogen de prijzen van mij flink omhoog om die jongens beter te betalen. Vliegen hoeft niet binnen het bereik van iedere tokkie te liggen.
pi_151197675
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:45 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

En BUKS-raketten tellen ook als opzet...
Ook van de piloot :o
pi_151197852
Misschien moet je je collega waarmee je werkt toch door en door kennen als je vliegt... @NewHorizon @Olaloompa?
I´m back.
pi_151198993
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:57 schreef quinoahipster het volgende:
Precies. En als je een regel maakt dat er een lid van het cabinepersoneel in de cockpit moet blijven als de piloot of co-piloot moet pissen loop je ook weer een risico, want die persoon kan ook weer van kwade wil, labiel of wat dan ook zijn en de piloot neerhoeken en een paar verkeerde knopjes indrukken
Nu hoefde Andreas alleen maar aan 1 knopje te draaien en een andere in te drukken. Het was wel heel makkelijk. Die ander neerhoeken lijkt mij toch alweer een stap zwaarder.

Wat is trouwens de volgende stap? Het idee dat hier Aziaten en Afrikanen boven Europese grond vliegen die amper de Engelse handboeken begrijpen, baart mij ook zorgen. Moeten we die ook maar weren.
.
pi_151199296
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef Fer het volgende:

[..]

Nu hoefde Andreas alleen maar aan 1 knopje te draaien en een andere in te drukken. Het was wel heel makkelijk. Die ander neerhoeken lijkt mij toch alweer een stap zwaarder.

Ik denk dat als er een stewardess naast zit hij haar niet per se hoeft neer te hoeken. Lijkt me wel voldoende als hij de autopiloot uitzet en de knuppel maximaal naar voren duwt, zodat het vliegtuig in een stevig duikvlucht gaat. Zo'n verkeersvliegtuig is daar niet op gebouwd, dus zal de belasting niet aankunnen. En zelfs als 't dat wel kan, daar niet zomaar uit te trekken zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2015 19:15:47 ]
pi_151199350
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:26 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Desondanks mogen de prijzen van mij flink omhoog om die jongens beter te betalen. Vliegen hoeft niet binnen het bereik van iedere tokkie te liggen.
Die jongens verdienen al boven de Balkenendenorm en kunnen op hun 55ste met pensioen.
Waarom zou je in godsnaam dat salaris verhogen terwijl er nog steeds op materiaal (zoals bijv. Locatiesensors) wordt bezuinigd?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151199385
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:15 schreef Wombcat het volgende:
Zo'n verkeersvliegtuig is daar niet op gebouwd, dus zal de belasting niet aankunnen. En zelfs als 'ie het wel kan, daar niet zomaar uit te trekken zijn.
Dat kan dus niet he, met een Airbus. Dat pikken die computers gewoon niet. Maar ze kan ieder geval de deur open maken.

En misschien een basic training, autopilot aanzetten en 31000ft instellen, transponder op mayday.
.
pi_151199406
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef Fer het volgende:

[..]

Nu hoefde Andreas alleen maar aan 1 knopje te draaien en een andere in te drukken. Het was wel heel makkelijk. Die ander neerhoeken lijkt mij toch alweer een stap zwaarder.

Ach, deze man had daar ook geen moeite mee:
pi_151199589
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:17 schreef Fer het volgende:

[..]

Dat kan dus niet he, met een Airbus. Dat pikken die computers gewoon niet. Maar ze kan ieder geval de deur open maken.

En misschien een basic training, autopilot aanzetten en 31000ft instellen, transponder op mayday.
Iemand die is opgeleid om de A320 te vliegen kan die hulpmiddelen wel uitzetten ;)

Er zijn in de cockpit genoeg mogelijkheden om onherstelbare schade aan te richten. Ik zie vooralsnog echt niet hoe een stewardess (of zelfs een andere piloot) dat kan voorkomen als de ander echt kwaad wil.

Je moet leren van eerdere incidenten, maar niet alles is te beveiligen of te voorkomen.
pi_151199640
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:16 schreef eight het volgende:

[..]

Die jongens verdienen al boven de Balkenendenorm en kunnen op hun 55ste met pensioen.
Waarom zou je in godsnaam dat salaris verhogen terwijl er nog steeds op materiaal (zoals bijv. Locatiesensors) wordt bezuinigd?
Zo rooskleurig is het allemaal niet. Bovenop een studieschuld moeten starters ook nog betalen om te mogen werken zodat ze hun uren kunnen maken. Ze verdienen niks of 150 euro per maand.
  maandag 30 maart 2015 @ 19:24:54 #157
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_151199654
Blijf het vreemd vinden dat ie niks heeft gezegd en "normaal" is blijven ademen. Zou toch 'n reactie van mij zijn om lichtelijk in paniek te raken als zo'n vliegtuig zo snel daalt (zelfs al zou het 'n bewuste actie van me zijn). :@
Hallon!
pi_151199712
quote:
11s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef BlueMage het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat ie niks heeft gezegd en "normaal" is blijven ademen. Zou toch 'n reactie van mij zijn om lichtelijk in paniek te raken als zo'n vliegtuig zo snel daalt (zelfs al zou het 'n bewuste actie van me zijn). :@
Ik zou volgens mij op het laatst nog zachtjes 'sorry' zeggen of zo :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151199751
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Zo rooskleurig is het allemaal niet. Bovenop een studieschuld moeten starters ook nog betalen om te mogen werken zodat ze hun uren kunnen maken. Ze verdienen niks of 150 euro per maand.
Dat is lang niet bij alle maatschappijen zo. Germanwings biedt prima arbeidsvoorwaarden en ze betalen je typerating etc.
pi_151199772
quote:
11s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef BlueMage het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat ie niks heeft gezegd en "normaal" is blijven ademen. Zou toch 'n reactie van mij zijn om lichtelijk in paniek te raken als zo'n vliegtuig zo snel daalt (zelfs al zou het 'n bewuste actie van me zijn). :@
Ja, heb je gelijk in, ook als je zelfmoord wilt plegen zul je je momenten van onzekerheid hebben. Het is niet hetzelfde als wat Herman Brood deed van een hoog gebouw afspringen. Maar een tergend langzaam verlopend proces van minutenlang. En als je twijfelt kun je nog ingrijpen na 5/6/7 minuten ook, en claimen dat je een black out had oid...
I´m back.
pi_151199802
quote:
11s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef BlueMage het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat ie niks heeft gezegd en "normaal" is blijven ademen. Zou toch 'n reactie van mij zijn om lichtelijk in paniek te raken als zo'n vliegtuig zo snel daalt (zelfs al zou het 'n bewuste actie van me zijn). :@
Als je hartslag omhoog schiet blijft je ademhaling nog wel normaal.
  maandag 30 maart 2015 @ 19:31:13 #162
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_151199934
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Als je hartslag omhoog schiet blijft je ademhaling nog wel normaal.
Als je hartslag door stress omhoog schiet ga je volgens mij ook hyperventileren enzo dus...maar ben geen dokter. (maar dat ben jij volgens mij ook niet :') )
Hallon!
pi_151199974
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:27 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Dat is lang niet bij alle maatschappijen zo. Germanwings biedt prima arbeidsvoorwaarden en ze betalen je typerating etc.
De opmerking was in het algemeen, niet voor Lubitz. Is het trouwens niet raar dat hij ff 2 nieuwe Audi's kan bestellen met maar 620 uren?
pi_151199986
Misschien een knopje buiten de cockpit, waarmee je het vliegtuig in een veilige cirkelbeweging kan laten vliegen op een veilige hoogte. Kunnen terroristen ook niets mee en je hebt langer de tijd om op hem in te praten.

Mocht het alsnog niet lukken, zal op een gegeven moment de brandstof op zijn en ga je alsnog neerstorten.
.
pi_151200129
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:32 schreef 11en30 het volgende:

[..]

De opmerking was in het algemeen, niet voor Lubitz. Is het trouwens niet raar dat hij ff 2 nieuwe Audi's kan bestellen met maar 620 uren?
In het algemeen zijn er inderdaad slechter betalende clubs ja ;)

Met 620 uur vlieg je er al een jaar ongeveer (langer nog aangezien je ook betaald krijgt tijdens je simulatortraining etc).
Dan ligt het eraan waar je je prioriteiten legt. Volle bak extra afbetalen, of even genieten van je eindelijk wat ruimere financiële situatie.
pi_151200240
quote:
11s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef BlueMage het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat ie niks heeft gezegd en "normaal" is blijven ademen. Zou toch 'n reactie van mij zijn om lichtelijk in paniek te raken als zo'n vliegtuig zo snel daalt (zelfs al zou het 'n bewuste actie van me zijn). :@
Precies, dat zei ik paar dagen geleden ook.
Lijkt mij echt heel raar.

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef 11en30 het volgende:

Als je hartslag omhoog schiet blijft je ademhaling nog wel normaal.
Uhm nee lijkt mij niet. Je ademhaling en hartslag staan toch redelijk in verband met elkaar.
Als je zenuwachtig bent gaat je ademhaling ook echt wel veranderen.
Je kunt niet een hoge hartslag hebben (als je dat normaal niet hebt) en gewoon super kalm ademhalen.
pi_151200295
Ik hoop trouwens dat ze een weg aanleggen dat je zo weer kunt verwijderen....
Beetje zonde om ineens een dikke weg aan te leggen naar een zinloze locatie. Lekker natuur slopen enzo.
pi_151200370
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:38 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Je kunt niet een hoge hartslag hebben (als je dat normaal niet hebt) en gewoon super kalm ademhalen.
Waar baseer je dat op?
pi_151200445
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:38 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Als je zenuwachtig bent gaat je ademhaling ook echt wel veranderen.
Dan blijft de ademhaling nog steeds normaal. Niet dat hij is gaan stikken of zo.
  maandag 30 maart 2015 @ 19:42:53 #171
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151200484
quote:
11s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef BlueMage het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat ie niks heeft gezegd en "normaal" is blijven ademen. Zou toch 'n reactie van mij zijn om lichtelijk in paniek te raken als zo'n vliegtuig zo snel daalt (zelfs al zou het 'n bewuste actie van me zijn). :@
In een roes?
Misschien was ie wel onder invloed van drugs of medicatie.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_151200494
Misschien is ie wel in meditatie-zen-modus gegaan met zijn ogen dicht 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151200654
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:38 schreef bianconeri het volgende:

Uhm nee lijkt mij niet. Je ademhaling en hartslag staan toch redelijk in verband met elkaar.
Als je zenuwachtig bent gaat je ademhaling ook echt wel veranderen.
Je kunt niet een hoge hartslag hebben (als je dat normaal niet hebt) en gewoon super kalm ademhalen.
Klopt wanneer je hartslag omhoog gaat ga je sneller en oppervlakkiger ademen, dit is niet waargenomen bij Lubitz.
pi_151200751
Wat een boel cardiologen hier
  maandag 30 maart 2015 @ 19:49:22 #175
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151200774
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:48 schreef computergirl het volgende:
Wat een boel cardiologen hier
Mwah. Dat is nu niet bepaald cardiologen kennis.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_151200825
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Mwah. Dat is nu niet bepaald cardiologen kennis.
Wat?
pi_151200840
Ik zou toch wel een partijtje gaan hyperventileren in zo'n situatie denk ik.
  maandag 30 maart 2015 @ 19:51:41 #178
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151200859
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:50 schreef computergirl het volgende:

[..]

Wat?
Het verhaal over de kalme ademhaling.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_151200979
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Het verhaal over de kalme ademhaling.
Een verhaal is geen feit.
Dat je hartslag en ademhaling omhoog gaat als je aan het sporten bent maakt nog niet dat je gaat per definitie gaat hyperventileren als je onder de adrenaline zit. Vooral als je getraind bent om met spannende situaties om te gaan, zoals een piloot
pi_151201010
Ik denk dat hij tot rust kwam toen alles geregeld was. Piloot buitengesloten, hoogte veranderd, deur vergrendeld. Plannetje gelukt. Nooit meer zorgen, stress, suicidale gedachten. Wat een rust.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:18:34 #181
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151201991
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:54 schreef computergirl het volgende:

[..]

Een verhaal is geen feit.
Dat je hartslag en ademhaling omhoog gaat als je aan het sporten bent maakt nog niet dat je gaat per definitie gaat hyperventileren als je onder de adrenaline zit. Vooral als je getraind bent om met spannende situaties om te gaan, zoals een piloot
Ik heb het niet over hyperventileren.

Maar vind het opmerkelijk dat hij zo'n rustige ademhaling had.

Ik vraag me oprecht af of hij wel nuchter was.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_151203366
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef computergirl het volgende:

Waar baseer je dat op?
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:41 schreef 11en30 het volgende:

Dan blijft de ademhaling nog steeds normaal. Niet dat hij is gaan stikken of zo.
Eigen ervaring en logica.
Als je hart tekeer gaat bij spanning, dan ga je zwaarder ademen.
Je maakt mij niet wijs dat als jij echt in spanning zit je normaal blijft ademen. Is ook logisch want je hart heeft meer toevoer nodig.
pi_151203612
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:48 schreef computergirl het volgende:
Wat een boel cardiologen hier
Dat je ademhaling en hartslag invloed op elkaar heeft is gewoon boerenverstand.

quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:54 schreef computergirl het volgende:

Een verhaal is geen feit.
Dat je hartslag en ademhaling omhoog gaat als je aan het sporten bent maakt nog niet dat je gaat per definitie gaat hyperventileren als je onder de adrenaline zit. Vooral als je getraind bent om met spannende situaties om te gaan, zoals een piloot
Ook als je in spanning zit gaat je ademhaling veranderen. Niet eens specifiek bij sporten.
Al zie je bv bij biathlon ook dat ze tijdens het schieten hun ademhaling slechts heel kort een beetje in controle kunnen houden, terwijl ze hier volop op training om onder die spanning rustig te blijven.

Geldt voor sporten maar net zo goed bij gewoon erge spanning voor iets.
Niet voor niets is het rustig gaan ademhalen een tip voor als je in spanning zit. Omdat je dan zwaarder begint adem te halen.

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:54 schreef 11en30 het volgende:
Ik denk dat hij tot rust kwam toen alles geregeld was. Piloot buitengesloten, hoogte veranderd, deur vergrendeld. Plannetje gelukt. Nooit meer zorgen, stress, suicidale gedachten. Wat een rust.
Dat is ook iets wat mij zeer sterk lijkt.

Sowieso had hij dus voor die tijd gespannen moeten zijn, grote kans dat je daar iets van merkte in de ademhaling. Of een zucht van opluchting, van rust toen het voor elkaar was.
En ook al ben je heel blij dat je sterft kan ik het me niet voorstellen dat je 100% rustig bent.
No way als je recht op een berg afvliegt, met dat gebonk en geschreeuw van de piloot achter je en later het geschreeuw van de passagiers.
pi_151204088
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Zo rooskleurig is het allemaal niet. Bovenop een studieschuld moeten starters ook nog betalen om te mogen werken zodat ze hun uren kunnen maken. Ze verdienen niks of 150 euro per maand.
Onzin. Je omschrijft nu situaties van de meest schrijnende gevallen bij de minst aangeschreven luchtvaartmaatschappijen.
De salarissen bij het lufthansa concern zijn meer dan goed. Hun studieschuld kunnen ze rustig afbetalen om vervolgens een zorgeloze toekomst tegemoet te gaan terwijl hun werk hun hobby is.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151204636
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:52 schreef bianconeri het volgende:


Sowieso had hij dus voor die tijd gespannen moeten zijn, grote kans dat je daar iets van merkte in de ademhaling. Of een zucht van opluchting, van rust toen het voor elkaar was.

er zijn opnames , die heb jij niet beluisterd maar de onderzoekers wel en toch denk je het beter te weten?
pi_151205191
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:08 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik vind het wel wenselijk. Privacy doe je maar thuis, niet in een cockpit.
Alsof het probleem dan is opgelost.

Piloten die zich somber voelen (door bijv. relatieproblemen) durven dan niet meer naar de huisarts, omdat ze bang zijn hun baan te verliezen.
Terwijl die somberheid makkelijk verholpen kan worden mbv begeleiding van een psycholoog en misschien een vorm van medicatie o.i.d.
Doordat ze geen hulp krijgen gaat de somberheid steeds meer over in een depressie. En dan heb je opeens toch een depressieve piloot, met geen enkel zicht op vooruitgang/verbetering, in de cockpit zitten.
pi_151205417
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:15 schreef computergirl het volgende:

[..]

er zijn opnames , die heb jij niet beluisterd maar de onderzoekers wel en toch denk je het beter te weten?
Vet he? Vanwege deze mensen ben ik zo graag op Fok! Altijd wel iemand die een draai geeft aan de werkelijkheid zodat het past in hun eigen wereldje.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151205561
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:29 schreef 11en30 het volgende:
Behandelrelatie? Wat kan mij zijn behandelrelatie schelen? Ik wil een psychisch stabiele piloot.
Die zekerheid heb je nooit. Bovendien verklein je dan juist de kans op tijdige hulp omdat men dan minder snel open kaart speelt.
pi_151205615
Iemand had hier een linkje gepost waarin stond beschreven dat de piloten een koptelefoon moeten gebruiken om met elkaar te kunnen communiceren in dit type vliegtuig, omdat er in de cockpit veel herrie is. In dat geval zou het ook vreemd zijn dat ze wèl de ademhaling van de piloot kunnen horen op de opname.
pi_151205690
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:37 schreef Physsic het volgende:
Iemand had hier een linkje gepost waarin stond beschreven dat de piloten een koptelefoon moeten gebruiken om met elkaar te kunnen communiceren in dit type vliegtuig, omdat er in de cockpit veel herrie is. In dat geval zou het ook vreemd zijn dat ze wèl de ademhaling van de piloot kunnen horen op de opname.
Een koptelefoon dempt omgevingsgeluid, de opname hoor je in een stille kamer wel gewoon goed.
pi_151205837
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een koptelefoon dempt omgevingsgeluid, de opname hoor je in een stille kamer wel gewoon goed.
Ik dacht eigenlijk dat er een koptelefoon met zo'n microfoon bedoeld werd.

En die opname neemt dan toch ook al het omgevingsgeluid op?
pi_151205895
Het nieuws gaat bijna alleen maar over de geestestoestand van de co-piloot.
En na zoveel info die erover naar buiten is gekomen mag de vliegmaatschappij toch ook wel de hand in eigen boezem steken. Het lijkt alsof ze de volledige verantwoordelijkheid op de co-piloot willen schuiven.
pi_151205920
quote:
99s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef High-on-Fire het volgende:
Het nieuws gaat bijna alleen maar over de geestestoestand van de co-piloot.
En na zoveel info die erover naar buiten is gekomen mag de vliegmaatschappij toch ook wel de hand in eigen boezem steken. Het lijkt alsof ze de volledige verantwoordelijkheid op de co-piloot willen schuiven.
Hoe is de maatschappij hier precies schuldig aan? :?
  maandag 30 maart 2015 @ 21:47:39 #194
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_151206030
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:26 schreef Physsic het volgende:
Terwijl die somberheid makkelijk verholpen kan worden mbv begeleiding van een psycholoog en misschien een vorm van medicatie o.i.d.
Want dat heeft in dit geval zo fantastisch geholpen wou je zeggen? Dus de huidige situatie is prima en mag zo blijven bestaan?
censuur :O
pi_151206227
quote:
99s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef High-on-Fire het volgende:
Het nieuws gaat bijna alleen maar over de geestestoestand van de co-piloot.
En na zoveel info die erover naar buiten is gekomen mag de vliegmaatschappij toch ook wel de hand in eigen boezem steken. Het lijkt alsof ze de volledige verantwoordelijkheid op de co-piloot willen schuiven.
Ja, precies! In het begin was ik nog erg te spreken over de wijze waarop lufthansa omging met de hele situatie. Nu echter blijkt dat het helemaal niet zo integer was.

Vorige week beweerde ze nog dat de co-piloot "100 % fit en geschikt om te vliegen was" maar dat blijkt nu een keiharde leugen te zijn. Het wordt de hoogste tijd dat ze hun arrogantie laten varen en de vinger op de zere plek gaan leggen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151206437
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:47 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Want dat heeft in dit geval zo fantastisch geholpen wou je zeggen? Dus de huidige situatie is prima en mag zo blijven bestaan?
Hoeveel piloten hebben er precies in de afgelopen 10 jaar zelfmoord gepleegd en passagiers hun dood in meegenomen?
pi_151206489
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:51 schreef eight het volgende:
Vorige week beweerde ze nog dat de co-piloot "100 % fit en geschikt om te vliegen was"
En dat was niet zo? Zijn er soms rapportages boven water gekomen waarin wordt geadviseerd om hem niet langer als piloot te laten functioneren?
pi_151206562
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoeveel piloten hebben er precies in de afgelopen 10 jaar zelfmoord gepleegd en passagiers hun dood in meegenomen?
Twee.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_151206618
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:57 schreef Messina het volgende:

[..]

Twee.
En dat op hoeveel vluchten precies?
pi_151206623
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En dat was niet zo? Zijn er soms rapportages boven water gekomen waarin wordt geadviseerd om hem niet langer als piloot te laten functioneren?
.
Ziekmeldingsformulieren zelfs
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')