Meningen hebben is zoooo 2014.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik kom in de krant
Met foto, komt vanavond een fotograaf langs.
En dat allemaal omdat ik een mening heb over festivals in Zwolle.
Piet Zoomers?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:22 schreef Q. het volgende:
Gisteren eens een nieuw pak aangeschaft. Dure grap, 400 euro. En dan is dat nog een goedkope.Vorige pak paste me al snel niet meer, hopelijk kan deze wat langer mee.
Dat wilde ik zeggen dat het nog een goedkope is.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:22 schreef Q. het volgende:
Gisteren eens een nieuw pak aangeschaft. Dure grap, 400 euro. En dan is dat nog een goedkope.Vorige pak paste me al snel niet meer, hopelijk kan deze wat langer mee.
Inderdaad bij Suit Supply. Heb hem ook niet heel vaak aan, kan op mn werk op zich wel maar het is niet nodig, op mijn afdeling zijn de pakkendragers in de minderheid.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat wilde ik zeggen dat het nog een goedkope is.
Al is dat wel iets voor je redelijk voor moet kunnen slagen bij Suitsupply.
Wat het duur maakt is dat je hem kennelijk nooit aan hebt. Als je hem elke dag aan moet dan is het te overzien.
Even huilenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Pakken zijn natuurlijk ook gewoon heel erg uit
In jouw pauperwereld misschienquote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Pakken zijn natuurlijk ook gewoon heel erg uit
quote:
quote:
Ik voel me er tegenwoordig vaak te oud.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik me een buitenbeentje voelMaar ik vind er gewoon niets aan.
Er is ook geen klap aan. Tenzij alcoholquote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik me een buitenbeentje voelMaar ik vind er gewoon niets aan.
Zonder alcohol is het hele leven niets aan.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is ook geen klap aan. Tenzij alcohol
Maar dat drink ik niet, dus misschien dat het me daarom niets doet. Vind het ook zonde van m'n geldquote:Op maandag 30 maart 2015 11:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is ook geen klap aan. Tenzij alcohol
Whaha sorry hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |