Ik denk ook niet dat een ruggenprik bij scoliose perse uitgesloten is. Maar bij mij dus welquote:Op maandag 30 maart 2015 12:03 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hier ook een scoliose patiënt maar wel mogelijkheid voor een ruggenprik. Heb toen de röntgenfoto's uit het ZKH Groningen toe laten sturen en het was geen probleem. Uiteindelijk helaas geen ruggenprik gekregen omdat er haast geboden was bij de keizersnede en dus ook narcose
Niet leuk! En je zult vast alle details er al over besproken hebbenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat een ruggenprik bij scoliose perse uitgesloten is. Maar bij mij dus wel
Natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2015 12:08 schreef pinquit het volgende:
[..]
MB mag ik in de OP?Due date is 16 oktober
Bij mij is er ondanks de operatie nog een flinke kromming aanwezig, dat bemoeilijkt het eea wel geloof ik.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:08 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Niet leuk! En je zult vast alle details er al over besproken hebben
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:27 schreef pinquit het volgende:
Wij zijn net terug van termijnecho! 11wk3dg geloof ik, due date staat op 16 oktober
Alles zag er goed uit, mooie baby was flink aan het dansen ohhh zo perfect zag ie eruit
Zo uit mijn hoofd ben ik van 90 boven naar 30 boven gegaan en de onderste weet ik niet precies. Dus ook hier nog wel een kromming maar niet zoveel dat het niet mogelijk zou zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Bij mij is er ondanks de operatie nog een flinke kromming aanwezig, dat bemoeilijkt het eea wel geloof ik.
Super zeg! Da's leuk om te zien.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:12 schreef pinquit het volgende:
En zo actief al johnavelstreng grijpen, handjes omhoog, handjes omlaag, naar de knietjes reiken
rondje om z'n as draaien, omkijken
echt dansen joh
Oh echt joh? Nou, op zich biedt jouw verhaal wel weer mogelijkheden. Misschien eens nadenken over een second opinion. Kun je me dm'en welke zkhs dat was?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:10 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd ben ik van 90 boven naar 30 boven gegaan en de onderste weet ik niet precies. Dus ook hier nog wel een kromming maar niet zoveel dat het niet mogelijk zou zijn.
aaaahwquote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef pinquit het volgende:
Ohh en ik heb jullie toch verteld van dat armbandje he? Nou postte ik zaterdag een verhaal+echo op de facebooktimeline van de webshop waar ik dat armbandje gekocht heb.
En de eigenaresse vond het zo leuk en zo'n super(succes)verhaal, dat ze me nu een wishwisely4-ever kado doet(dat is een zilveren kettinkje of armbandje waar je dat hartje in kan klemmen, zodat je hem altijd nog bij je kan dragen)
Ik was helemaal over de hormonenzeik erdoor![]()
![]()
wat een liefde joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |