Meningen hebben is zoooo 2014.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik kom in de krant
Met foto, komt vanavond een fotograaf langs.
En dat allemaal omdat ik een mening heb over festivals in Zwolle.
Piet Zoomers?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:22 schreef Q. het volgende:
Gisteren eens een nieuw pak aangeschaft. Dure grap, 400 euro. En dan is dat nog een goedkope.Vorige pak paste me al snel niet meer, hopelijk kan deze wat langer mee.
Dat wilde ik zeggen dat het nog een goedkope is.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:22 schreef Q. het volgende:
Gisteren eens een nieuw pak aangeschaft. Dure grap, 400 euro. En dan is dat nog een goedkope.Vorige pak paste me al snel niet meer, hopelijk kan deze wat langer mee.
Inderdaad bij Suit Supply. Heb hem ook niet heel vaak aan, kan op mn werk op zich wel maar het is niet nodig, op mijn afdeling zijn de pakkendragers in de minderheid.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat wilde ik zeggen dat het nog een goedkope is.
Al is dat wel iets voor je redelijk voor moet kunnen slagen bij Suitsupply.
Wat het duur maakt is dat je hem kennelijk nooit aan hebt. Als je hem elke dag aan moet dan is het te overzien.
Even huilenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Pakken zijn natuurlijk ook gewoon heel erg uit
In jouw pauperwereld misschienquote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Pakken zijn natuurlijk ook gewoon heel erg uit
quote:
quote:
Ik voel me er tegenwoordig vaak te oud.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik me een buitenbeentje voelMaar ik vind er gewoon niets aan.
Er is ook geen klap aan. Tenzij alcoholquote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik me een buitenbeentje voelMaar ik vind er gewoon niets aan.
Zonder alcohol is het hele leven niets aan.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is ook geen klap aan. Tenzij alcohol
Maar dat drink ik niet, dus misschien dat het me daarom niets doet. Vind het ook zonde van m'n geldquote:Op maandag 30 maart 2015 11:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whaha sorry hoorquote:
Geen SuitSupplypakquote:
Precies mijn puntquote:Op maandag 30 maart 2015 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat drink ik niet, dus misschien dat het me daarom niets doet. Vind het ook zonde van m'n geld
Wat is er dan in momenteel?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha sorry hoorIk ben niet degene die verzint wat in en uit is
Die zijn prima. Heb je in alle klasse.quote:
Dat is het ook. Ik ben onlangs twee weekenden thuis gebleven ivm griep en ik hield zo waar geld over aan het einde van de maandquote:Op maandag 30 maart 2015 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat drink ik niet, dus misschien dat het me daarom niets doet. Vind het ook zonde van m'n geld
Ik toch welquote:
Ja OK, true. Maar ik ben nog een sprong verder in mijn smaakquote:Op maandag 30 maart 2015 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zijn prima. Heb je in alle klasse.
Het is een sprong voorwaarts in de smaak en aankleding van nederlandse mannen.
Nu de schoenen nog.
Ja, jij!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja OK, true. Maar ik ben nog een sprong verder in mijn smaak
En dat is?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja OK, true. Maar ik ben nog een sprong verder in mijn smaak
Ligt er maar helemaal aan wat voor stappen je gaat doen. En met wie.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor welke gelegenheid en welke doelgroep?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Onder stappen versta ik woest bier drinken met vrienden. En de volgende ochtend wakker worden met het idee:quote:Op maandag 30 maart 2015 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt er maar helemaal aan wat voor stappen je gaat doen. En met wie.
Dat is een kwestie van ervaren. Ik ken gewoon niet veel mannen die echt die wow-factor hebben als ze een pak aan hebbenquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor welke gelegenheid en welke doelgroep?
Je moet meer aan dit soort dingen denken:Kaiser Chiefs-look is zoooo 2011.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor welke gelegenheid en welke doelgroep?
Je moet meer aan dit soort dingen denken:Holy fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja en dus nu hip bij de meerderheidquote:Op maandag 30 maart 2015 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs-look is zoooo 2011.
Echt niet mijn meerderheid hequote:Op maandag 30 maart 2015 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en dus nu hip bij de meerderheid
Buschauffeursquote:Op maandag 30 maart 2015 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Mannen in pak is alleenals het een goed pak is, of hij heeft haast nooit een pak aan.
De meeste Nederlandse mannen die dagelijks een pak aan hebben, hebben daarnaast een persoonlijkheid en mentaliteit waar je vervolgens meteen weer een vagina zo droog als de Sahara van krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |